2025-03-25, 23:39
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Varför har din husse Anjo tagit ner videon där ni uppviglar i chatten?

Vilken video?

Shiit man är borta på jobb och träning några timmar och så verkar det vara kaos (igen)?

Kan någon sammanfatta varför Cluee går ut så på instagram? Ber Anjo om ursäkt i sin senaste video med Lisen? Har alla blivit vänner (temu + sekten)? Vad skeeer?

Pliiis kan någon sammanfatta (vet att det finns någon ängel här som brukar svara snällt).

#vadhänder
Citera
2025-03-25, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wempaa
Jag vet inte men du verkar ju veta allt så varför frågar du mig? Du vet ju t.o.m hur jag ska agera vad jag ska göra och vad jag ska säga samt bestämma vad jag gör rätt och vad jag gör fel, så ställ frågan till dig själv istället för jag vet inte!

Kan bara kommentera och konstatera utifrån det du själv uppvisar.
Citera
2025-03-25, 23:41
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskskalle
Sandras klipp om anjo är borta? Jag tror att Sandra och anjo har kommit överens över något, men det är bara det jag tror. Det kan vara därför han inte gick ut med någon ursäkt offentligt?

Fyfan isf är det skandal!

Heleveteee vad Anjo lyckas tysta folk för att slippa ta skiten själv. Jag kräks.
Citera
2025-03-25, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wempaa
Pengarna skiter jag i, man är mer en erfarenhet rikare efter det.

Som jag svarade förut med vid flera tillfällen, jag ca lite för snabb att skriva. Jag va tyvärr säker på att det va ett annat namn som skulle sägas. Vilket inte på något sätt gör det mera klanderfritt däremot så vet jag inte vem hon är. Och jag bryr mig inte om det heller 🙏🏻

Och jag vet inte om j och a pratar med varandra men jag tror inte det? Men ja det vet dom bättre än mig

Du tycker inte att det är lite konstigt att du var helt säker på att han skulle nämna ett namn och sen nämner han ett helt annat? Det talar väl ännu mer för att Sandra blivit oskyldigt uthängt för något hon inte gjort? Sen återigen, vem kvinnan är spelar egentligen mindre roll, det som spelar roll är att du sitter och skriver att du har massa information om någon. Varför har du det om du inte är inblandad i något?
Citera
2025-03-25, 23:48
Medlem
Anjo fortsätter bara bevisa att han är en av Sveriges vidrigaste personer.
Citera
2025-03-25, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Vilken video?

Shiit man är borta på jobb och träning några timmar och så verkar det vara kaos (igen)?

Kan någon sammanfatta varför Cluee går ut så på instagram? Ber Anjo om ursäkt i sin senaste video med Lisen? Har alla blivit vänner (temu + sekten)? Vad skeeer?

Pliiis kan någon sammanfatta (vet att det finns någon ängel här som brukar svara snällt).

#vadhänder

Anjo och Lisen pratar inte om någonting annat än sin skilsmässa i videon, det gör han självklart för att få empati så att människor ska glömma bort att han gjort bort sig.
Ingen har blivit vänner men Anjo köper väl folk till höger och vänster.
Cluee var i Axels live och skrev några kommentarer när de kollade på någon sjuk video där två damer satt och försvara Anjos dokumentär och annat dumt han sysslat med, det var inget anmärkningsvärt om man inte heter Anjo och blir kränkt för allt.
Citera
2025-03-25, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hahaha Anjo avskyr mig, japp det är tråkigt för mig 🙄
Alltså kom med någon viktig istället.

Ja eftersom du gillar honom så mycket så måste det kännas tufft!
Vi skriver viktiga inlägg här hela tiden, bland annat om hur Anjo talar om och behandlar kvinnor. Men det verkar inte du vilja prata om alls, så vad är du ute efter?
Citera
2025-03-26, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Anjo och Lisen pratar inte om någonting annat än sin skilsmässa i videon, det gör han självklart för att få empati så att människor ska glömma bort att han gjort bort sig.
Ingen har blivit vänner men Anjo köper väl folk till höger och vänster.
Cluee var i Axels live och skrev några kommentarer när de kollade på någon sjuk video där två damer satt och försvara Anjos dokumentär och annat dumt han sysslat med, det var inget anmärkningsvärt om man inte heter Anjo och blir kränkt för allt.
Jaha men vad sägs om skiljsmässan då? De hade ju dragit tillbaka ansökan, eller verkar det vara på tapeten igen?

Så de snackar inte om nått annat i videon? Suck.
Citera
2025-03-26, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Enligt denna just nu 215 154 st: https://subscribercounter.com/channel/UCF4AN8MDjyjSZp7YHrASrcA
Det var igår kväll.
Nu: 215 142
Citera
2025-03-26, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Jaha men vad sägs om skiljsmässan då? De hade ju dragit tillbaka ansökan, eller verkar det vara på tapeten igen?

Så de snackar inte om nått annat i videon? Suck.

Ärligt talat så lyssnade jag med ett halvt öra då jag bara ville höra om han skulle säga något om Sandra, är inte jätteintresserad av deras privatliv egentligen. Lisen hade enligt sig själv fått en kris och undrat om det här var allt livet hade att ge, så det var hon som tog initiativ till skilsmässan. Det är inte aktuellt längre då Lisen kommit på att hon inte skulle klara sig utan Anjo mer eller mindre, fast när hon pratar om det så låter det mer som att hon är rädd för att vara själv, men det är min tolkning. Lisen pratar också om någon släkting som ska vara sjuk och inte ha lång tid kvar så hon är väl inne i ett stadium där man kanske inte är så sugen på att lämna den person som står sig närmast.

Nej, de snackade överhuvudtaget inte om något annat. De hade kunnat tagit några minuter att ta upp Sandra och be om ursäkt för det men inte ens det kunde de förmå sig till. Riktigt illa.
Citera
2025-03-26, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Nej, alla kan inte vara lika smarta som jag. Men ha med dig det nu i framtiden, Anjo avskyr dig.

Vad kul att du fick nytt att gapa om. Jag förstår Anjo och Lisen. Vi är rätt dumma i huvudet som sitter här och skriver. Vi begår grova förtal. I varje fall de flesta av oss.
Men att gå så långt som du och några till gör så ni blir fullkomligt uppätna av er avsky handlar om att det har gått så långt att det har blivit en del av er. Därför äger Anjo er utan att veta det. Då himla kontraproduktivt.

Det går att diskutera utan att bli en idiot.
Så arga till absolut ingen nytta eftersom den enda som lägger sin energi på det är du och ni. Anjo bryr sig inte. Lisen bryr sig inte. Dom skiter fullständigt i det.
Och nu kommer du att bli jättearg på mig igen trots att jag är helt lugn.

Wempa: vilken kung du är!
Citera
2025-03-26, 03:45
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vad kul att du fick nytt att gapa om. Jag förstår Anjo och Lisen. Vi är rätt dumma i huvudet som sitter här och skriver. Vi begår grova förtal. I varje fall de flesta av oss.
Men att gå så långt som du och några till gör så ni blir fullkomligt uppätna av er avsky handlar om att det har gått så långt att det har blivit en del av er. Därför äger Anjo er utan att veta det. Då himla kontraproduktivt.

Det går att diskutera utan att bli en idiot.
Så arga till absolut ingen nytta eftersom den enda som lägger sin energi på det är du och ni. Anjo bryr sig inte. Lisen bryr sig inte. Dom skiter fullständigt i det.
Och nu kommer du att bli jättearg på mig igen trots att jag är helt lugn.

Wempa: vilken kung du är!
Om de inte bryr sig, varför pratar de då ofta om flashback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in