2025-04-10, 20:07
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Män måste alltså jobba på att bli bättre och mer omtyckta och få med kvinnorna på det.
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkaPartiet77
Manligheten ligger i vad kvinnor tycker om en man. Så det gäller att vara en pleaser.
Varför är det så viktigt vad kvinnor tycker? Varför lämna så mycket makt i kvinnors händer? Kvinnor är oftast likgiltiga till att män tycker om dem. I många fall klagar de till och med på alla uppmärksamhet.
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Män kan inte sexstrejka. Möjligen om 100 procent av jordens män gör det. Men du kanske uppmanar svenska/vita män att sexstrejka?
Mitt budskap handlar inte om att män ska sexstrejka, bara att de inte ska bli små simpar som kan styras till vad som helst om kvinnor går i sexstrejk. Idag är många män rädda för vad deras kvinna tycker för att de tänker att hon ska sluta ha sex. Det är ganska ryggradslöst.
Citera
2025-04-10, 20:13
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Varför är det så viktigt vad kvinnor tycker? Varför lämna så mycket makt i kvinnors händer? Kvinnor är oftast likgiltiga till att män tycker om dem. I många fall klagar de till och med på alla uppmärksamhet.
Mitt budskap handlar inte om att män ska sexstrejka, bara att de inte ska bli små simpar som kan styras till vad som helst om kvinnor går i sexstrejk. Idag är många män rädda för vad deras kvinna tycker för att de tänker att hon ska sluta ha sex. Det är ganska ryggradslöst.

Du borde enligt din logik hylla torskar. De bara pröjsar för ett knull, utan att simpa eller bry sig om att ställa sig in hos kvinnan. Helt enligt dina ideal alltså.
Citera
2025-04-10, 20:17
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Du borde enligt din logik hylla torskar. De bara pröjsar för ett knull, utan att simpa eller bry sig om att ställa sig in hos kvinnan. Helt enligt dina ideal alltså.
Jag har i alla fall inget emot dem så länge de inte behandlar horan illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in