Citat:
Ursprungligen postat av
DRAVKCAB
Men nu är det inte bara den undermåliga Svenskan som är på lågstadienivå utan dina resonemang också som utgör ett bevis på en undermålig intelligens och bildning.
Ingen tror (förutom förståndshandikappade i nivå med dig) att du är "toppchef", författare, ekonom eller startare av en självhjälpsorganisation (hur skulle du kunna vara det då du inte kunnat hjälpa dig själv)
Alla kan se detta och vad du gör här i dessa trådar är obegripligt. Allsvenskan i fotboll drar snart igång och är troligtvis ett bättre klimat för en person av din kaliber. Här gör du bort dig om och om igen men är för korkad att inse detta. Jag har inte sett ett liknande flagrant exempel förutom klyban.
Obegripligt för DIG ja
Du har visat många gånger att du inte fattar, trots att både Master Palm och jag förklarat flera gånger. Inte mitt fel att du är korkad...
Citat:
Ursprungligen postat av
DRAVKCAB
En liten summering av Trump administrationen under dom senaste veckorna;
Och där bevisade du igen att duär korkad.
EFFEKTERNA av tullhöjningarna kan ju inte ha kommit eftersom de inte införts än
Trump har sagt 25procentiga tullar för en massa länder från i början av april...
Dessutom har alla importörer som inte är korkade bunkrat.
Och inte mitt fel att en del investerare är korkade, som satsar på fel ställen och där det redan är bubblor...