2025-03-17, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Pigg och alert vid hög ålder förvisso. Men inte se ut som ett russin. Jag är ju även pigg idag och då tänker man att jag inte borde vara avundsjuk. Ren ondska bara?
grävdjupare
Citera
2025-03-17, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
När du skriver att du vill tortera, mörda och våldta kvinnor så låter det faktiskt lite som att du är psykiskt sjuk.
Joo han är sjuk släng tråden
Citera
2025-03-17, 19:44
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Inte sjuk i den bemärkelsen att jag dragit på mig schizofreni eller nått liknande. I så fall mer en medfödd störning. Men det är inte sjukdom rent kliniskt.

Du är sjuk på så vis att du vill skada främlingar för att du tänder på det sexuellt. Varför skapade du den här tråden? Du vet ju mycket väl varför du vill misshandla främmande kvinnor.

Citat:
Än idag går jag igång på förnedring av kvinnor sexuellt. Gärna med våldsinslag. Kan fantisera om nakna tjejer som blir uppeldade eller nakna tjejer som bli korsfästa. Typ att fantisera om att de korsfäster en naken kändis. Typ Carina Berg eller Carolina Klüft. Som exempel bara. Sedan att de innan de blir uppspikade på korset får dricka mycket vatten. Och sedan när de är på korset så ser jag framför mig hur de kissar för att de inte kan hålla sig. Då står folk där och skrattar åt det.
Citera
2025-03-17, 19:46
Medlem
Är du felmedicinerad?
Tar du droger, anabola ?
Citera
2025-03-17, 19:47
Medlem
DetLillaNarrativets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Du är sjuk på så vis att du vill skada främlingar för att du tänder på det sexuellt. Varför skapade du den här tråden? Du vet ju mycket väl varför du vill misshandla främmande kvinnor.

Det där med sexuell förnedring och sexuellt våld stämmer, jag älskar!

Men i detta fallet med kärringen finns ingen upphetsning alls. Där var det mer att jag äcklades och störde mig.
Citera
2025-03-17, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Är du felmedicinerad?
Tar du droger, anabola ?
Nej
Citera
2025-03-17, 19:53
Bannlyst
Citat:

Men i detta fallet med kärringen finns ingen upphetsning alls. Där var det mer att jag äcklades och störde mig.
Se hon skulle inte gilla sexuellt förnedring du fick avsmak och ville slå henne för du är sjuk
Citera
2025-03-17, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftfhtf
Se hon skulle inte gilla sexuellt förnedring du fick avsmak och ville slå henne för du är sjuk

Jag menar på att jag inte är sjuk. Dels för att jag mår bra och inte lider, dels för att jag kan styra mig själv och inte handlar i affekt.
Citera
2025-03-17, 19:55
Medlem
goseigens avatar
Citat:

Det är vad du tror.

Egentligen tänkte nog en del av din hjärna att du inte har någon chans på denna dam.

Varför inte försöka snacka med dem istället? Hon kanske hade tyckt om dig.
Citera
2025-03-17, 19:55
Bannlyst
Citat:
Jag menar på att jag inte är sjuk. Dels för att jag mår bra och inte lider, dels för att jag kan styra mig själv.
Klart du inte kan du ville slå henne med lite sprit i kroppen så skulle du.
Du är sjuk sök hjälp
Citera
2025-03-17, 19:58
Medlem
Citat:

Jag är egentligen själv en person som är hälsosam och tar god hand om mig, så egentligen är hon en förebild på nått sätt.

Det hade du inte behövt säga. Följer nästan alltid med att vara den här sortens psycho.
Citera
2025-03-17, 19:59
Medlem
Pripps0.0s avatar
Du blev arg för att tanten står för ingen rast och ingen ro i livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in