2025-03-22, 08:52
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Köper Anjo prenumeranter eller? Hur gick Anjo upp från att vid midnatt ha 215 001 prenumeranter till att helt plötsligt på några timmar ha 215 330+ prenumeranter och nu börjar det redan gå ner igen?

Ja det stämmer det börjar bli pinsamt för honom att det droppar följare så nu sitter han och fyller på med små portioner av fejkföljare och tror att ingen ser det. Kanske funkade förr men inte längre.

Du har allas ögon på dig nu din feta gris.
Senast redigerad av Miy 2025-03-22 kl. 08:56.
Citera
2025-03-22, 08:56
Citat:
Köper Anjo prenumeranter eller? Hur gick Anjo upp från att vid midnatt ha 215 001 prenumeranter till att helt plötsligt på några timmar ha 215 330+ prenumeranter och nu börjar det redan gå ner igen?

Det är ju bara att anmäla om man känner för det. Vad jag vet så strider det mot reglerna
Om han dagligen får en massa rapporter på sig om innehållet och sen att han köper subs så är karriären snart över
Citera
2025-03-22, 09:33
Medlem
Kan han verkligen vara så korkad att han köper följare med alla ögon han har på sig just nu?
Citera
2025-03-22, 09:39
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är ju bara att anmäla om man känner för det. Vad jag vet så strider det mot reglerna
Om han dagligen får en massa rapporter på sig om innehållet och sen att han köper subs så är karriären snart över

Alla rapporter som skickas på hans innehåll verkar negligeras?

Han är direkt olämplig på plattformen.

#görahorhus
#bjudainnazistochjudehatare
#villfriabarnvåldtäktsman
#hotavalfrikvinna
Citera
2025-03-22, 09:50
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Skriv på engelska

Kommer bara till att jag ska välja anledning och kryssa i?

F ö… Anjo är en beroendepersonlighet och det märks.
Senast redigerad av vichy6 2025-03-22 kl. 09:53.
Citera
2025-03-22, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
?

Jag gråter inte.

Snöflingan kan också ryka!

Det är väldigt intressant, denna användare Mapapa var först negativ kring Anjo i två inlägg för att sedan gå in i Lokals forum och skriva skit om honom. Nu har denna användare vänt gällande Anjo och verkar nästan kär i honom.

Ska inte spekulera om identitet men känns ju som att man kommer till forumet med dolt agenda
Citera
2025-03-22, 09:58
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Det är väldigt intressant, denna användare Mapapa var först negativ kring Anjo i två inlägg för att sedan gå in i Lokals forum och skriva skit om honom. Nu har denna användare vänt gällande Anjo och verkar nästan kär i honom.

Ska inte spekulera om identitet men känns ju som att man kommer till forumet med dolt agenda

Håller med.

Tror många är här och snokar.

Mycket fokus på FB nu.

Anjo vill ha inblick ( obs ingen spekulation avseende användare ), liksom alla som hör att drama skapas här.
Citera
2025-03-22, 10:07
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Snöflingan då, ska jag ta fram servetter så du kan torka tårarna??

Du som är så om dig och kring dig när det gäller Anjo, och även aktivt skriver skit om Lokal. Kan du svara på vad som ligger bakom Anjos hat mot Lokal?
Hat är ett väldigt starkt ord, så det måste vara något stort
Citera
2025-03-22, 10:12
Citat:

Shoutout till alla som inte redan avföljt, eller?
Mitt esonemang är att bara för att man typ aldrig kollar eller gillar Anjos skitvideos, så "orkar" man inte klicka på subs för att klicka i avfölj. Har man 215k subs så borde visningarna vara fler
Citera
2025-03-22, 10:57
Medlem
Citat:
Shoutout till alla som inte redan avföljt, eller?
Mitt esonemang är att bara för att man typ aldrig kollar eller gillar Anjos skitvideos, så "orkar" man inte klicka på subs för att klicka i avfölj. Har man 215k subs så borde visningarna vara fler
Ja, det är definitivt något skumt. Typ inte en enda video når hundratusen visningar efter chrippadramat så det kan ju bero på att hans målgrupp är för nischad för att uppskatta hans andra videor, men det är märkligt att det bara slumpmässigt fylls på nya prenumeranter på detta sätt. Något säger mig att han inte vill att prenumerantgrafen ska visa "-1000" två månader i rad för då blir det ett mönster som går att göra tolkningar utifrån.
Citera
2025-03-22, 11:08
Medlem
Citat:
Du som är så om dig och kring dig när det gäller Anjo, och även aktivt skriver skit om Lokal. Kan du svara på vad som ligger bakom Anjos hat mot Lokal?
Hat är ett väldigt starkt ord, så det måste vara något stort

Ja vad sägs som att kolla på Anjos senaste video och ta in det som sägs.. Om du tror människor ändras över 1-2 år så är du både korkad och naiv...
Citera
2025-03-22, 11:11
Medlem
Citat:
Ja, det är definitivt något skumt. Typ inte en enda video når hundratusen visningar efter chrippadramat så det kan ju bero på att hans målgrupp är för nischad för att uppskatta hans andra videor, men det är märkligt att det bara slumpmässigt fylls på nya prenumeranter på detta sätt. Något säger mig att han inte vill att prenumerantgrafen ska visa "-1000" två månader i rad för då blir det ett mönster som går att göra tolkningar utifrån.

På Pontus Rasmusson videos hade han över 1 miljon visningar och många hundra tusen på flera?
Känns som dom siffrorna blir svåra nå upp till igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in