2025-03-20, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Hur viktigt är det för er att tjejen ni bygger ett liv med är oskuld?

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.

Men i dagens dejtingträsk, med alla appar och sånt, känns det som att sådana tjejer typ är omöjliga att hitta. Hur ser ni på det? Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?

Jag tror det är ganska ovanligt i Sverige att man förväntar sig att tjejer är oskuld. Men som de flesta säger så vill man ju bara satsa på en som det går att ha en relation med. Tjejer som aldrig kan behålla en relation är ju inget att ha.
Citera
2025-03-20, 03:47
Avslutad
Lycka till hitta nån som är det idag med alla sociala medier.

Förr gick det lättare.
Citera
2025-03-20, 04:36
Medlem
Å hur skall jag veta om en tjej är oskuld?
Citera
2025-03-20, 04:42
Medlem
Citat:

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.

Men i dagens dejtingträsk, med alla appar och sånt, känns det som att sådana tjejer typ är omöjliga att hitta. Hur ser ni på det? Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?

Den stora frågan är väl ändå om hon har varit med nå negrer?
Citera
2025-03-20, 05:55
Medlem
Eatlers avatar
Citat:
Det handlar om mindset. Jag lever bara ett liv en gång. Jag vill ha det bästa. På kvinnoplanet är en oskuld det bästa.

Nöjer man sig med begagnat, använt, att komma på 50:e plats, att få smulorna efter andra, etc. Då är man en beta.

Vad kommer tre steg ner från beta? För det är snarare det du är än alfa. Otroligt patetiskt resonemang för att komma från en 'vuxen' man. Alfa
Citera
2025-03-20, 06:12
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simora
Detta var inte den studie jag tänkte på, men kommer fram till liknande resultat:

https://wheatley.byu.edu/00000187-7c64-d575-ad9f-7c77a1a40001/the-myth-of-sexual-experience-press-release-pdf
Intressant!

På tal om det, så har jag också hört att de som skiljer sig mest är de som redan skiljt sig en gång. Har man redan separerat en gång, så är det alltså tecken på att personen har svårt att hålla ihop förhållanden.
Citera
2025-03-20, 06:13
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eatler
Vad kommer tre steg ner från beta? För det är snarare det du är än alfa. Otroligt patetiskt resonemang för att komma från en 'vuxen' man. Alfa
Förstår inte vad du menar.
Citera
2025-03-20, 06:15
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Troligen inte: (FB) Jag är en simp som donerar pengar till tjejer på Twitch

Vadå, är TS en stolle eller?

Förstår inte riktigt, det måste ju till levnadsglada kvinnor för att en snubbe ska kunna bygga ett respektabelt BC.

Och varför umgås du med tjejer då för övrigt, homosexuell?
Citera
2025-03-20, 06:18
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är vad jag hört också. Ingen tjej/kvinna jag har talat med under min ungdom/tidig vuxen ålder (då man pratade mer om sex och sådant) säger att första sexet var bäst och den sexpartnern var den bästa och mest älskvärda.

Det är snarare den 2-30 sexpartnern som är den de har hittat sin livs kärlek i och haft det absolut bästa sexet med.

En otroligt vacker och levnadsglad, smart ung kvinna jag kände när vi var lite över 20 år, hade haft 29 sexpartners från dess hon haft sin sexdebut vid 15 års ålder. När hon var 23 träffade hon sin blivande make. Han blev nummer 30 och vet också om det. De gifte sig nr hon var 25 och är fortfarande gifta. Lyckliga och kära. I över 20 år har de varit gifta nu och har tre barn ihop.

Och jag kan radda upp fler kvinnor, vars livs stora kärlek är deras 3:e, 10onde, 12:e, 15onde, 22a osv..... sexpartner. De är gifta och lyckliga och kära i sina partners och har varit tillsammans med sina partner i många år.

Det är mer ovanligt att kvinnan stadgar sig med det första ligget. Mycket mer ovanligt.
1) Anekdotisk bevisföring.
2) I dagens Sverige är det inte så konstigt att många nöjer sig med en kvinna som redan haft 29 kukar i sig.
3) Cuck-beteende att vara #30.
4) Primitivt synsätt att välja partner efter hur bra sexet är. Då kommer man också lämna varandra när sexet slutar vara fantastiskt. Dekadent leverne att lägga så stort fokus på njutning.
Citera
2025-03-20, 06:23
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amitriptylin
Du låter som en osäker liten gosse.
Du vill inte ha någon som kan tänkas bli besviken över dina tillkortakommanden.
Det är helt normalt när man är ung.
Men du kommer med åren lära dig att med erfarenhet kommer kunskap.
Att övning ger färdighet.
Oskulder är överreklamerat.
Tafatta, blyga och ängsliga brudar i sängen är inte att rekommendera.
Brudar som är glada i kuk är det bästa som finns när det kommer till sex.
Om ens mål är att leva ett degenererat liv där man följer ens lustar, då ska man göra som du beskriver. Söka sig till horor, ha orgier, tömma sig i "erfarna" slidor som är glada i kuk.

Tack, men det är inte mitt liv. Jag har högre standard när det kommer till kvinnan att dela mitt liv med.
Citera
2025-03-20, 06:45
Medlem
Citat:

Det du menar är att du borde hitta ditt livs kärlek senast när du är 15 år.

Men jag kan trösta dig, när du mognar och blir vuxen så mognar din hjärna också. Så när du väl blir vuxen så slipper du förhoppningsvis denna typen av barnsliga tankar.

Om du blir vuxen och fortfarande tänker såhär om kvinnor, då rekommendera jag antigen terapi, eller att du diskuterar det med din mamma så får du kanske lite perspektiv.
Citera
2025-03-20, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Lycka till hitta nån som är det idag med alla sociala medier.

Förr gick det lättare.
Tror du menar innan p-pillret. Eller när var förr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in