2025-03-20, 02:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Vad jag har hört var hon inte med på mello och jag undrar hur mycket tid de har spenderat tillsammans den sista tiden.

Inte konstigt att Måns lackade när han inte vann, ingen trevlig vardag som väntade runt hörnet.
Nej, jag har redan skrivit om det tidigare.
Folk tror att Måns började gråta för att han inte vann.
Att det nog låg mycket annat bakom tycks inte folk tänka på.
Att han var under väldigt stark press både av favoritskapet men också sina äktenskapliga problem.

Han tog ju sig samman och kom tillbaka till pressen för att svara på frågor så gott han kunde.
Det var nog inga frågor han önskade men han sa som det var eftersom det ändå var så uppenbart för alla där.
Sedan gick han på efterfesten och gratulerade Kaj till vinsten.
Och det har han fått utstå kritik för?

Ingen har kritiserat Maja Ivarson som svor och drog direkt efter resultatet.
Hon var inte med och pratade med pressen o inte heller med på efterfesten.
Hon var ju inte favorittippad ens men så besviken blev hon!
Det tycker jag var dåligt uppförande men det är väl roligare att håna/kritisera en favorit som faller.
Citera
2025-03-20, 02:20
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Ja, hon verkar ju verkligen vilja sina barns bästa. Verkar inte alls handla om hennes eget ego.

Ja hon verkar vara sugen på egen vårdnad och pengar. Så slipper hon som misslyckad B-skådis sitta i kassan på Tesco.
Citera
2025-03-20, 02:30
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Fy fan vilket as han är. De är/var ett gift par och han tänker inte ens titta på hennes nya tillskott?
Uppenbarligen något som HON ville göra, då ska väl ens livspartner vara glad/intresserad för HENNES skull.
Och citatet du skrev.. Som att de alltså måste komma överens över saker man får bestämma själv över när man är 18+. Vilken liten pojke han är.

Gifta par brukar prata med varandra innan man gör saker som den andra kanske inte uppskattar. Tatueringar är dessutom fula på de allra flesta kvinnor. M*ns har faktiskt all rätt i världen att ha åsikter om hennes tatueringar.

Skulle inte förvåna alls om hon planerar att vara otrogen med den där tatuerade dansaren om hon inte redan varit det. Hon känns väldigt omogen.

Stackars M*ns har säkert haft en massa problem med henne under äktenskapet.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-03-20 kl. 02:42. Anledning: Tillägg
Citera
2025-03-20, 03:57
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Gifta par brukar prata med varandra innan man gör saker som den andra kanske inte uppskattar. Tatueringar är dessutom fula på de allra flesta kvinnor. M*ns har faktiskt all rätt i världen att ha åsikter om hennes tatueringar.

Skulle inte förvåna alls om hon planerar att vara otrogen med den där tatuerade dansaren om hon inte redan varit det. Hon känns väldigt omogen.

Stackars M*ns har säkert haft en massa problem med henne under äktenskapet.
Tatueringen påverkar inte honom what so ever. Han ska inte bry sig vad hon gör. Hon är vuxen och får göra egna val.
Väldigt schysst i en relation att ha (negativa) "åsikter om den andras tatueringar" som du skriver? Hade jag aldrig accepterat.

Oavsett om hon har varit otrogen med dansaren så var Måns fortfarande otrogen först. Mot både henne och alla andra han har vart ilag med. Har du missat det?

Stackars Ciara som fått stå ut med en sån mansgris under alla dessa år. Skålar ikväll för ett grattis att hon äntligen är fri!
Citera
2025-03-20, 04:13
Avstängd
Citat:
Tatueringen påverkar inte honom what so ever. Han ska inte bry sig vad hon gör. Hon är vuxen och får göra egna val.
Väldigt schysst i en relation att ha (negativa) "åsikter om den andras tatueringar" som du skriver? Hade jag aldrig accepterat.

Oavsett om hon har varit otrogen med dansaren så var Måns fortfarande otrogen först. Mot både henne och alla andra han har vart ilag med. Har du missat det?

Stackars Ciara som fått stå ut med en sån mansgris under alla dessa år. Skålar ikväll för ett grattis att hon äntligen är fri!
Eftersom Måns varit NOTORISKT otrogen i alla relationer enligt honom själv, så kände nog Ciara till det när hon gifte sig med honom.
Felet är nog att känslorna svalnat. Eller att de vuxit ifrån varandra. Det brukar vara den vanligaste orsaken till skilsmässa. Hon har ju stått ut med Måns livsstil i tio år. Den livsstilen kom väl inte som en blixt från klar himmel. Eller vad tror du?
Citera
2025-03-20, 04:21
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvabytesyahoose
Fanns ff ett val och hon var inte tvungen att uttala sig. Hon sket fullständigt i barnen och stillade sitt ego på barnens bekostnad genom att dra en randomtweet som hon sannolikt kommer få svälja i rätten.
Riktigt idiotiskt beteende och nu är det borttaget men skadan är skedd.
Hon var ett gott föredöme för barnen som stod upp för sig själv, och visar att nu tar jag ingen skit mer. Därmed visar barnen att de inte ska ta någon skit ifrån någon, inte ens familjemedlemmar.
Förutsatt att det hon skriver är sant (vilket jag tror till 110%)
Citera
2025-03-20, 04:29
Avstängd
Citat:
Hon var ett gott föredöme för barnen som stod upp för sig själv, och visar att nu tar jag ingen skit mer. Därmed visar barnen att de inte ska ta någon skit ifrån någon, inte ens familjemedlemmar.
Förutsatt att det hon skriver är sant (vilket jag tror till 110%)
Det håller jag inte med om.
Ingenting gör mer ont i ett barns själ än att någon talar illa om deras mor eller far.
Det räckte väl gott med att hon ansökte om skilsmässa. Vad mer behövs?
Citera
2025-03-20, 04:36
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Eftersom Måns varit NOTORISKT otrogen i alla relationer enligt honom själv, så kände nog Ciara till det när hon gifte sig med honom.
Felet är nog att känslorna svalnat. Eller att de vuxit ifrån varandra. Det brukar vara den vanligaste orsaken till skilsmässa. Hon har ju stått ut med Måns livsstil i tio år. Den livsstilen kom väl inte som en blixt från klar himmel. Eller vad tror du?
Tror att hon är från ett annat land, vi här i Sverige har ingen aning om hur välkänd Måns är utomlands. Hon har säkerligen researchat honom när de träffades. Men då kan hon redan ha varit fast i hans våld (om så är fallet). Eller så gick hon in med den klassiska inställningen "jag fixar honom" och har aldrig gett upp hoppet förrän nu. 8 år har de väl ihop, en 6 åring och en 2 åring. Tycker årtalen stämmer ganska väl isåfall. 2-3 år in i relationen, "han har blivit äldre, en man, inte en ungkarl längre." "Blir han pappa så växer han upp" "Blir han 2 barnsfar växer han upp". Såna tankar hela tiden. Detta fenomen är också väldigt klassiskt i fall där man undrar varför kvinnan stannat i en våldsam relation.
Men du kan absolut ha rätt också, att känslorna svalnat och de växt ifrån varandra. Då återstår isåfall bara frågan om varför hon la ut det där inlägget. Med tanke på vad man sett och hört av Måns genom åren så är det ganska lätt att säga att någon viss sanning i hennes inlägg finns.
Citera
2025-03-20, 04:39
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det håller jag inte med om.
Ingenting gör mer ont i ett barns själ än att någon talar illa om deras mor eller far.
Det räckte väl gott med att hon ansökte om skilsmässa. Vad mer behövs?
Har barnen fått bevittna massa våld och annat hon skrev så har hon ju inte talat illa om Måns. Sen skulle jag också bli förvånad om barnen 2 och 6 år gamla har instagram. Hennes inlägg var också snällt skrivet och inte på ett elakt sätt. Med tanke på deras ålder så ser de nog hennes text som omtänksam och inte att hon talar illa om deras pappa.
Citera
2025-03-20, 04:55
Avstängd
Citat:
Tror att hon är från ett annat land, vi här i Sverige har ingen aning om hur välkänd Måns är utomlands. Hon har säkerligen researchat honom när de träffades. Men då kan hon redan ha varit fast i hans våld (om så är fallet). Eller så gick hon in med den klassiska inställningen "jag fixar honom" och har aldrig gett upp hoppet förrän nu. 8 år har de väl ihop, en 6 åring och en 2 åring. Tycker årtalen stämmer ganska väl isåfall. 2-3 år in i relationen, "han har blivit äldre, en man, inte en ungkarl längre." "Blir han pappa så växer han upp" "Blir han 2 barnsfar växer han upp". Såna tankar hela tiden. Detta fenomen är också väldigt klassiskt i fall där man undrar varför kvinnan stannat i en våldsam relation.
Men du kan absolut ha rätt också, att känslorna svalnat och de växt ifrån varandra. Då återstår isåfall bara frågan om varför hon la ut det där inlägget. Med tanke på vad man sett och hört av Måns genom åren så är det ganska lätt att säga att någon viss sanning i hennes inlägg finns.
Jag har själv varit där i ett äktenskap med alkoholmissbruk. Och visst tänkte jag alla de naiva tankarna som du skriver.
Och jag misslyckades med det, känslorna och hoppet tog slut och jag skiljde mig.
Men jag tog ansvar för det själv. Att jag varit naiv och blåögd.
Aldrig berättat för någon om vad jag varit med om.
Alltid varit vän med och firat högtider med exet pga att vi har ett barn ihop.
Och barnet har rätt till båda sina föräldrar lika mycket.
Det är inte rätt att lägga vuxenproblem på sina barn. De lider nog ändå av en skilsmässa.

Ciara lade in om skilsmässa först. Det är ju en tydlig signal på att hon fått nog.
Om hon haft sina barn i åtanke o välmenande om Måns hade hon aldrig skrivit en rad på sina sociala medier. Och sedan när hon tog bort det antyder hon istället spekulativt att hon blivit "Tystad".
Och lämnar tolkningen till sina följare.
Ungefär som att hon blivit hotad av Måns att ta bort det. Det är ju inte sant.
Så jag tycker nog att Ciara inte visar någon stil. Tvärtom en riktig intrigant, hämndlysten kvinna.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-03-20 kl. 04:59.
Citera
2025-03-20, 05:00
Avslutad
Ett jävla tjat här om att barnen blir lidande av att hon tog bladet från munnen.
Att de blir lidande av själva skilsmässan är ju klart men extra lidande för det hon skrev blir de knappast.
De kommer med största sannolikhet få växa upp i England och det är nog bara dumsvensken som tror att Måns är någon världskändis...

Jag är helt säker på att Måns kan gå på gatan i London utan att någon vet vem fan det är.
Ja förutom någon extrem schlagerbög då förstås.
Så nej de kommer inte bli mobbade i skolan på grund av detta...
Citera
2025-03-20, 05:15
Avstängd
Citat:
Har barnen fått bevittna massa våld och annat hon skrev så har hon ju inte talat illa om Måns. Sen skulle jag också bli förvånad om barnen 2 och 6 år gamla har instagram. Hennes inlägg var också snällt skrivet och inte på ett elakt sätt. Med tanke på deras ålder så ser de nog hennes text som omtänksam och inte att hon talar illa om deras pappa.
Men snälla. Ciara har antytt både det ena och det andra men ingenting rakt ut.
Hon har gjort det medvetet spekulativt så att folk ska spekulera och sprida rykten om hennes X-man.
För att folk ska fabulera skit om Måns så att han blir missaktad.
Att hon tog bort det hastigt var väl för att hon insåg att hon kunde bli stämd för förtal.

Du tror inte att barnen älskar sin pappa lika mycket som sin mamma?
Hur kan du då tro att det inte skulle skada dem? Allting som skadar en förälder skadar också deras barn. Och en gång ganska snart kan de läsa också.

Det var Måns son som tröstade honom efter förlusten och han såg lika ledsen ut som sin pappa, den lille parveln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in