Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Det gör de inte så ofta och bara för att man pratar om vissa här är säkert för att vissa här tävlar om att vara så vidriga som det bara går och rättfärdigar det med att framställa båda två som rena monster som äter små barn till frukost.
Jag brukar inte skriva i denna tråden eftersom det blir fullskalig attack från arga och bittra människor som loggar in här och loggar ur hjärnan samt finner energi i negativitet som små demoner.
Ni som läser detta märk väl att jag absolut inte håller med Anjo om allt men jag tänker inte gå in på detaljer så ingen mening att avkräva mig det.
När folk väljer att sprida nazist propaganda, försvara människor dömda för våldtäkt av barn och hänga ut oskyldiga människor. Ja då kommer jag säga hur fel det är.
När samma person sen även har en Extrem dubbelmoral, då kommer jag även ta upp det.
Jag tycker att man som offentlig person har ett ansvar för vad man postar.
Om du tycker det är vidrigt, argt, bittert, hjärndött, demoniskt, osv, att peka ut
att det är fel att sprida nazist propaganda
att det är fel att försvara människor dömda för våldtäkt av barn
att det är fel att hänga ut oskyldiga
Då får du tycka det.
Jag ser väldigt lite av det du påstår, de flesta kommentarerna jag läser handlar just om att peka ut vad för fel Anjo gör, hans dubbelmoral och hans oförmåga att ta ansvar och be om ursäkt.
Jag ser mer av det du beskriver i Chrippas tråd, där lögner och obevisade saker sprids som sanning, där folk firar och njuter av att chrippa hamnar i häktet, osv. Där kan vi prata om "framställa båda två som rena monster som äter små barn till frukost", vidriga kommentarer, arga, bittra människor utan hjärnan som finner energi i negativitet som små demoner. Skulle någon gå in där och kommentera positivt om Chrippa skulle du se hur en fullskalig attack verkligen ser ut.