2025-03-30, 23:13
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Alla borde se filmen Tillsammans och studera hur det går när män tappar bort sig själva.
Den var ganska rolig. En velourman var ihop med en kvinna i filmen och frågade om hon ville ha sex med den militanta kommunisten som läste texter om Stalin. Det ville hon. Sen hade hon sex med kommunisten och fick orgasm, vilket hon berättade för velourmannen. Efteråt var det någon av de andra männen som sade åt velourmannen att han var alldeles för snäll och blev utnyttjad. Då fick velourmannen ett ilskeutbrott!
Senast redigerad av HugoStieglitz 2025-03-30 kl. 23:27.
Citera
2025-03-30, 23:22
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Är man hemma hos heterosexuella par, så märks det hur utbrett det är att kvinnan bestämmer. Exempelvis kan jag föreslå någonting till mannen i huset typ "jag kan skänka den här grejen till er". Mannen säger glatt ja, men blir snabbt avbruten av kvinnan som högljutt säger "nej nej" och då blir mannen tyst som en hasselmus. Som gäst känns det ju fel för mig att säga emot frun i huset, men att mannen som själv är husets man inte vågar ha en egen vilja mot sin fru känns bara tragiskt.
Är det din erfarenhetsbank som bygger trådstarten på, att du har varit hemma hos "heterosexuella" par?
Är du själv homosexuell och har aldrig haft ihop det med en kvinna?
Förstår inte ditt utanifrånperspektiv riktigt.
Citera
2025-03-30, 23:25
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Resten av männen får gå hem ensamma och gråtrunka sig till söms...

De får försöka nästa gång.🎣

Inte bara ge upp. 🙀
Citera
2025-03-30, 23:26
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Är det din erfarenhetsbank som bygger trådstarten på, att du har varit hemma hos "heterosexuella" par?
Är du själv homosexuell och har aldrig haft ihop det med en kvinna?
Förstår inte ditt utanifrånperspektiv riktigt.
Nej jag är tyvärr heterosexuell, även om jag ibland önskar att jag vore bög. Jag har haft relationer med kvinnor, men jag kan ju inte bara utgå från mig själv utan man får titta på andra heterosexuella också.
Citera
2025-03-30, 23:27
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Jag bor i ett finare område i en större stad där konservativa värderingar råder. Är uppväxt i ett likande område med ännu mer konservativa åsikter.

I vårt kvarter är allt fortfarande blått och rosa förutom när det är något som gynnar kvinnorna, för då är inte jämställdhet så intressant längre.

Uppvuxen i Djursholm?
Citera
2025-03-30, 23:39
Medlem
Citat:
Ja, men bara för att de intalar sig att deras värde mäts i vad kvinnor tycker om dem. De som inte bryr sig om kvinnor gråtrunkar inte efter en barrunda; de går förmodligen inte ens till en bar alls.

Det är många män som går till en bar i hopp om att inte gå hem ensamma men de flesta blir besvikna varje gång.
Citera
2025-03-30, 23:40
Medlem
Citat:
Det är fortfarande bara ditt perspektiv och ingen allmän sanning.

Det är så klart ingen sanning för alla par. Ingen här kan svara för alla par. Men jag har levt tillräckligt länge för att se att väldigt många män ändå väljer kvinnor med driv framför svagare mer försynta kvinnor.
Senast redigerad av Tissetiss 2025-03-30 kl. 23:43.
Citera
2025-03-30, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Det är inga svagare män.

Det är samma män som ropar FÄÄÄRDIG! inifrån toaletten och så får frun komma och torka.
Citera
2025-03-30, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Drottning i baren.👸

Då får de ju i alla fall ligga...
Citera
2025-03-30, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Det är inga svagare män. Utbildade, jobbar har hus, besparingar mm - de väljer kvinnor som.de kan luta sig emot och fixa livet tillsammans.

Att luta sig mot en kvinna är som att luta sig mot en buske. Man tror att något skall ta emot men man trasslar bara in sig ännu mera...
Citera
2025-03-30, 23:54
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Det är ju alltid roligt när män förnedras och blir förlöjligade.
I det fallet så hade ju betafjanten till och med godkänt samlaget mellan hans flickvän och kommunisten i förväg. Han hade sig själv att skylla, men det som jag tyckte var komiskt var just ilskeutbrottet efteråt när någon annan var tvungen att förklara för honom att han blev utnyttjad. Han förstod det liksom inte på egen hand.
Citera
2025-03-30, 23:57
Medlem
Citat:
I det fallet så hade ju betafjanten till och med godkänt samlaget mellan hans flickvän och kommunisten i förväg. Han hade sig själv att skylla, men det som jag tyckte var komiskt var just ilskeutbrottet efteråt när någon annan var tvungen att förklara för honom att han blev utnyttjad. Han förstod det liksom inte på egen hand.

En tydlig illustration av hur det går när man är självutplånande snäll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in