Citat:
Ursprungligen postat av
pertanstormberg
Det är väldigt bra. Vi gör inte detta för att vara taskiga mot Anjo, utan för att så många som möjligt ska få en möjlighet att ta avstånd från dokumentären. För tillfället verkar takten av nya signaturer ha saktat in lite, men med lite tur kanske den ändå kan få effekt. Uppmanar alla som läser detta att fortsätta dela och skicka den vidare till större kreatörer så de också kan bidra till spridningen.
https://www.skrivunder.com/stoppa_youtuber_fran_att_outa_minderarigt_brottsof fer
Jag känner mig uppgiven med insamlingen, det är nog tyvärr så att tillräckligt med folk inte bryr sig helt enkelt. Kanske krävs att man antingen känner till Anjo sedan innan, eller upplevt något liknande i sitt egna liv för att man ska ha så pass stark reaktion att man offentligt visar missnöje.
Dessutom drunknar BO och dokumentären i all skit de här snubbarna sprider omkring sig, och får även det här att verka oseriöst.
Det känns som att det är två läger, jag tillhör det som inte kunde bry mig mindre om allt snickesnack alla männen emellan, om bara dokumentären försvann hade jag aldrig tittat på nån av dom igen.
Sorgligt vilket fall.
Står dock fast vid att skicka listan ännu en gång till lokal-politiker om/när den når 500 (men känns inte så troligt) och håller tummarna för att BO gjort sak i hoten från advokaten. Skulle troligtvis radera listan direkt om Pontus plötsligt själv bestämde sig för att ta bort filmen tillsammans med all hans marknadsföring om den.