2025-03-20, 14:18
Medlem
I senaste vloggen tar väl L ändå priset när hon gör största utläggningen om att ”ta ingen skit” likt en Grynet 2.0. Det ska bara vara kommentarer om hur fantastisk hon är annars lackar hon ur. Blir helt vansinnig att barnen åker Bobby Car inne och spelar munspel. I gamla huset fick inte barnen köra Bobby Car inne alls för det lät för mycket så den gömdes. Med tanke på den lilla tid barnen är hos henne så borde det vara glädje att barnen leker.
Citera
2025-03-20, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
I senaste vloggen tar väl L ändå priset när hon gör största utläggningen om att ”ta ingen skit” likt en Grynet 2.0. Det ska bara vara kommentarer om hur fantastisk hon är annars lackar hon ur. Blir helt vansinnig att barnen åker Bobby Car inne och spelar munspel. I gamla huset fick inte barnen köra Bobby Car inne alls för det lät för mycket så den gömdes. Med tanke på den lilla tid barnen är hos henne så borde det vara glädje att barnen leker.

Hon verkar definitivt inte gilla barn. Inte ens sina egna barn. Men som en klassisk outbildad småstadskvinna har hon skaffat sig en hel hög. Idiotiskt.
Tur att barnen har pappor som tydligt & synligt älskar dom & låter dom vara barn när dom är hos dom
Citera
2025-03-21, 01:24
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen

Sjukt trist o tjatigt!
Citera
2025-03-21, 11:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Sjukt trist o tjatigt!
Hon tar ingen skit och ej heller konstruktiv kritik. Det spelar ingen roll vad som sägs till dessa människor med narcissistisk personlighetsstörning, de gör inga fel fast de vet att de gör det men ändrar sig aldrig. Hoppas att allt löser sig på ett för barnen bra sätt och de är snart så gamla så de kan välja själva vart de vill bo.
Citera
2025-03-21, 16:47
Avslutad
Linda fick en fråga på sin senaste vlogg på Youtube där nån skrev: Är det Flashbacks kommentarer du reagerar på, eller kommentarer du får på youtube? Linda svara då; Kollar inte ens Flashback, bara pinsamma människor där.. så nu vet ni alla här inne i denna tråd Lindas diagnos på hos är inne vi är pinsamma
Citera
2025-03-21, 16:55
Avslutad
Några i Lindas kommentarsfält på Youtube hennes skara "fans" skriver att man är bara avundsjuk på Linda och hennes liv om man inte håller med Linda och man inte stryker henne medhårs och skriver hjärtan och Linda är bäst JAG undrar bara vad ska man vara avundsjuk på?
Citera
2025-03-21, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemedOboy
Några i Lindas kommentarsfält på Youtube hennes skara "fans" skriver att man är bara avundsjuk på Linda och hennes liv om man inte håller med Linda och man inte stryker henne medhårs och skriver hjärtan och Linda är bäst JAG undrar bara vad ska man vara avundsjuk på?

Det är nya följare som bara ser det ytliga. Nittiotalister och yngre som inte kan skilja på elakhet och konstruktiv kritik.
Och ja jag har insett nu att L är narcissistisk, blir bara tydligare och tydligare med tiden. E ska skatta sig lycklig att han är där han är och H att hm äntligen tog sig ur det flera år senare.
Citera
2025-03-21, 20:17
Medlem
Citat:
"Fast vänta lite nu. Du sitter och säger att jag ljuger och Hampus sitter på sanningen? Men den inställningen ja, då blir det svårt att fatta en rättvis uppfattning om situationen.
Att Hampus låssas oförstående är väl inte så konstigt. Klart han inte vill outa sig själv.. och ang sakerna så fick han visst med sig grejer. Vad för dig att tro att han inte fick det? Men även där vill han såklart få det att låta synd om honom när du ställer en ledande fråga..

Jag är väldigt rak och ärligt, har inte ljugit. Men för det har väl jag också saker jag inte kan, kan du allt?"
Ta ingen skit! säger L och kastar skit på pappan till sina barn.
Citera
2025-03-21, 20:52
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Ta ingen skit! säger L och kastar skit på pappan till sina barn.

Hon var definitivt inte beredd på den shitstorm från följarna som följde när hon kastade ut Erik. Skulle inte förvåna mig om hon tar en paus från sociala medier inom kort. Då är kanalen fullständigt körd.
Citera
2025-03-22, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Hon var definitivt inte beredd på den shitstorm från följarna som följde när hon kastade ut Erik. Skulle inte förvåna mig om hon tar en paus från sociala medier inom kort. Då är kanalen fullständigt körd.
Hon svarar på de flesta frågorna i senaste vloggen men det blir tydligt när hon duckar frågan om dom stora barnen aldrig är hos henne numera! Det var tydligen en känslig fråga som hon inte tålde att svara på...
Citera
2025-03-22, 12:29
Medlem
Anso10765s avatar
Jag trodde till en början att det var H som var roten till att det inte fungerade. Men nu när jag ser honom så harmonisk i sitt nya liv, och glad att slippa hålla på med diverse projekt hela tiden.......då inser jag att det är L som varit motorn i det hela.

För kvar ensam i huset är hon nu, och det enda hon gör är att bygga o renovera, rensa, städa.....
Citera
2025-03-22, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Jag trodde till en början att det var H som var roten till att det inte fungerade. Men nu när jag ser honom så harmonisk i sitt nya liv, och glad att slippa hålla på med diverse projekt hela tiden.......då inser jag att det är L som varit motorn i det hela.

För kvar ensam i huset är hon nu, och det enda hon gör är att bygga o renovera, rensa, städa.....

Hon måste ju hitta på content till sin Youtubekanal. Jag undrar när hon kommer ta ner juldekorationen som sitter i öppningen in till vardagsrummet. Den som hon hade Erik till hjälp med att sätta upp när hon gick all in med att julpynta huset. Det kan väl inte ta många sekunder att dra ner den eller vad väntar hon på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in