2025-03-17, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Det var bättre förr Nej då, men lägg ner med skiten bara!

Dock tycker jag några av de nya tomtarna var intressanta att lyssna på, men det avtar nog också snart haha! Fast tror inte Anjo o Rask har bollar nog att bemöta kritiken på riktigt.

Ingen av dem har väl förstånd att förstå ("höra") kritik. De kommer att gläfsa som rabiessmittade om de får kritik. Vilket inte kommer att gynna dem. Jag tycker det ska bli lite rolig att se dem ta den andra platsen i det hela ett tag. Få se hur de lägger upp det.
Citera
2025-03-17, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Anjo önskar säkert att han suttit häktad så han hade haft en anledning till att inte kommentera.

Nu är han bara tyst och gömmer sig.

Eller att han haft ett nyfött barn, då har man också anledning. Det roliga med detta är att få se Anjo i försvarsställning. Jag har bara sett honom jaga på på Chrille, Lokal och lite så där. Om nu hans äktenskap analyseras så får man se vad han går för.
Citera
2025-03-17, 22:39
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ingen av dem har väl förstånd att förstå ("höra") kritik. De kommer att gläfsa som rabiessmittade om de får kritik. Vilket inte kommer att gynna dem. Jag tycker det ska bli lite rolig att se dem ta den andra platsen i det hela ett tag. Få se hur de lägger upp det.

Njah.. Lyssnar nu på Motvikt. Håller med.. Så korkat att ta Snean i försvar när dom inte vet ett skit vad som har hänt tidigare. Vad hon har gjort och sagt. Jag glömmer aldrig.. - Den där Monsterleken..
Finns så mycket mer.. Dom borde veta.
Citera
2025-03-17, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Njah.. Lyssnar nu på Motvikt. Håller med.. Så korkat att ta Snean i försvar när dom inte vet ett skit vad som har hänt tidigare. Vad hon har gjort och sagt. Jag glömmer aldrig.. - Den där Monsterleken..

Va!??

Jag skrev att det ska bli intressant att se Anjo lyssna på när andra pratar om parterapin och eventuell kommande skilsmässa.
Citera
2025-03-17, 22:47
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:

Såhär C och L har gjort sjuka saker. Rask och Anjo är typ Janne Josefsson från Wish på att belysa saker samt att Rask är ganska rejält full av skit.

Den andra sidan är lite oinsatta tror jag.
Citera
2025-03-17, 22:49
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Såhär C och L har gjort sjuka saker. Rask och Anjo är typ Janne Josefsson från Wish på att belysa saker samt att Rask är ganska rejält full av skit.

Den andra sidan är lite oinsatta tror jag.

Mm MYCKET oinsatta
Citera
2025-03-17, 22:51
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Mm MYCKET oinsatta

På vissa punkter
Citera
2025-03-17, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Lite grus i kärleksmaskineriet?
Oj då Anjo, ingen sekretess där inte
https://gofile.io/d/HZU24b
Vidriga kräk, dubbelmoralen är ju helt sinnessjuk… så dom ska fredas bara för att dom är c/d kändisar? Men ett oskyldigt barn har ingen rätt till sin sekretess… vi lever i ett black mirror avsnitt
Citera
2025-03-17, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Det är väldigt bra. Vi gör inte detta för att vara taskiga mot Anjo, utan för att så många som möjligt ska få en möjlighet att ta avstånd från dokumentären. För tillfället verkar takten av nya signaturer ha saktat in lite, men med lite tur kanske den ändå kan få effekt. Uppmanar alla som läser detta att fortsätta dela och skicka den vidare till större kreatörer så de också kan bidra till spridningen.
https://www.skrivunder.com/stoppa_youtuber_fran_att_outa_minderarigt_brottsof fer
Jag känner mig uppgiven med insamlingen, det är nog tyvärr så att tillräckligt med folk inte bryr sig helt enkelt. Kanske krävs att man antingen känner till Anjo sedan innan, eller upplevt något liknande i sitt egna liv för att man ska ha så pass stark reaktion att man offentligt visar missnöje.

Dessutom drunknar BO och dokumentären i all skit de här snubbarna sprider omkring sig, och får även det här att verka oseriöst.

Det känns som att det är två läger, jag tillhör det som inte kunde bry mig mindre om allt snickesnack alla männen emellan, om bara dokumentären försvann hade jag aldrig tittat på nån av dom igen.
Sorgligt vilket fall.

Står dock fast vid att skicka listan ännu en gång till lokal-politiker om/när den når 500 (men känns inte så troligt) och håller tummarna för att BO gjort sak i hoten från advokaten. Skulle troligtvis radera listan direkt om Pontus plötsligt själv bestämde sig för att ta bort filmen tillsammans med all hans marknadsföring om den.
Citera
2025-03-17, 23:55
Medlem
knark-kungens avatar
Säkert Lisen som flippa tillslut, sen kom hon på att hon lever under ekonomisk misshandel, företaget står i Anjos namn, hon har ingenting.

Hon är en fånge i sitt eget hem.
Citera
2025-03-17, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Jag känner mig uppgiven med insamlingen, det är nog tyvärr så att tillräckligt med folk inte bryr sig helt enkelt. Kanske krävs att man antingen känner till Anjo sedan innan, eller upplevt något liknande i sitt egna liv för att man ska ha så pass stark reaktion att man offentligt visar missnöje.

Dessutom drunknar BO och dokumentären i all skit de här snubbarna sprider omkring sig, och får även det här att verka oseriöst.

Det känns som att det är två läger, jag tillhör det som inte kunde bry mig mindre om allt snickesnack alla männen emellan, om bara dokumentären försvann hade jag aldrig tittat på nån av dom igen.
Sorgligt vilket fall.

Står dock fast vid att skicka listan ännu en gång till lokal-politiker om/när den når 500 (men känns inte så troligt) och håller tummarna för att BO gjort sak i hoten från advokaten. Skulle troligtvis radera listan direkt om Pontus plötsligt själv bestämde sig för att ta bort filmen tillsammans med all hans marknadsföring om den.
Det krävs nog att man är lite insatt ja, men jag tycker ändå att det är konstigt att folk kan vara så engagerade i olika typer av kommentarsfält men att skriva ett namn på något de egentligen skulle hålla med om är för jobbigt tydligen.
Citera
2025-03-18, 00:13
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Tycker fler borde göra som jag, har slutat helt med att se skiten på Anjo och Rasks egna kanaler, finns andra källor. Motvikt kan jag glo på ibland, tror inte han tjänar några större summor.

Finns det någon som re-uploadar Chipstutten också?? Var? Trodde bara de va ”Rask” som hade en sån..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in