Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Någon skrev att dom skulle skilja sig och jag svarade att dom har inte skilt sig och ska inte göra det det var det enda.
Det var inte schysst av Anjo att säga såna saker och det har jag aldrig påstått heller men jag tycker inte att han är en kvinnohatare.
Men jag tycker också att man har behandlat Therese & Jonna som skit kolla deras trådar flera år tillbaka och se vad folk skriver om dom säger du något om det?
"det går inte ihop att man försöker va mån om tjejer när man gör något sådant." Skrev du.
Det går inte ihop att man försöker vara mån om tjejer om man kallar tjejer för horpsykopat, knulldocka och spermahink. Inte heller att man hänger ut ett minderårigt kvinnligt brottsoffer eller hänger ut en oskyldig kvinna för att ha spridit nakenbilder på ens fru.
Jag följer inte deras trådar och jag har inte heller hängt där, men främst har jag inte grinat om att andra trådar är så hemska när jag själv samtidigt hängt i en tråd där man kallar en kvinna för de mest vidriga saker man kan komma på i månader i sträck.
Du försöker också sopa under mattan att du påstår ha insyn i hur Chrippa behandlat både Julia och Linnea bakom stängda dörrar och att du samtidigt som du har tillgång till den här informationen fortsätter ge dig på Linnea och insinuerar att det är hon som är problemet.
Då är man ute på väldigt djupt hav om vi ska snacka kvinnohat.