Citat:
Jag är medveten om att kvinnor inte är dom högst upp i kedjan men dom spelar väl sin roll i komplotten mot västerlandet klassiskt söndra och härska dividera samt dom använder kvinnors hjärnor och kvinnligt tänk som vapen för sin dumhet som leder oss ut för stupet ren ondska det här naturvidriga samhällsbygget. Ju mer kvinnligt samhället har blivit ju mer sjukt har det blivit har någon tänkt på det och att saker va normalare för inte allt för länge sedan? Jag hade rätt att döda min fru om jag bodde i Frankrike på 1970-talet och gå fri under crime passionnel om hon inte var kysk. Västerlandet var manligt för inte så länge sedan vi lever i sjuka tider folk måste förstå att det här är långt ifrån ett normalt samhälle när mannen inte är man och kvinnan inte är kvinna samt politiker debatterar om kön finns eller inte. Hela demokratin måste bort.
Risken är väl att de som tycker har blivit "upplysta" som du börjar hata alla kvinnor och jag tvivlar på att det kommer leda till något knullande eller relationer. Det är inte kvinnor som har skapat detta samhälle och enskilda kvinnor har inte gjort sig förtjänta av att bli hatade på grund av hur samhället fungerar.
Samhället styrs inte av kvinnor på riktigt utan samhället styrs av manliga oligarker som har placerat kvinnliga bimbosar som formella innehavare av politiska poster utan att de är dessa som bestämmer på riktigt.
Samhället styrs inte av kvinnor på riktigt utan samhället styrs av manliga oligarker som har placerat kvinnliga bimbosar som formella innehavare av politiska poster utan att de är dessa som bestämmer på riktigt.
Det så kallade hatet är befogat en hatkärlek mellan mannen och kvinnan har alltid existerat och behöver existera för att dom ska samspela. Jag bryr mig om kvinnor som bry sig om mig det är inga problem. Men nog har jag mina åsikter och jag bär dom utan skam och dessa var normala tankar om man tittar tillbaks i historien, funderar jämför via religionen etc. Kvinnor ska bara vara tysta lyda inget annat mannen ska leda och dominera inget annat ordning ska råda harmoni total balans. En vacker familj ska skapas och något större än karriärism, konsumtion, individualism och total olycka. Sverige har flest singelhushåll i hela världen, högst narkotikadödlighet i hela Europa, över en miljon svenskar trycker "antidepressiva" och annat, historiskt lågt barnafödande om "jämställdhet" likt idioti härskar därför behöver vi störta den här ordningen för att etablera ordning igen min vän.
Senast redigerad av NapoleonLaRue 2025-03-30 kl. 16:34.
Senast redigerad av NapoleonLaRue 2025-03-30 kl. 16:34.