Citat:
Ursprungligen postat av
DetLillaNarrativet
Jag har sedan jag gick på förskolan haft en böjelse för att tortera och plåga människor. När jag blev sexuellt aktiv i 8-9 års åldern förvandlades det mer till en böjelse för sexuell förnedring och tortyr.
När jag var 10-13 år brukade jag gå in på damernas omklädningsrum i Eriksdalsbadet i Stockholm. Det är riktigt länge sedan nu. Det var över 20 år sedan. Jag gick in där kvinnor eller flickor duschade och ställde mig framför den som duschade. Ibland började jag prata med bruden, ibland bara stå och titta, ibland skratta. Sedan drog jag snabbt ut. Drog till Årstaviken och runkade och det jag bevittnat. Det var kväll/mörkt och jag var alltid ensam där. Tänkte på den nakna kvinna jag sett. Det var extra bra om hon var snygg. Fick olika reaktioner av tjejerna. Någon brydde sig inte och bara stod där som ingenting , någon vände sig om, någon höll för fittan och brösten och såg bedrövad ut, någon sa VA FAN. Det var olika reaktioner man fick. Ju mer skam de kände, ju kraftigare reaktion och ju snyggare de var, desto kåtare blev man. Men om de inte reagerade och bara stod där så blev man kåt av det med.
Än idag går jag igång på förnedring av kvinnor sexuellt. Gärna med våldsinslag. Kan fantisera om nakna tjejer som blir uppeldade eller nakna tjejer som bli korsfästa. Typ att fantisera om att de korsfäster en naken kändis. Typ Carina Berg eller Carolina Klüft. Som exempel bara. Sedan att de innan de blir uppspikade på korset får dricka mycket vatten. Och sedan när de är på korset så ser jag framför mig hur de kissar för att de inte kan hålla sig. Då står folk där och skrattar åt det.
Allt detta är sexuella fantasier. Det finns i mitt huvud. Jag är inte utåtagerande ner än att jag tittar på bdsm, gore och kvinniförnedring. Jag begår inga brott och avser inte begå brott. Men jag undrar hur vanligt detta är? Jag är en tillsynes vanlig person utåt, men jag bara älskar detta. Har fler liknande tankar?
Jag tittar en del på queensnake som är sexuell kvinnotortyr. Tittar på gore, olyckor och mord. Tittar på nip activity där kvinnor går runt nakna på stan och blir filmade.
Intressant läggning. Blir kåt så blir man.
Min erfarenhet är att de flesta är lagda åt BDSM på något plan. Om inte tjejen blir kåt av det själv så är hon med på det för hon ser hur kåt du blir.
Det där med korset skulle nog kunna gå att simulera hemma om du hittar någon som verkligen litar på dig. Om du nu är en så vanlig kille annars så borde det vara relativt lätt att hitta en sån tjej. Gör det stegvis och under kontrollerade former bara.
Men om det måste vara faktiskt förnedring publikt så är det svårare. Människor, speciellt tjejer skulle jag säga, har det väldigt svårt för förnedring.
Men det finns väl forum för sånt här? Hänger du på något BDSM-forum? Eller det kanske du nämnde fast jag inte vet vad det heter.