2025-03-20, 00:28
Medlem
Det förklarar slynans beteende med andra ord. Tråkigt för barnen som verkar få det jobbigt. Skönt för Måns dock kunna knulla runt och dra ladd utan att skämmas eller bli ifrågasatt.

Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Alla som träffat Ciara säger att hon har ett enormt ego . Hon tror att hon är nån sorts skådespelerska fastän hon ej har utbildning. Beteer sig narcissistiskt.
Citera
2025-03-20, 00:30
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Det förklarar slynans beteende med andra ord. Tråkigt för barnen som verkar få det jobbigt. Skönt för Måns dock kunna knulla runt och dra ladd utan att skämmas eller bli ifrågasatt.

Klart grabben ska dra ladd å knulla!
Som en sann skånepåg!
Citera
2025-03-20, 00:55
Medlem
Yes, klart skånepågen ska få dra i sig ladd och få ordentligt med fitta. Tråkig situation men hoppas verkligen att han får trösta sig med detta.

Och till er läsare, se upp för slynor de kan gå helt bananas likt Ciara gjorde. Har man riktigt otur kan det kosta ens pengar och hem.

Citat:
Klart grabben ska dra ladd å knulla!
Som en sann skånepåg!
Citera
2025-03-20, 00:58
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Yes, klart skånepågen ska få dra i sig ladd och få ordentligt med fitta. Tråkig situation men hoppas verkligen att han får trösta sig med detta.

Och till er läsare, se upp för slynor de kan gå helt bananas likt Ciara gjorde. Har man riktigt otur kan det kosta ens pengar och hem.

Måns lär få betala underhållsbidrag samt hyran i London lägenheten, jackpot!
Citera
2025-03-20, 01:08
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Måns lär få betala underhållsbidrag samt hyran i London lägenheten, jackpot!

Jag hörde nån stans att hon redan äger en bostad i Skåne och en bostad i England.

Det jag kan tycka är konstigt är att båda ansöker om skilsmässa och att det görs i båda länder, kan någon förklara vitsen bakom det?

När jag skilde mig skickades det in ett (1) papper som båda tillslut fick skriva på.
Citera
2025-03-20, 01:19
Avstängd
Det är väl närmast en yrkesskada bland musiker, skådespelare och artister med alkohol o droger. Men självklart inget som ska uppmuntras.
Men vill man verkligen hjälpa/stötta någon så gör man det definitivt inte genom att slå undan benen på dem, genom att gå ut offentligt och tvätta smutsbyken.

Ciaras inlägg på sociala medier var så vidrigt skenheligt. Å ena sidan säger hon sig att måna om barnen och hoppas att Måns ska tag i sina problem, "som han så väl behöver" och få en fin framtid. Ack ja.
Ciara är så fin och duktig nämligen. Tror nog att hon själv är en del av Måns problem.
Och hon är verkligen inget stöd alls för deras gemensamma barn eller Måns.
Jag tycker att hon verkar vara en liten intrigmakerska.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-03-20 kl. 01:49.
Citera
2025-03-20, 01:23
Medlem
Tycker det är lite märkligt att det inte inkommit några ”vittnesmål” som bekräftar eller motsäger sig Ciaras inlägg.
Alltid annars, när något sådant här kommer ut så träder anonyma vittnen eller bekanta fram och ska ta ställning åt något håll eller ska berätta sin egen historia. Här är det ingenting?!
Ingen som kommer ut och berättar om ”min vilda natt med Måns”
”Alla har alltid vetat hur han håller på”
”Jag såg han ta droger” ”vittne berättar: ciara och måns har haft problem länge, måns har styrt med järnhand och behandlat familjen illa”

Men inte heller någon som går ut med någon form av dementi överhuvudtaget.
”Måns skulle aldrig nånsin ta droger”
”Vittnen berättar; Måns är världens bästa pappa och skulle aldrig utsätta barnen för nåt”
M.m etc.

Är inte det lite konstigt?
Senast redigerad av Manyyears 2025-03-20 kl. 01:23. Anledning: Felstavning.
Citera
2025-03-20, 01:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Jag hörde nån stans att hon redan äger en bostad i Skåne och en bostad i England.

Det jag kan tycka är konstigt är att båda ansöker om skilsmässa och att det görs i båda länder, kan någon förklara vitsen bakom det?

När jag skilde mig skickades det in ett (1) papper som båda tillslut fick skriva på.
Jag tror att Ciara ville göra ett statement genom att lämna in skilsmässopapper först bakom ryggen på Mäns.
Det normala är väl att man söker skilsmässa gemensamt. Man är väl lojala mot varandra i en sådan svår situation och sticker väl inte kniven i ryggen på motparten.
Citera
2025-03-20, 01:33
Medlem
Ja, hon verkar ju verkligen vilja sina barns bästa. Verkar inte alls handla om hennes eget ego.
Citera
2025-03-20, 01:50
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag tror att Ciara ville göra ett statement genom att lämna in skilsmässopapper först bakom ryggen på Mäns.
Det normala är väl att man söker skilsmässa gemensamt. Man är väl lojala mot varandra i en sådan svår situation och sticker väl inte kniven i ryggen på motparten.

Vad jag har hört var hon inte med på mello och jag undrar hur mycket tid de har spenderat tillsammans den sista tiden.

Inte konstigt att Måns lackade när han inte vann, ingen trevlig vardag som väntade runt hörnet.
Citera
2025-03-20, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manyyears
Tycker det är lite märkligt att det inte inkommit några ”vittnesmål” som bekräftar eller motsäger sig Ciaras inlägg.
Alltid annars, när något sådant här kommer ut så träder anonyma vittnen eller bekanta fram och ska ta ställning åt något håll eller ska berätta sin egen historia. Här är det ingenting?!
Ingen som kommer ut och berättar om ”min vilda natt med Måns”
”Alla har alltid vetat hur han håller på”
”Jag såg han ta droger” ”vittne berättar: ciara och måns har haft problem länge, måns har styrt med järnhand och behandlat familjen illa”

Men inte heller någon som går ut med någon form av dementi överhuvudtaget.
”Måns skulle aldrig nånsin ta droger”
”Vittnen berättar; Måns är världens bästa pappa och skulle aldrig utsätta barnen för nåt”
M.m etc.

Är inte det lite konstigt?

Om du menar i media så är det inte konstigt. Inom media har man såklart stenkoll på hans sexeskapader och knarkande, men sånt skriver de inte om. Gällande de övriga anklagelserna med misshandel kan de inte skriva av rädsla för att förtala. Är övertygad om att kvällstidningarna skulle ha material till en hel papperstidning om de hade möjligheten att sätta all information på pränt.Vissa modiga personer i branschen har dock kommenterat att de kände till vilket svin han är och utrycker stöd till C. Det finns även privatpersoner som skrivit kommentarer om egna negativa upplevelser kring Måns.

Gällande det där med tatueringen är det en stor varningsflagga att han sagt ”Vi hade ju sagt att vi skulle sluta med tatueringar”. Så talar en kontrollerande narcissist. Han betonar att han är emot tatueringar och inte har några egna, vilket gör att citatet borde vara ”Vi (jag) hade ju sagt att HON skulle sluta med tatueringar ”
Citera
2025-03-20, 02:02
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Alla som träffat Ci*ra säger att hon har ett enormt ego . Hon tror att hon är nån sorts skådespelerska fastän hon ej har utbildning. Beteer sig narcissistiskt.

Hon ger inget bra intryck, man kan bara spekulera i hur mycket problem stackars M*ns haft med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in