2025-03-19, 16:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Hur viktigt är det för er att tjejen ni bygger ett liv med är oskuld?

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.

Men i dagens dejtingträsk, med alla appar och sånt, känns det som att sådana tjejer typ är omöjliga att hitta. Hur ser ni på det? Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?

Jag bryr mig intet... men det jag däremot bryr mig om är om det finns ett knepigt ex, hedersproblematik, juridiska strider kring barn eller någon försmådd halvpojkvän kvar i ekvationen. Man kan verkligen hamna i korselden av mycket skit om man inte ser till bakgrund...men det har inget direkt med sexhistorik att göra...

Jag tycker absolut att både pojkar och män ska vara mer försiktiga kring det jag nämner... sen ska man nog se upp kring ONS tinder-ister oavsett kön pga alla sjukdomar som går.
Citera
2025-03-19, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Herregud vilka problem du verkar ha människa

Bara av rent intresse, hur säkerställer du oskulden? Kollar av med "manosfären" i hennes eller din klan?
Det undrar jag med,, hur.
Citera
2025-03-19, 16:54
Medlem
immenhusens avatar
Tycker att TS skall sätta sig på sin matta och flyga tillbaka till Agrabah med sin sunkiga incel-attityd. Efter att ha haft ihop det med flera oskulder, skulle jag aldrig vilja ha ihop det med en sådan igen. De har varken klös eller riv, samt uppvisar en avtändande osäkerhet under själva samlaget. Hellre tar jag mig en lojal kvinna som vet vad hon vill, och för att komma dit måste hon i regel ha haft ett tidigare liv.

/AI
Citera
2025-03-19, 16:55
Medlem
Helt oviktigt. Kan lätt vara den som väntar till sist i ett gangbang. Det är så himla grymt att gå på när kvinnan fått en rejäl uppvärmning.
Citera
2025-03-19, 16:56
Medlem
irrelevants avatar
Så länge det är rimliga proportioner på det hela skulle jag nog påstå att jag föredrar lite erfarenhet. Det är svårt att lita på någon som haft bukkakegangbang med 500 män. Många pojkvänner är också en varningsklocka. Ett fåtal längre förhållanden känns naturligt och kanske till och med positivt. Beror ju också på ålder, hade väl inte tackat nej till en fräsch 18-årig oskuld. En 43-årig oskuld, då måste något vara fel.
Citera
2025-03-19, 17:02
Medlem
different_trips avatar
Det riktiga flashback-svaret är att ju fler desto bättre för jag har så jävla stor kuk.

Alla som vill ha oskulder har mikropenisar.
Citera
2025-03-19, 17:10
Medlem
Gift44s avatar
Citat:

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.

Men i dagens dejtingträsk, med alla appar och sånt, känns det som att sådana tjejer typ är omöjliga att hitta. Hur ser ni på det? Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?
Jag är 59 och om en kvinna (40+) som jag är intresserad av skulle vara oskuld så är det uppenbart nåt fel på henne.
Citera
2025-03-19, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Du vet att det 18-årsgräns här va? Ingen vuxen man har möjligheten att välja en oskuld, vilket gör att du framstår som för ung för att få skriva här.

Han är garanterat över 18. Ganska långt tror jag.
Citera
2025-03-19, 17:23
Medlem
Citat:

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition,
Lite som att det vore helt otänkbart att läsa en bok eller tidning, som lästs av någon annan innan, och tänka att texten är inte "i mint condition" då.

Om någon läst samma text då, fast i sitt egna tidnings-ex, inte samma fysiska ex som du läste samma text i? Är texten inte längre i mint kondition då heller? Eller rör det sig mer om fysisk konditionering ifall nån annan läst exakt samma tidnings-ex som du läser från? Eller vad är grejen?

Om en ung tjej haft någon form av sexuell upplevelse med någon annan tidigare, jag ser inte hur det skulle påverka på något praktiskt eller pragmatiskt sätt alls. Möjligen att hon är mindre nervös inför intimitet då, inte mycket annat.

Glöm inte heller att utvärdera på samma sätt vad du har att erbjuda som hon vill ha- och behöver. Ett par består av två personer, som är olika, olika behov, olika föreställningar om vad som är bra och inte.
Senast redigerad av Robbinist 2025-03-19 kl. 17:32.
Citera
2025-03-19, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Det undrar jag med,, hur.
Enda lösningen jag kan komma på är att välja ett spädbarn på bb, sen bevaka barnet stenhårt 24/7 i alla år tills det är dags att komma till skott s a s.

Men han ska ju dessutom försörja henne så får inte ihop det. Kanske har bra simultankapacitet och försörjer sig på börsspekulationer, vad vet jag? Men det verkar ju vara ett rätt trist liv att leva.
Men han kanske riktar in sig på de som bara levt ett fåtal år?
Citera
2025-03-19, 17:28
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Tycker att TS skall sätta sig på sin matta och flyga tillbaka till Agrabah med sin sunkiga incel-attityd. Efter att ha haft ihop det med flera oskulder, skulle jag aldrig vilja ha ihop det med en sådan igen. De har varken klös eller riv, samt uppvisar en avtändande osäkerhet under själva samlaget. Hellre tar jag mig en lojal kvinna som vet vad hon vill, och för att komma dit måste hon i regel ha haft ett tidigare liv.

/AI

Väl talat, instämmer i allt. Både kring osäkra kvinnor och osäkra incels. Man vill ha en kvinna som älskar och njuter av sex, annars tröttnar man ju efter några månader bara.

Har en polare som är gift med en tjej som var oskuld när de träffades (längesen nu) och han är konstant frustrerad för att hon är ett så jävla tråkigt ligg och alltid har varit.
Citera
2025-03-19, 17:28
Avslutad
Är du oskuld, ts? Har du pratat med en tjej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in