2025-03-24, 17:01
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-top
Så jävla sorgligt att läsa alla som köpt M*ns fejkade helylle fasad.
Är det INGEN som tänker att det kanske är 100% sant det Ci*ra skriver.

Nej det är nog väldigt få personer som tror på henne, kvinnor överdrivet ofta saker och ting för att själva försöka framstå som offer.
Citera
2025-03-24, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Precis, och det är tänkvärt att Måns inte bemöter en enda punkt kring otrohet, missbruk, psykiskt och fysiskt våld. Det hade jag gjort, jag hade i alla fall inte nöjt mig med att skriva "sårade känslor". Han indirekt bekräftar ju därmed Ciaras uttalande.

Ja, jag hade nog inte heller nöjt mig med att svara ”Naturligtvis blir jag ledsen och till och med uppriven över vad som påstås om mig”, eftersom det inte innehåller någon form av dementi. Jag hade tillagt någonting i stil med att ”detta är ingenting jag känner igen mig i eller som hon sagt något om till mig under vår tid tillsammans”. För han måste väl kunna dementera ett falskt påstående om honom utan att göra sig skyldig till förtal?
Citera
2025-03-24, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Ja, jag hade nog inte heller nöjt mig med att svara ”Naturligtvis blir jag ledsen och till och med uppriven över vad som påstås om mig”, eftersom det inte innehåller någon form av dementi. Jag hade tillagt någonting i stil med att ”detta är ingenting jag känner igen mig i eller som hon sagt något om till mig under vår tid tillsammans”. För han måste väl kunna dementera ett falskt påstående om honom utan att göra sig skyldig till förtal?
MZ har ju dementerat via sin advokat. Att det var "väldigt allvarliga anklagelser".
Räcker inte de kraftorden som dementi?
CZ var ju också snar att radera sitt inlägg efter det.
Så uppenbarligen förstod hon budskapet.

EDIT: Om MZ Stämmer C för förtal då blir det ju rättegång.
Och då gäller det ju att Cs anklagelser håller för en granskning.
Så troligtvis överdrev hon.
En knuff blev till fysiskt våld.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-03-24 kl. 17:22.
Citera
2025-03-24, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
MZ har ju dementerat via sin advokat. Att det var "väldigt allvarliga anklagelser".

Det är ju uttryckligen allvarliga anklagelser. Det håller jag med om. Men att säga att någon riktar allavarliga anklagelser mot en annan, innebär inte detsamma som att dessa anklagelser är falska. Så nej, jag ser inte att han dementerar. Han bara konstaterar att allvarliga anklagelser riktats mot honom.

Anledningen till att hon raderade budskapet vet vi ingenting om. Det kan vara en del av en förhandling mellan respektive parts juridiska ombud.
Citera
2025-03-24, 17:23
Citat:
Ursprungligen postat av A-top
Så jävla sorgligt att läsa alla som köpt Måns fejkade helylle fasad.
Är det INGEN som tänker att det kanske är 100% sant det Ciara skriver. Hon har professional pretender som yrke på Insta. Hon orkar inte mer.
Jag avfärdar inte rakt av att hon ljuger bara för att Måns syns i tv och är folkär. Jag spyr på pajasen.

Ingen som köper hans helyllefasad däremot är hennes beteende hysteriskt oavsett om hon har rätt eller fel.
Att hugga på allt med känslomos som motpatten gör i media är billigt. Hon kletar ut alla detaljer medan Måns kommenterat sakligt.
Oavsett vem som har rätt eller fel är det bedrövligt att kleta ut alla detaljer i media. Tror hon riskerar att få äta upp det beteendet i kommande förhandlingar där det inte är till hennes fördel så som hon beter sig nu. Att linslusen Camilla Läckberg åker dit och visar sig duktig gör det hela mkt värre.

Oavsett vad som hänt ska det inte dravlas i meeia. Finns inget tvång att bete sig som hon gjort
Citera
2025-03-24, 17:24
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Blir ju att barnen betalar priset för vad han gör och har gjort... Hon försökte hålla det privat men han ville inte ha det privat uppenbarligen.
Du tänker bra men fel
Citera
2025-03-24, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Det är ju uttryckligen allvarliga anklagelser. Det håller jag med om. Men att säga att någon riktar allavarliga anklagelser mot en annan, innebär inte detsamma som att dessa anklagelser är falska. Så nej, jag ser inte att han dementerar. Han bara konstaterar att allvarliga anklagelser riktats mot honom.

Anledningen till att hon raderade budskapet vet vi ingenting om. Det kan vara en del av en förhandling mellan respektive parts juridiska ombud.
Jag tycker att det är en klar och tydlig dementi.
MZ är förälder och vill naturligtvis inte framställa sig själv i god dager på deras mammas bekostnad. Önskar C var lika klok förälder.
Citera
2025-03-24, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Jag pratade om hans fru CJZ som kommer från England. MZ är inte gift med någon Läckberg.

Vet du varför CJZ valde att inleda en relation med MZ 2015 när hon hade ett litet barn som var född året innan, dvs 2014?

Är det vanligt att kvinnor med så små barn skaffar sig en ny karl?

MZ är väl rätt tät? Kan det ha varit en bidragande orsak att hon "hakade på" honom? ☺️

Tror inte man blir tät på Mello och en femte plats i IDOL. Droger kostar oxå ;-)
Citera
2025-03-24, 17:26
Medlem
Citat:

EDIT: Om MZ Stämmer C för förtal då blir det ju rättegång.
Och då gäller det ju att Cs anklagelser håller för en granskning.
Så troligtvis överdriver hon.

Det är upp till MZ om han väljer att väcka åtal. Han kommer sannolikt behöva en rättegång för att skydda sitt eget varumärke. Det enda sättet att skydda sitt eget varumärke via en rättsprocess är om han inte har något att dölja.
Citera
2025-03-24, 17:26
Medlem
Citat:
Jag tycker att det är en klar och tydlig dementi.
MZ är förälder och vill naturligtvis inte framställa sig själv i god dager på deras mammas bekostnad. Önskar C var lika klok förälder.

Det får du tycka. Jag delar inte din uppfattning, även om jag respekterar den.
Citera
2025-03-24, 17:27
Medlem
[quote=Lawnmoverman2011|91435036]
Nej det är nog väldigt få personer som tror på henne, kvinnor överdrivet ofta saker och ting för att själva försöka framstå som offer.
[/QUOTE

Nu bestred han inte en enda av de anklagelserna heller....
Citera
2025-03-24, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Precis, och det är tänkvärt att Måns inte bemöter en enda punkt kring otrohet, missbruk, psykiskt och fysiskt våld. Det hade jag gjort, jag hade i alla fall inte nöjt mig med att skriva "sårade känslor". Han indirekt bekräftar ju därmed Ciaras uttalande.
Nej, det tycker inte jag. Han är en ansvarstagande förälder som tänker på sina barn.
Skulle han inleda pajkastning med sina barns mamma menar du? Offentligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in