2025-03-16, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trefalga
Vad är det alla spårar ur över? Kratom har varit olagligt att käka i hur lång tid? Det har varit olagligt att ha i doseringar och olagligt att ha i kroppen. Den ända skillnaden är att nu är det olagligt att inneha som ingrediens i tvål. Ni tog exakt lika stor risk innan den 11e. Om du torskade med en snusdosa kratom och polisen misstänkte att du käkat, så hade dem pissat dig och du hade åkt dit påt. JA, stora leveranser kommer förmodligen att åka på husis, men att polisen skulle ha resurser att göra husis hos hundratals individer som redan käkat upp sitt stash är fan i mig det DUMMASTE jag hört

Då borde vi haft en vägledande dom, men nej! De har tidigare gjort husisar hos folk med Kratom rakt framför näsan utan att de haft en aning om vad det är, NU däremot vet dom.
Citera
2025-03-16, 08:58
Medlem
Alla dessa människor som bidragit till förbud av Kratom och driver på ALLA FORMER av kränkningar mot människors grundläggande friheter, borde alla sättas på en stor öde ö. Där kunde dem polisa varandra, förbjuda alla örter, bär, plantor och blad och leva bara på insekter och vatten. Och det enda sättet att kunna komma tillbaka är om dem först kommer till insikt och säger: Förlåt, jag inser hur fel jag haft.. jag ser sanningen nu. Låt mig få komma tillbaka.. Jag kommer låta andra få leva....
Citera
2025-03-16, 11:24
Medlem
Tesserakts avatar
Tror inte husrannsakan är aktuell ev en enda enkel anledning: de har inga bevis på att det köpts just Kratom.
För en husis måste det finnas konkreta bevis, m.a.o de skulle behövt inspektera innehållet i försändelserna - då hade det varit andra bullar som gällde, men för närvarande finns det inga bevis. Dessutom var det lagligt att handla med, vilket försvårar saken för dem ytterligare.
Citera
2025-03-16, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourPurpose
Alla dessa människor som bidragit till förbud av Kratom och driver på ALLA FORMER av kränkningar mot människors grundläggande friheter, borde alla sättas på en stor öde ö. Där kunde dem polisa varandra, förbjuda alla örter, bär, plantor och blad och leva bara på insekter och vatten. Och det enda sättet att kunna komma tillbaka är om dem först kommer till insikt och säger: Förlåt, jag inser hur fel jag haft.. jag ser sanningen nu. Låt mig få komma tillbaka.. Jag kommer låta andra få leva....

Håller jag med om. Dom äckliga asen förtjänar inte bättre.
Citera
2025-03-16, 12:54
Medlem
Det är fan trist att det är bannat!! Har hängt mycket i denna tråd för flera år sedan när jag brukade Kratom en del. Jag tror det har med att det börjat uppmärksammats på ungdomsmottagningar/avgiftningar etc. Det är nästan alltid så..sedan får mydigheterna upp ögonen och vipps så äre bannat. Det kommer säkert komma alternativ längre fram..så är det ofta. Men det var speciellt Kratom speciellt tiderna när man importerade mängder av hög kvalité från andra länder. Skulle nog skylla typ allt på LVU ungdomarna..till 100%
Citera
2025-03-16, 12:55
Medlem
Fattar inte vad folk nojjar för. Göm skiten om ni är så jäkla rädda och låt bli skiten ett tag. Har du inget i din bostad och inte i kroppen så kan du inte dömmas
Citera
2025-03-16, 19:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svask
VARFÖR raderar inte Sca_____ Spe____ det som de lovade?? Inga svar på mailen på det heller. Ni som funderar på att beställa någon ny variant.. tänk efter före för de verkar inte hålla vad de lovar.

Ja, vettefan vad de sysslar med, tråkigt att se folk bli lurade
Citera
2025-03-17, 15:41
Medlem
Emelitos avatar
Hut har ni som fått slut upplevt eventuell AT? Mitt tar slut imorgon och är lite nojjig för att det kommer bli lidande.. Har tagit ca 3kg över 5månader.. (~20g/dag)
Citera
2025-03-17, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Hut har ni som fått slut upplevt eventuell AT? Mitt tar slut imorgon och är lite nojjig för att det kommer bli lidande.. Har tagit ca 3kg över 5månader.. (~20g/dag)
Sömnproblem med största sannolikhet. Plus eventuellt lite lagom jobbigare dagar första veckan.
Citera
2025-03-17, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito

Sömnproblem lätta influensasymptom och ett känsloliv som är ur balans. Jag klarade mig inte lika bra som andra, det psykiska va riktigt jobbigt 1 månad men du kan ha mer tur så nojja inte för mycket. Beror nog hur bra man mår i övrigt.
Citera
2025-03-17, 16:21
Avslutad
För mig har ATn inte varit så farlig men jag har också gaba på recept sen innan. Jag har också hört att svartkumminolja ska vara bra och vissa upplever att det hjälper med att megadosera vitamin c. Gå in på quittingkratom på reddit så ser du fler upplevelser och tips.
Citera
2025-03-17, 16:32
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Sömnproblem lätta influensasymptom och ett känsloliv som är ur balans. Jag klarade mig inte lika bra som andra, det psykiska va riktigt jobbigt 1 månad men du kan ha mer tur så nojja inte för mycket. Beror nog hur bra man mår i övrigt.

Citat:
Ursprungligen postat av NopeRope
För mig har ATn inte varit så farlig men jag har också gaba på recept sen innan. Jag har också hört att svartkumminolja ska vara bra och vissa upplever att det hjälper med att megadosera vitamin c. Gå in på quittingkratom på reddit så ser du fler upplevelser och tips.

Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Sömnproblem med största sannolikhet. Plus eventuellt lite lagom jobbigare dagar första veckan.

Okej, tack så mycket för svar.

Kan möjligen Dimor/Imodium hjälpa för att bli kvitt det värsta? Har för mig jag läst att det kan vara till någon slags hjälp vid bl.a opiat-AT..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in