Citat:
Ursprungligen postat av
journeyman2k
Simpar kommer det alltid finnas mer eller mindre av, vilken belägg har du att dom skulle vara överrepresenterade i just Sverige, och att gemene man ger efter för sexstrejker från sin kvinna osv?
Citat:
Ursprungligen postat av
Enterprise
Vad är dina egna erfarenheter?
Eller har du inga?
Citat:
Ursprungligen postat av
Tissetiss
TS - du kan ju inte prata för alla män.
Är man hemma hos heterosexuella par, så märks det hur utbrett det är att kvinnan bestämmer. Exempelvis kan jag föreslå någonting till mannen i huset typ "jag kan skänka den här grejen till er". Mannen säger glatt ja, men blir snabbt avbruten av kvinnan som högljutt säger "nej nej" och då blir mannen tyst som en hasselmus. Som gäst känns det ju fel för mig att säga emot frun i huset, men att mannen som själv är husets man inte vågar ha en egen vilja mot sin fru känns bara tragiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pungpuckel
Klart att man säger ja älskling, när man t.ex har en bakplan, eller vill tysta ämnet snabbt.
Vad är en bakplan? En plan för vilka bullar du ska baka åt din fru innan hon vaknar?
Citat:
Ursprungligen postat av
JqsClouseau
Mäns sexuella värde är noll, har alltid varit noll och kommer alltid vara noll.
Inte om de heter Adama, är 190 cm höga och jobbar som bananplockare i Gambia. Då vallfärdar rika kvinnor dit från fjärran länder för att betala för hans kött.
Citat:
Ursprungligen postat av
larsjohansson
Du kan inte samtidigt vara macho och tro du ska dela på notan när du äter på restaurang med en kvinna.
Varför kan jag inte det? För att din fru har sagt åt dig det, och du är för feg för att säga emot?