2025-03-26, 14:24
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Angående livechatten med wempa, motvikt osv. Kolla minut 1:24 på B&B video ”bevisen som sänker Anjo, Motvikt och Rask”. Där har ni prints på den. Högst upp finns en kommentar från Wempa som lyder ”Jag har en hel del på henne med”.
Citera
2025-03-26, 15:18
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Osäker på om detta kan göra någon som helst skillnad men jag har uttömt allt annat jag kan komma på; jag har startat en namninsamling i syfte att få Pontus att radera filmen från vimeo. Bara jag som skrivit på hittills, man kan vara anonym om man önskar.

https://www.skrivunder.com/stoppa_youtuber_fran_att_outa_minderarigt_brottsof fer

.
Citera
2025-03-26, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Okej, så du har svårt att separera på olika människor. Jag har aldrig någonsin kallat Linnéa för det du påstår.

Du har ju själv gått genom alla mina inlägg så desperat är du för att jag inte har samma åsikt som du har.
Jag håller inte med dig om att Anjo är en kvinnohatare. Det är bla du som har bestämt det.

Var inte så arg. Var rädd om lilla hjärtat.

Det handlar inte om tiden utan hur man känner när man skriver.

Man kan faktiskt föra fram sin åsikt utan att bete sig som en bortskämd yngling .

Jag står fast vid att vissa här livnär sig på negativ energi som små demoner.

Nu är det denna grupp människor. Om ett par år är det någon annan som får din/er uppmärksamhet.

Och du talar om kvinnohat. Behöver jah skriva Jonna, Lisen, Julia, Therese.

Alla som skriver om dessa kvinnor och kastar negativitet, avsky, nedvärderande ord och känslor ska bara hålla käften ang kvinnohat.

Jag har själv använt hårda ord innan jag fattade.

Hycklare.

Jag kan tycka att du själv använder negativ energi som de du kritiserar, "små demoner" och "hycklare".
Jag tycker det är helt rimligt att säga såna saker, att slänga små milda skällsord är helt okej så länge de inte går över gränsen.

Demoner är inte heller så farligt.
Jag vet inte vilka inlägg du refererar till, men jag försöker inte göra påhopp utan jag försöker bara säga vad jag tycker om vissa människor och förklara varför.
Jag tycker Lisen har gjort fel, och de gör inte mig till kvinnohatare eller något.

Ett negativtord som vissa influensers använder sig av är ju Hink, knulldocka, psykopaten, horpsykopaten.
Notera också att dessa "män" är influensers och borde vara mer noggranna med sina ord än vad en anononym flashbackare behöver vara.
För övrigt så var Lisen brevid Anjo i studion när han sagt psykopat och knulldocka så antar att hon står bakom dessa ord, annars hade väl vilken normalt funtad människa som helst sagt "DU SLÄPPER INTE DENNA VIDEON, DÄR DU KALLAR EN ANNAN MÄNNISKA DETTA" men Lisen sa inte detta.
Citera
2025-03-26, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hitta ett inlägg där jag eller 111-111 skriver att att Linnea är en spermahink, knulldock eller slampa.
Och när har vi kontakt hennes ex?

Ni har suttit i en tråd där en kvinna kallats för de mest sexistiska och vidriga ord jag någonsin läst om en kvinna och hållit käft om det. Inte en enda gång har du reagerat eller sagt ifrån när folk har skrivit så fruktansvärt sjuka saker om en kvinna. Samtidigt sitter du och påstår att du inte ens vill vara i den här tråden för att människor är så hemska här. Du tycker att det är jättehemskt att man går ut med Rasks otrohet offentligt eller Anjo och Lisens skilsmässa, men inte att hänga ut en kvinnas sexvanor.
Du är en hycklare och vad det verkar också en kvinnohatare, precis som Anjo.

Citat:
Okej, så du har svårt att separera på olika människor. Jag har aldrig någonsin kallat Linnéa för det du påstår.

Du har ju själv gått genom alla mina inlägg så desperat är du för att jag inte har samma åsikt som du har.
Jag håller inte med dig om att Anjo är en kvinnohatare. Det är bla du som har bestämt det.

Var inte så arg. Var rädd om lilla hjärtat.

Det handlar inte om tiden utan hur man känner när man skriver.

Man kan faktiskt föra fram sin åsikt utan att bete sig som en bortskämd yngling .

Jag står fast vid att vissa här livnär sig på negativ energi som små demoner.

Nu är det denna grupp människor. Om ett par år är det någon annan som får din/er uppmärksamhet.

Alla som skriver om dessa kvinnor och kastar negativitet, avsky, nedvärderande ord och känslor ska bara hålla käften ang kvinnohat.

Hycklare.

Spelar inger roll att ni inte använt de orden själva. Ni har aktivt deltagit i en tråd där dessa förkommer och ni påstår fortfarande att ni gillar en man som använder sådana ord om kvinnor.
Ja, jag har gått igenom exakt alla dina och mutemutemute123s inlägg, för att kunna visa på att ni är både lögnare och hycklare. Ni har aktivt deltagit i ett drev av en kvinna och försöker gång på gång föra en diskurs om att hon är förövaren i relationen. Samtidigt som ni försöker föra fram det så säger ni er ha insyn och att Chrippa behandlar båda Julia och Linnea väldigt dåligt bakom stängda dörrar. Ni hänvisar till FUPar om hur Linnea beskriver våld och våldtäkter och beskriver det som "konstigt", samtidigt som ni fortsätter prata om Linnea som en bov som har förstört saker för Chrippa.

Ska vi ta det så tydligt som möjligt?
Joakim är så rädd för Chrippa att han inte vågar träffa Chrippa själv och skaffar kontaktförbud.
Joakim påstår att Chrippa utreds för ett dussintal våldsbrott.
Joakim påstår att Julia anmält Chrippa för grov kvinnofridskränikning.
Ni påstår att det finns inspelningar där Chrippa hotar att döda Julia, bland annat.
Det ska finnas en anmälan om misshandel när Julia skulle hämta dottern.

Det har inte slagit er någonstans att de faktiskt kan vara så att Linnea är utsatt för honom, precis som alla andra verkar ha varit? Nej, istället fortsätter ni att ge er på henne och framställer henne som förövaren som gjort att Chrippa blivit så hemsk och fått det så jobbigt i livet.

Ni har utöver det fört en hård retorik mot andra användare där ni kallar dom bland annat för pucko och helt sjuka i huvudet. Jag förstår att ni gillar Anjo, för ni är precis som honom. Kvinnohatare och hycklare.
Senast redigerad av shackihorsie 2025-03-26 kl. 15:55.
Citera
2025-03-26, 16:12
Medlem
Har det snackats på pink room om att Anjo grovt anklagar kvinnor utan bevis och inte ber om ursäkt när detta kommer fram?
Citera
2025-03-26, 16:26
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:

Hycklare.
Så du erkänner att Anjo är en kvinnohatare eftersom han skrivit om Linnea och kastar negativitet, avsky, nedvärderande ord om henne.
Citera
2025-03-26, 16:47
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Bloggbevakning ”tar en för teamet” och ser dokumentären. Gissar att det kommer en recension inom kort. Källa: Bloggbevakning Instastory
Citera
2025-03-26, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL
Bloggbevakning ”tar en för teamet” och ser dokumentären. Gissar att det kommer en recension inom kort. Källa: Bloggbevakning Instastory
Gud äntligen.. har tjatat som fasiken på henne. Hoppas hon nämner insamlingen.
Citera
2025-03-26, 17:00
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Gud äntligen.. har tjatat som fasiken på henne. Hoppas hon nämner insamlingen.

Bra tjatat! Jag hoppas det!

Klistrar in den igen bara för att:
https://www.skrivunder.com/stoppa_youtuber_fran_att_outa_minderarigt_brottsof fer
Citera
2025-03-26, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Tycker du ska tagga ner lite, varför tar du inte upp när jag har sagt att man inte ska gå Linneas utseende tex?
jag har också skrivit att det kan vara så att hon blev misshandlad av C med tanke på hennes förhör och vad hon sa i sin första video det borde du ha tagit del av om du nu suttit och läst alla våra inlägg.
Men sen att du kastar ur dig att vi har sagt hink, slampa osv är ju bara lögn.

Ang Anjo så har jag inte sagt något om hans film kvinnosyn eller något annat jag diskuterade Lisen.

Tycker du att man har behandlat Therese bra?

Ska du säga åt någon att tagga ner som kallar andra användare puckon och sjuka i huvudet?
Ett enda inlägg av 2000+ där du väldigt ynkligt säger att man inte ska gå på någons utseende.
Under tiden du varit aktiv i tråden har det skrivits om hur Linnea är:
Psykopat
Horpsykopat
Hink
Spermahink
Knulldocka
Hora
Slampa
psyksjuk
borderlinehora

och mycker mer

Utöver det har man diskuterat hennes tidigare relationer och sexliv flera gånger och använt nedsättande uttryck i samband med det.

Vad har du gjort under tiden? Jo du har varit helt tyst medan det pågått och istället deltagit i att försöka insinuera att Linnea skulle vara förövaren i deras relation.
Sen ska du nu komma hit och gnälla om att någon tar upp en skilsmässa som är offentliga handlingar och hur du inte vill vara i den här tråden för att den är så hemsk? Är inte det hyckleri så vet jag inte vad som är det.
Citera
2025-03-26, 17:34
Medlem
Kan någon skicka bilden alla pratar om?
Citera
2025-03-26, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL

Stackarn! Men bra, på tiden någon större lyfter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in