2025-03-17, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Vill någon vänlig själ lägga upp länk till anjos hittepå dokumentär?

Vassego!

Varför betala för att se skiten när du kan se den gratis.
https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY
Citera
2025-03-17, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL
Repostar igen. De senaste dagarna har namninsamlingen delats på IG story av både vardagsrasismen och gömdakvinnor.
Det är väldigt bra. Vi gör inte detta för att vara taskiga mot Anjo, utan för att så många som möjligt ska få en möjlighet att ta avstånd från dokumentären. För tillfället verkar takten av nya signaturer ha saktat in lite, men med lite tur kanske den ändå kan få effekt. Uppmanar alla som läser detta att fortsätta dela och skicka den vidare till större kreatörer så de också kan bidra till spridningen.
https://www.skrivunder.com/stoppa_youtuber_fran_att_outa_minderarigt_brottsof fer
Citera
2025-03-17, 19:13
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Anjos visningar på Youtube ligger ju ungefär som rasks visningar. Alltså har folk tröttnat på honom och de flesta tycker hans vloggar är så tråkiga, vilket de är hahah. Tror inte han kommer få tillbaka sina views.

Ja, hur ska han lösa det här nu? En ny mobbardokumentär i 40 delar med ett försvarslöst offer? Låter som en plan, men risken att det exploderar i ansiktet på honom är ju monumental.

Kanske bäst att hålla sig till mediokra familjevloggar som bara hans tant-fans orkar se.

Han är en urtråkig youtuber som bara kan sparka nedåt, utan ett mobboffer är han ingenting.

Noll karisma, bara övervikt.
Senast redigerad av Miy 2025-03-17 kl. 19:33.
Citera
2025-03-17, 20:21
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Vad har han dillat om nu, eller var? Kollade stories men ser bara om Jonna och bebis på g. Men såg en kommentar i chatten på Axels stream att Jocke och Anjo ska släppa något om Jacke och Chrippa, men mer än så har jag inte sett någonstans.

Har för mig Baronen kommenterade något om det i sin senaste eller näst senaste video.. När han läste kommentarerna under nån video
Citera
2025-03-17, 20:29
Medlem
RumpTrollets avatar
En fråga som jag gärna önskar verklighetsförankrade teorier om:

Vad tror ni måste till för att Anjo skulle lägga ner sin YouTube karriär (alltså att han inte kan leva på den)?

Tror ni folk verkligen slutar kolla på hans drama konten i fortsättningen? Även om man hatar honom så vill man ju se vad göken lägger upp.

När detta har ”lagt sig” lite, kommer han verkligen ha mindre tittare när han gör drama?

HUR ska man få honom att behöva ta ett vanligt jobb?
Citera
2025-03-17, 20:31
Avslutad
Lite grus i kärleksmaskineriet?
Oj då Anjo, ingen sekretess där inte
https://gofile.io/d/HZU24b
Citera
2025-03-17, 20:32
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet

Vad tror ni måste till för att Anjo skulle lägga ner sin YouTube karriär (alltså att han inte kan leva på den)?

Tror ni folk verkligen slutar kolla på hans drama konten i fortsättningen? Även om man hatar honom så vill man ju se vad göken lägger upp.

När detta har ”lagt sig” lite, kommer han verkligen ha mindre tittare när han gör drama?

Tycker fler borde göra som jag, har slutat helt med att se skiten på Anjo och Rasks egna kanaler, finns andra källor. Motvikt kan jag glo på ibland, tror inte han tjänar några större summor.
Citera
2025-03-17, 20:39
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet

Jag tror det skulle krävas att kanalen plockades bort av någon anledning, och att han inte skulle palla börja om från noll. Tror absolut att han tagit skada av detta dock och att siffrorna kommer fortsätta dala. Men nog inte så illa att han inte klarar sig.Eva-Lena och Carola ska ha sitt!

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hoppla, är den äkta tro? Hur har den hamnat på villovägar?
Citera
2025-03-17, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Hoppsan!
🤭

Vilket uppvaknande för paret att de inte får någon specialbehandling.
I Sverige är vi alla lika inför lagen.

Hahaha..
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Jag tror det skulle krävas att kanalen plockades bort av någon anledning, och att han inte skulle palla börja om från noll. Tror absolut att han tagit skada av detta dock och att siffrorna kommer fortsätta dala. Men nog inte så illa att han inte klarar sig.Eva-Lena och Carola ska ha sitt!

Hoppla, är den äkta tro? Hur har den hamnat på villovägar?

Förmodligen på samma sätt som Chrippas alla dokument, offentliga handlingar
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Vi gör inte detta för att vara taskiga mot Anjo, utan för att så många som möjligt ska få en möjlighet att ta avstånd från dokumentären.
https://www.skrivunder.com/stoppa_youtuber_fran_att_outa_minderarigt_brottsof fer

Jag skrev på enbart för att vara taskig mot Anjo. Hatar fetsluggot.
Citera
2025-03-17, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Hoppsan!
🤭

Vilket uppvaknande för paret att de inte får någon specialbehandling.
I Sverige är vi alla lika inför lagen.

Hahaha..

Dom anser tydligen att deras privatliv är viktigare än Chrippa och Linneas, än Chrippas familjs liv, än Linneas familjs liv. Men tyvärr Anjo, du är fortfarande en vanlig dödlig Svensson.
Nu undrar jag bara, varför fanns det ingenting om stämpling och mordhot? Blev det nedlagt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in