Citat:
Ursprungligen postat av
Manyyears
Tycker det är lite märkligt att det inte inkommit några ”vittnesmål” som bekräftar eller motsäger sig Ciaras inlägg.
Alltid annars, när något sådant här kommer ut så träder anonyma vittnen eller bekanta fram och ska ta ställning åt något håll eller ska berätta sin egen historia. Här är det ingenting?!
Ingen som kommer ut och berättar om ”min vilda natt med Måns”
”Alla har alltid vetat hur han håller på”
”Jag såg han ta droger” ”vittne berättar: ciara och måns har haft problem länge, måns har styrt med järnhand och behandlat familjen illa”
Men inte heller någon som går ut med någon form av dementi överhuvudtaget.
”Måns skulle aldrig nånsin ta droger”
”Vittnen berättar; Måns är världens bästa pappa och skulle aldrig utsätta barnen för nåt”
M.m etc.
Är inte det lite konstigt?
Om du menar i media så är det inte konstigt. Inom media har man såklart stenkoll på hans sexeskapader och knarkande, men sånt skriver de inte om. Gällande de övriga anklagelserna med misshandel kan de inte skriva av rädsla för att förtala. Är övertygad om att kvällstidningarna skulle ha material till en hel papperstidning om de hade möjligheten att sätta all information på pränt.Vissa modiga personer i branschen har dock kommenterat att de kände till vilket svin han är och utrycker stöd till C. Det finns även privatpersoner som skrivit kommentarer om egna negativa upplevelser kring Måns.
Gällande det där med tatueringen är det en stor varningsflagga att han sagt ”Vi hade ju sagt att vi skulle sluta med tatueringar”. Så talar en kontrollerande narcissist. Han betonar att han är emot tatueringar och inte har några egna, vilket gör att citatet borde vara ”Vi (jag) hade ju sagt att HON skulle sluta med tatueringar ”