2025-03-25, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Som jag sa dom ska inte skilja sig.

Anledningen till att dom håller sig borta beror på att Lisen har en nära anhörig som är väldig sjuk och kommer somna in.

Tog du in vad de sa i slutet? De anser att alla som hänger här på flashback är skräp, det är inklusive dig.
De vill inte ha era printar härifrån heller, lite mindre arbetstid för er.
Citera
2025-03-25, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Tog du in vad de sa i slutet? De anser att alla som hänger här på flashback är skräp, det är inklusive dig.
De vill inte ha era printar härifrån heller, lite mindre arbetstid för er.

När har jag skickat en print till dom?
Sen att dom får erat hat skickade till sig är bara sjukt oavsett vem som gör det.
Men det finns dom som går långt utanför Flashback som gör sjuka grejer mot dessa personer, funderar på om det är killar som aldrig får ligga eller fyllekärringar.
Vissa försöker till och med dra in Expressen, redaktionen fick sig ett gott skratt 🤣
Citera
2025-03-25, 22:35
Medlem
Sandras klipp om anjo är borta? Jag tror att Sandra och anjo har kommit överens över något, men det är bara det jag tror. Det kan vara därför han inte gick ut med någon ursäkt offentligt?
Citera
2025-03-25, 22:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av egonson
bevis på ansökan annars ljuger du

Jag behöver inte bevisa något för dig, du är inte involverad
Citera
2025-03-25, 22:37
Medlem
Citat:
När har jag skickat en print till dom?
Sen att dom får erat hat skickade till sig är bara sjukt oavsett vem som gör det.
Men det finns dom som går långt utanför Flashback som gör sjuka grejer mot dessa personer, funderar på om det är killar som aldrig får ligga eller fyllekärringar.
Vissa försöker till och med dra in Expressen, redaktionen fick sig ett gott skratt 🤣

Ska du ljuga om det nu också? Du har ju kontakt med Anjo, varför har du kontakt med någon som behandlar kvinnor som han gör? Varför har du kontakt med någon som ogillar dig så mycket?

Aldrig skickat något till någon av dom, varken privat eller kommenterat någonstans. Jag är smartare än så och håller mig till ställen de inte kan censurera
Citera
2025-03-25, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Ska du ljuga om det nu också? Du har ju kontakt med Anjo, varför har du kontakt med någon som behandlar kvinnor som han gör? Varför har du kontakt med någon som ogillar dig så mycket?

Aldrig skickat något till någon av dom, varken privat eller kommenterat någonstans. Jag är smartare än så och håller mig till ställen de inte kan censurera

Tyvärr är alla inte lika smarta, det kommer ut mycket ur telefoner, tur att Expressen såg att det inte skulle hålla dom vill väl inte bli inblandade i skiten eller så kände dom på sig att det var lögn.
Citera
2025-03-25, 22:44
Medlem
Mr. Chips har tagit bort senaste videon där han skulle förinta alla i temusekten med fakta och logik.
Citera
2025-03-25, 22:44
Medlem
Citat:
Tyvärr är alla inte lika smarta, det kommer ut mycket ur telefoner, tur att Expressen såg att det inte skulle hålla dom vill väl inte bli inblandade i skiten eller så kände dom på sig att det var lögn.

Nej, alla kan inte vara lika smarta som jag. Men ha med dig det nu i framtiden, Anjo avskyr dig.
Citera
2025-03-25, 22:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Men ändå uppvisar du nonchalans inför att du var delaktig i utpekandet av Sandra.

Du tycker inte att det är på sin plats att visa lite ånger?

Wempa borde ta Anjo och Rask i handen och be Sandra om ursäkt, både skriftligt privat och, öppet
Citera
2025-03-25, 22:52
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Har medviktarna arsenal att ta ner Varonen och Anjo?
Anjo har tagit ner hela sin senaste förtalsvideo nu, så någonting är ju definitivt i rullning.
Citera
2025-03-25, 22:55
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Anjo har tagit ner hela sin senaste förtalsvideo nu, så någonting är ju definitivt i rullning.

👍

Rasks intervju som tog två timmar, Chrippa som vägrade.
Ja.

Something gotta give.
Citera
2025-03-25, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wempaa
Absolut P ska vi göra det!
Om du ger mig en anledning till det, jag vet inte ett skit om henne och jag vill inte veta något heller om henne. Så jag har svårt att be någon om ursäkt för något jag inte vet.

P? Nej men Wempa, du kommer hit och tror att du ska leka någon allan ballan? Du har inget att hämta här. Det är bättre ni håller er utanför flashback och ger information till knivmannen istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in