Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Hitta ett inlägg där jag eller 111-111 skriver att att Linnea är en spermahink, knulldock eller slampa.
Och när har vi kontakt hennes ex?
Ni har suttit i en tråd där en kvinna kallats för de mest sexistiska och vidriga ord jag någonsin läst om en kvinna och hållit käft om det. Inte en enda gång har du reagerat eller sagt ifrån när folk har skrivit så fruktansvärt sjuka saker om en kvinna. Samtidigt sitter du och påstår att du inte ens vill vara i den här tråden för att människor är så hemska här. Du tycker att det är jättehemskt att man går ut med Rasks otrohet offentligt eller Anjo och Lisens skilsmässa, men inte att hänga ut en kvinnas sexvanor.
Du är en hycklare och vad det verkar också en kvinnohatare, precis som Anjo.
Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Okej, så du har svårt att separera på olika människor. Jag har aldrig någonsin kallat Linnéa för det du påstår.
Du har ju själv gått genom alla mina inlägg så desperat är du för att jag inte har samma åsikt som du har.
Jag håller inte med dig om att Anjo är en kvinnohatare. Det är bla du som har bestämt det.
Var inte så arg. Var rädd om lilla hjärtat.
Det handlar inte om tiden utan hur man känner när man skriver.
Man kan faktiskt föra fram sin åsikt utan att bete sig som en bortskämd yngling .
Jag står fast vid att vissa här livnär sig på negativ energi som små demoner.
Nu är det denna grupp människor. Om ett par år är det någon annan som får din/er uppmärksamhet.
Och du talar om kvinnohat. Behöver jah skriva Jonna, Lisen, Julia, Therese.
Alla som skriver om dessa kvinnor och kastar negativitet, avsky, nedvärderande ord och känslor ska bara hålla käften ang kvinnohat.
Jag har själv använt hårda ord innan jag fattade.
Hycklare.
Spelar inger roll att ni inte använt de orden själva. Ni har aktivt deltagit i en tråd där dessa förkommer och ni påstår fortfarande att ni gillar en man som använder sådana ord om kvinnor.
Ja, jag har gått igenom exakt alla dina och mutemutemute123s inlägg, för att kunna visa på att ni är både lögnare och hycklare. Ni har aktivt deltagit i ett drev av en kvinna och försöker gång på gång föra en diskurs om att hon är förövaren i relationen. Samtidigt som ni försöker föra fram det så säger ni er ha insyn och att Chrippa behandlar båda Julia och Linnea väldigt dåligt bakom stängda dörrar. Ni hänvisar till FUPar om hur Linnea beskriver våld och våldtäkter och beskriver det som "konstigt", samtidigt som ni fortsätter prata om Linnea som en bov som har förstört saker för Chrippa.
Ska vi ta det så tydligt som möjligt?
Joakim är så rädd för Chrippa att han inte vågar träffa Chrippa själv och skaffar kontaktförbud.
Joakim påstår att Chrippa utreds för ett dussintal våldsbrott.
Joakim påstår att Julia anmält Chrippa för grov kvinnofridskränikning.
Ni påstår att det finns inspelningar där Chrippa hotar att döda Julia, bland annat.
Det ska finnas en anmälan om misshandel när Julia skulle hämta dottern.
Det har inte slagit er någonstans att de faktiskt kan vara så att Linnea är utsatt för honom, precis som alla andra verkar ha varit? Nej, istället fortsätter ni att ge er på henne och framställer henne som förövaren som gjort att Chrippa blivit så hemsk och fått det så jobbigt i livet.
Ni har utöver det fört en hård retorik mot andra användare där ni kallar dom bland annat för pucko och helt sjuka i huvudet. Jag förstår att ni gillar Anjo, för ni är precis som honom. Kvinnohatare och hycklare.