2025-03-26, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL
Angående livechatten med wempa, motvikt osv. Kolla minut 1:24 på B&B video ”bevisen som sänker Anjo, Motvikt och Rask”. Där har ni prints på den. Högst upp finns en kommentar från Wempa som lyder ”Jag har en hel del på henne med”.

Wempa borde direkt dragit tillbaka sitt uttalande i chatten när han märkte att det inte var samma namn, men det gjorde han självklart inte eftersom det då hade sett väldigt konstigt ut att han trodde det handlade om en helt annan kvinna. Här blir det tydligt att det är viktigare att skydda deras anseende än att en oskyldig tjej hängs ut.
Citera
2025-03-26, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Jag kan tycka att du själv använder negativ energi som de du kritiserar, "små demoner" och "hycklare".
Jag tycker det är helt rimligt att säga såna saker, att slänga små milda skällsord är helt okej så länge de inte går över gränsen.

Demoner är inte heller så farligt.
Jag vet inte vilka inlägg du refererar till, men jag försöker inte göra påhopp utan jag försöker bara säga vad jag tycker om vissa människor och förklara varför.
Jag tycker Lisen har gjort fel, och de gör inte mig till kvinnohatare eller något.

Ett negativtord som vissa influensers använder sig av är ju Hink, knulldocka, psykopaten, horpsykopaten.
Notera också att dessa "män" är influensers och borde vara mer noggranna med sina ord än vad en anononym flashbackare behöver vara.
För övrigt så var Lisen brevid Anjo i studion när han sagt psykopat och knulldocka så antar att hon står bakom dessa ord, annars hade väl vilken normalt funtad människa som helst sagt "DU SLÄPPER INTE DENNA VIDEON, DÄR DU KALLAR EN ANNAN MÄNNISKA DETTA" men Lisen sa inte detta.

Du får gärna tycka det. Men jag är inte en sådan som livnär mig på dålig energi.

Man kan vara kritisk utan att gå all in och bli hatisk.
Det går att diskutera utan att bli elak.

Jag står fast vid att man kan inte uppvisa ett kvinnoförakt samtidigt som man kritiserar det.
Citera
2025-03-26, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Så du erkänner att Anjo är en kvinnohatare eftersom han skrivit om Linnea och kastar negativitet, avsky, nedvärderande ord om henne.

Vad ska jag erkänna? Står jag inför rätta och du är domaren?

Jag tycker inte att Anjo hade en av sina bättre stunder när han kallade henne för det.
Men att lägga på honom att han är kvinnohatare är helt fel pga det.
Citera
2025-03-26, 18:50
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vad ska jag erkänna? Står jag inför rätta och du är domaren?

Jag tycker inte att Anjo hade en av sina bättre stunder när han kallade henne för det.
Men att lägga på honom att han är kvinnohatare är helt fel pga det.
Du tycker andra är kvinnohatare om de
"Alla som skriver om dessa kvinnor och kastar negativitet, avsky, nedvärderande ord och känslor ska bara hålla käften ang kvinnohat."
Om användare gör det så är det kvinnohat.
Om Anjo gör det så är det inte kvinnohat?
Citera
2025-03-26, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Du tycker andra är kvinnohatare om de
"Alla som skriver om dessa kvinnor och kastar negativitet, avsky, nedvärderande ord och känslor ska bara hålla käften ang kvinnohat."
Om användare gör det så är det kvinnohat.
Om Anjo gör det så är det inte kvinnohat?

Nej, det fattar du väl själv, Anjo är helt immun mot kvinnohat, när han kallar kvinnor för spermahink, knulldocka och horpsykopat så är det bara så att han hade en av sina lite sämre stunder. När han säger att det sitter massa män oskyldigt dömda för våldtäkt i fängelse hade han lite problem när han tänkte. När han hängde ut ett minderårigt kvinnligt brottsoffer så blev det lite tokigt och när han hängde en en oskyldig kvinna så blev han bara lite lurad.
Knasigt det kan bli!!
Citera
2025-03-26, 19:19
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeeesson
Varför pratar lisen om att dom ”jobbat” mycket tillsammans? Tittar man i Anjos årsredovisningar så har han ju inte betalat lön åt Lisen. Det är väl inte så att hon jobbat gratis och att familjen tagit ut lön i Pontus namn för att dom inte skulle försvinna under skuldsaneringen? Det är olagligt.
Precis så är det. Det är så jävla tydligt och hon kunde gott betala skulderna hon och hennes man. Att hon får skuldsanering är sjuk förstår det inte.
Citera
2025-03-26, 19:54
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Tydligen har Skilleras och Anjo haft mejlkontakt under dagen. Axel har frågat om Anjo kommer strikes videos om han och de andra reagerar på Anjos content i fortsättningen, Anjo sa att han inte skulle det. Han säger sig vilja ha ett dramafritt 2025, han har dolt sina videos om temu och även Samirvideon. Han skrev också att han försökte få tag på Sandra.

Aldrig sett Anjo så stukad, även om det är i självförsvar. Intressant, trodde bara han hade attack och avledningar som försvar.

Edit: uppgifter från från skillers stream nu ikväll
Senast redigerad av Daym-Krytj 2025-03-26 kl. 20:24.
Citera
2025-03-26, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Tydligen har Skilleras och Anjo haft mejlkontakt under dagen. Axel har frågat om Anjo kommer strikes videos om han och de andra reagerar på Anjos content i fortsättningen, Anjo sa att han inte skulle det. Han säger sig vilja ha ett dramafritt 2025, han har dolt sina videos om temu och även Samirvideon. Han skrev också att han försökte få tag på Sandra.

Aldrig sett Anjo så stukad, även om det är i självförsvar. Intressant, trodde bara han hade attack och avledningar som försvar.
Källa?
Citera
2025-03-26, 20:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Ska du säga åt någon att tagga ner som kallar andra användare puckon och sjuka i huvudet?
Ett enda inlägg av 2000+ där du väldigt ynkligt säger att man inte ska gå på någons utseende.
Under tiden du varit aktiv i tråden har det skrivits om hur Linnea är:
Psykopat
Horpsykopat
Hink
Spermahink
Knulldocka
Hora
Slampa
psyksjuk
borderlinehora

och mycker mer

Utöver det har man diskuterat hennes tidigare relationer och sexliv flera gånger och använt nedsättande uttryck i samband med det.

Vad har du gjort under tiden? Jo du har varit helt tyst medan det pågått och istället deltagit i att försöka insinuera att Linnea skulle vara förövaren i deras relation.
Sen ska du nu komma hit och gnälla om att någon tar upp en skilsmässa som är offentliga handlingar och hur du inte vill vara i den här tråden för att den är så hemsk? Är inte det hyckleri så vet jag inte vad som är det.

Någon skrev att dom skulle skilja sig och jag svarade att dom har inte skilt sig och ska inte göra det det var det enda.

Det var inte schysst av Anjo att säga såna saker och det har jag aldrig påstått heller men jag tycker inte att han är en kvinnohatare.

Men jag tycker också att man har behandlat Therese & Jonna som skit kolla deras trådar flera år tillbaka och se vad folk skriver om dom säger du något om det?
Citera
2025-03-26, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Någon skrev att dom skulle skilja sig och jag svarade att dom har inte skilt sig och ska inte göra det det var det enda.

Det var inte schysst av Anjo att säga såna saker och det har jag aldrig påstått heller men jag tycker inte att han är en kvinnohatare.

Men jag tycker också att man har behandlat Therese & Jonna som skit kolla deras trådar flera år tillbaka och se vad folk skriver om dom säger du något om det?

"det går inte ihop att man försöker va mån om tjejer när man gör något sådant." Skrev du.
Det går inte ihop att man försöker vara mån om tjejer om man kallar tjejer för horpsykopat, knulldocka och spermahink. Inte heller att man hänger ut ett minderårigt kvinnligt brottsoffer eller hänger ut en oskyldig kvinna för att ha spridit nakenbilder på ens fru.

Jag följer inte deras trådar och jag har inte heller hängt där, men främst har jag inte grinat om att andra trådar är så hemska när jag själv samtidigt hängt i en tråd där man kallar en kvinna för de mest vidriga saker man kan komma på i månader i sträck.

Du försöker också sopa under mattan att du påstår ha insyn i hur Chrippa behandlat både Julia och Linnea bakom stängda dörrar och att du samtidigt som du har tillgång till den här informationen fortsätter ge dig på Linnea och insinuerar att det är hon som är problemet.
Då är man ute på väldigt djupt hav om vi ska snacka kvinnohat.
Citera
2025-03-26, 20:23
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Källa?
Skilleras stream, uppdaterar inlägget
Citera
2025-03-26, 20:28
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Nej, det fattar du väl själv, Anjo är helt immun mot kvinnohat, när han kallar kvinnor för spermahink, knulldocka och horpsykopat så är det bara så att han hade en av sina lite sämre stunder. När han säger att det sitter massa män oskyldigt dömda för våldtäkt i fängelse hade han lite problem när han tänkte. När han hängde ut ett minderårigt kvinnligt brottsoffer så blev det lite tokigt och när han hängde en en oskyldig kvinna så blev han bara lite lurad.
Knasigt det kan bli!!

Han kanske hamnar i "affekt" som Motvikt säger att han gör?
Vuxna män som inte kan hantera känslor på ett vettigt sätt är sunkigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in