2025-04-08, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Var tvungen att titta nu inte bara lyssna, han spenderar alltså 5-10min på att förklara varför väggen är flammig eller att det som är under syns igenom 😁

En normal människa hade sagt nåt i stil med: "Det här blev inte bra, vi behöver måla en sväng till".

Men han intalar verkligen sig själv från flera olika håll att det är okej att saker lyser igenom, oslipat spackel och formen av tapeten under.
Man får ju såklart ha vilken nivå man vill av sina målade väggar, men jag menar allt annat ska ju vara så ypperligt perfekt - men inte väggen de ser hela dagarna?

Mina boxershorts har färre fläckar än den väggen

En människa som tror att man kan ”måla över” alltså dölja saker med färg speciellt en mörk färg är exeptionellt IQ-befriad. En normal människa hade satsat på en väldigt ljus färg då det döljer stora ojämnheter etc ganska bra. Noterar att idiotjäveln köpte en bredspackel och en 5kg hink med väggspackel, varför i hela helvete bredspacklade han då inte tapetskarvarna vilket är det man gör när man målar en tapetserad vägg 🤦🏼‍♀️ Hur FAAAN! Kan en vuxen människa lyckats missat något så basic det är tamefan otroligt.

Det ser 100% ut som att ett pundarpar bor där ju mer han får hålla på.
Citera
2025-04-08, 01:37
Medlem
Krakatoas avatar
Jag har aldrig sett Lets Feast men blev nyfiken när det talades om att de renoverar samtidigt och jääävlar vad mycket roligare att se på! Nån som faktiskt tar reda på saker, har verktyg och gör det snyggt. Inte som Rask som springer runt och ser ut som en gammal fransk paradhora och använder soppslev till målarfärgen... Jag fastnade i ett helt avsnitt faktiskt.

Han lär väl vara butthurt över det också, barnrumpan.
Citera
2025-04-08, 01:40
Medlem
Så nu tror Rask att han ska kunna konkurrera ut Lets Feast genom att köra deras koncept fast på ett klantigare och "roligare" sätt. Ja ja, lycka till Rask!
Citera
2025-04-08, 09:50
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Jag har aldrig sett Lets Feast men blev nyfiken när det talades om att de renoverar samtidigt och jääävlar vad mycket roligare att se på! Nån som faktiskt tar reda på saker, har verktyg och gör det snyggt. Inte som Rask som springer runt och ser ut som en gammal fransk paradhora och använder soppslev till målarfärgen... Jag fastnade i ett helt avsnitt faktiskt.

Han lär väl vara butthurt över det också, barnrumpan.
En av få svenska Youtubers jag faktiskt tittar på, han gör ju fel och så ibland också men då säger han de också och gör rätt senare.
Rask vet att han gör fel, fortsätter göra fel och har sen en 20min rant om varför det är rätt att göra fel 😁
Citera
2025-04-08, 10:02
Medlem
Djungelskribentens avatar
Therese, 48, tar en paus från sociala medier.
https://ibb.co/twhtR6RV

Baronen borde också göra det. Sen borde han söka ett riktigt jobb och sluta försumma sin familj.
Citera
2025-04-08, 10:57
Medlem
Deimos01s avatar
Jag älskar hur rask fortfarande inte fattar att han måste riva väggen ifall de ska byta golvet. Rask tror på riktigt att de kan byta golvet i bara deras egenbyggda sovrum
Han fattar inte att hyresvärden ser sovrummet och vardagsrummet som ett rum
Enligt rasks logik så byter man sovrummet för sig, vardagsrummet för sig, och i framtiden när Rask flyttar och väggen ska rivas så behöver man ju då byta hela golvet igen.
Någon som kan förklara detta så Rask förstår?
Citera
2025-04-08, 11:21
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag älskar hur rask fortfarande inte fattar att han måste riva väggen ifall de ska byta golvet. Rask tror på riktigt att de kan byta golvet i bara deras egenbyggda sovrum
Enligt rasks logik så byter man sovrummet för sig, vardagsrummet för sig, och i framtiden när Rask flyttar och väggen ska rivas så behöver man ju då byta hela golvet igen.

Att förklara något för den idioten, är helt onödigt. Eftersom han inte förstår. Han är nämligen lågbegåvad.
Citera
2025-04-08, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01

Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Att förklara något för den idioten, är helt onödigt. Eftersom han inte förstår. Han är nämligen lågbegåvad.
"Ska jag BEHÖVA byta golv? Jag har fått massor av DM på instagram från folk som bor hos Trobo och alla hade lägenheter i sämre skick än min och ingen av dom behövde betala. Trobo är ute efter mig, för att jag säger som jag tycker och tänker, och för att någon skickade spoofade SMS för 10 år sedan"
Citera
2025-04-08, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

Totalt obegåvad.
Citera
2025-04-08, 12:21
Medlem
Rask har fortfarande 159k subs, han brukar köpa fler subs då (när han går under 160k) riktigt snabbt men nu har han inte gjort det på 2-3 dagar. Slut på pengar?
Citera
2025-04-08, 12:30
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleKrok
Rask har fortfarande 159k subs, han brukar köpa fler subs då (när han går under 160k) riktigt snabbt men nu har han inte gjort det på 2-3 dagar. Slut på pengar?
Han har lagt pengarna på att köpa nya brödknivar, soppslevar och hushållspapper.

Det där med renovering är dyrt! Tur att han bara leker och skrattar så att han gör sig helt omöjlig som ev. samarbetspartner!

Han är verkligen på g nu!

DET MÅSTE LYFTA SNART!!
Citera
2025-04-08, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Therese, 48, tar en paus från sociala medier.
https://ibb.co/twhtR6RV

Baronen borde också göra det. Sen borde han söka ett riktigt jobb och sluta försumma sin familj.
Kan du skriva igen när pausen är över? Tippar på en vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in