2025-03-13, 16:15
Medlem
Skulle regga mig på Temu igen efter ett tags frånvaro, men nu vill de man ska fylla i pass. Har ni också fått göra det vid registrering?
Citera
2025-03-14, 17:21
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeees
Skulle regga mig på Temu igen efter ett tags frånvaro, men nu vill de man ska fylla i pass. Har ni också fått göra det vid registrering?

password säkert
Citera
2025-03-15, 12:49
Medlem
manfalangs avatar
Har beställt några tröjor, får se om de kommer fram. Aldrig tidigare beställt ifrån denna sida.
Citera
2025-03-15, 12:56
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfalang
Har beställt några tröjor, får se om de kommer fram. Aldrig tidigare beställt ifrån denna sida.
Kläder är väl just den produkt jag inte handlar via denna sida. Deras tyger, storlekar och kvalitet kan verkligen vara variabel har jag fattat. Känner folk som både fått bra kläder därifrån, men även de som fått riktigt dåliga.

Det jag använder TEMU till är småkrafs, typ enkla verktyg, ficklampor, torkarblad osv. Allt jag fått därifrån har varit helt okej till riktigt bra. Har bara reklamerat en ända grej och det var inget som helst problem.

Jag har beställt därifrån ett tiotal gånger och jag har alltid fått mina prylar i tid. De anger ju ett sista datum, om det överskrids så får man kredit till nästa köp. Om paketet ej kommer fram alls får du det återbetalt 30 dagar efter utsatt sista datum. Dock aldrig haft det problemet.
Citera
2025-03-15, 13:25
Medlem
Harry_s avatar
Citat:

bara skräp
tvätta inte första gången med dina fina kläder bara
Citera
2025-03-15, 15:07
Medlem
manfalangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Kläder är väl just den produkt jag inte handlar via denna sida. Deras tyger, storlekar och kvalitet kan verkligen vara variabel har jag fattat. Känner folk som både fått bra kläder därifrån, men även de som fått riktigt dåliga.

Det jag använder TEMU till är småkrafs, typ enkla verktyg, ficklampor, torkarblad osv. Allt jag fått därifrån har varit helt okej till riktigt bra. Har bara reklamerat en ända grej och det var inget som helst problem.

Jag har beställt därifrån ett tiotal gånger och jag har alltid fått mina prylar i tid. De anger ju ett sista datum, om det överskrids så får man kredit till nästa köp. Om paketet ej kommer fram alls får du det återbetalt 30 dagar efter utsatt sista datum. Dock aldrig haft det problemet.
Två T-shirt för gymmet bara, de var rätt billiga så är det skit så vet man det till nästa gång. Beställde hand-grippers och ett par snygga kepsar. Får väl som om det dyker upp eller om man blivit scammad , priserna är ju lite för bra så alltid lite varning där men jag hört andra beställa därifrån och fått.
Citera
2025-03-15, 15:12
Medlem
manfalangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
bara skräp
tvätta inte första gången med dina fina kläder bara
Jasså, du beställt och blivit besviken?
Citera
2025-03-15, 17:40
Medlem
godboys avatar
Citat:
Två T-shirt för gymmet bara, de var rätt billiga så är det skit så vet man det till nästa gång. Beställde hand-grippers och ett par snygga kepsar. Får väl som om det dyker upp eller om man blivit scammad , priserna är ju lite för bra så alltid lite varning där men jag hört andra beställa därifrån och fått.
Enda rekommendationen är att du tvättar dem innan användning. Så gör jag i och för sig med alla kläder.
Citera
2025-03-15, 19:52
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Jasså, du beställt och blivit besviken?

beställde några med olika tryck till polarens barn och vanliga enkla till mig
trycken var redan bleka sen när man tvätta färga dom av sig
mina enkla såg bra ut på bild men dom har glansiga o fula när jag fick dom
Citera
2025-03-16, 07:53
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Jag är nöjd med de skjortor o piké-tröjor jag köpt från Temu, t.ex denna https://www.temu.com/se/kort%C3%A4rmad-golftr%C3%B6ja-f%C3%B6r-m%C3%A4n-med-f%C3%A4rgblock-snabbtorkande-och---f%C3%B6r-golf -och-en-bra-present-till-m%C3%A4n-g-601099552887743.html o denna: https://www.temu.com/se/Chic-Kort%C3%A4rmad-Kort%C3%A4rmad-Herrskjorta-Med-Geometriskt-Tryck-Med-Br%C3%B6stficka--Utomhus-Oc h-Fritid-g-601099543249338.html De är förvisso i polyester, men det gör inte mig nått. Tvätta de minst en gång först, då det sägs vara en massa cancer- o allergiframkallande kemikalier i dom. Jag har i.a.f. inte fått några utslag av dem.

Det kan ta upp till ca två veckor innan de kommer.
Citera
2025-03-29, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Vilka kläder tänker du på då? Har någon t-shirt, boxershorts och strumpor från Temu som är okej tycker jag

Hur är det med storlekar på deras T-shirt? Måste man välja två storlekar större än vad man normalt brukar köpa?
Citera
2025-03-29, 13:58
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obyn
Hur är det med storlekar på deras T-shirt? Måste man välja två storlekar större än vad man normalt brukar köpa?
Ja precis det kan vara små storlekar, kolla storlekstabell för att se måtten i cm ...tog någon större storlek men handlat mer från Shein där storlekar stämmer bättre med EU.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in