2025-03-17, 19:18
Medlem
DetLillaNarrativets avatar
Jag pluggar på universitetet. När jag tentapluggar uppehåller jag mig på diverse bibliotek.

För ca 5 månader sedan pluggade jag. Jag la märke till en finklädd kärring som var pigg och smal. Hon var väl 80 -85 år, något. Märkte att hon rörde sig snabbt och och verkade vara vid extremt god vigör. Hon kändes också fisförnäm, var dock bara en känsla jag fick.
Ju mer jag iakttog denna kärring, ju mer irriterad blev jag. Fick till slut en känsla av att jag skulle vilja dra ett hårt knytnävsslag i skallen på henne och golva kärringen. Notera känsla, inte så att jag övervägde göra det.

Vad kommer denna känslan ifrån? Varför ville jag spräcka skallen på henne? Varför störde jag mig så mycket?
Jag är egentligen själv en person som är hälsosam och tar god hand om mig, så egentligen är hon en förebild på nått sätt. Tror inte heller det beror på hennes kön. Anledningen är att jag stört mig på en gubbe tidigare i ett annat sammanhang, vilket gav mig en liknande känsla. Vad bottnar det i?
Senast redigerad av DetLillaNarrativet 2025-03-17 kl. 19:21.
Citera
2025-03-17, 19:21
Medlem
fittanstickerframs avatar
Är du en incel? Du låter som en arg incel.

Sök psykvård för vips som det är så har du huggit någon pensionär i ryggen i Hässelby gård.
Citera
2025-03-17, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram

Sök psykvård för vips som det är så har du huggit någon pensionär i ryggen i Hässelby gård.

Nej. Jag är inte arg och inte psykiskt sjuk. Jag pluggar till civilingenjör och har ett liv. Däremot störde jag mig som fan och fick i min skalle upp bilder på hur jag golvade kärringen. Är inte heller oskuld även om jag nu varit singel lite för länge. Jag kanske blivit halvt incel... Men jag är inte som de där du tror.
Citera
2025-03-17, 19:27
Medlem
Citat:

Vill poängtera att jag kan styra mina impulser och inte ens övervägde ge henne en lätt knuff.
Citera
2025-03-17, 19:28
Medlem
manfalangs avatar
Nej, du pluggar inte på universitet.
Citera
Medlem
Citat:
Du är ju uppenbarligen arg om du vill slå äldre för att de är på bra humör.

Det kanske är genetiskt. Är du neger?

Svensk
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfalang
Nej, du pluggar inte på universitet.

Okej då. Då gör jag väl inte det då.
Citera
2025-03-17, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Jag pluggar på universitetet. När jag tentapluggar uppehåller jag mig på diverse bibliotek.

För ca 5 månader sedan pluggade jag. Jag la märke till en finklädd kärring som var pigg och smal. Hon var väl 80 -85 år, något. Märkte att hon rörde sig snabbt och och verkade vara vid extremt god vigör. Hon kändes också fisförnäm, var dock bara en känsla jag fick.
Ju mer jag iakttog denna kärring, ju mer irriterad blev jag. Fick till slut en känsla av att jag skulle vilja dra ett hårt knytnävsslag i skallen på henne och golva kärringen. Notera känsla, inte så att jag övervägde göra det.

Vad kommer denna känslan ifrån? Varför ville jag spräcka skallen på henne? Varför störde jag mig så mycket?
Jag är egentligen själv en person som är hälsosam och tar god hand om mig, så egentligen är hon en förebild på nått sätt. Tror inte heller det beror på hennes kön. Anledningen är att jag stört mig på en gubbe tidigare i ett annat sammanhang, vilket gav mig en liknande känsla. Vad bottnar det i?
Du vart avundsjuk och ville skada henne för du såg något i henne som du ville ha eller vara.
Citera
2025-03-17, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftfhtf
Du vart avundsjuk och ville skada henne för du såg något i henne som du ville ha eller vara.

Pigg och alert vid hög ålder förvisso. Men inte se ut som ett russin. Jag är ju även pigg idag och då tänker man att jag inte borde vara avundsjuk. Ren ondska bara?
Citera
2025-03-17, 19:36
Medlem
Sök vård om du inte är troll.
Citera
2025-03-17, 19:38
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Jag är inte arg och inte psykiskt sjuk.

När du skriver att du vill tortera, mörda och våldta kvinnor så låter det faktiskt lite som att du är psykiskt sjuk.

Citat:
Jag har sedan jag gick på förskolan haft en böjelse för att tortera och plåga människor.

Citat:
Blir 10 gånger mer kåt av en naken, ung och snygg kvinna som brinner. Är det någon mer än mig som blir kåt av tanken och synen på nakna kvinnor som brinner?
Citera
2025-03-17, 19:40
Medlem
Citat:
När du skriver att du vill tortera, mörda och våldta kvinnor så låter det faktiskt lite som att du är psykiskt sjuk.

Inte sjuk i den bemärkelsen att jag dragit på mig schizofreni eller nått liknande. I så fall mer en medfödd störning. Men det är inte sjukdom rent kliniskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in