2025-03-03, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Tror det är dags för en T break eller? Jag blir klart bäng av cookies n cream, röker ändå varje dag och har rätt hög tolerans men det är ingen höjdare heller, funderar nästan på o sluta snart ofrivilligt för de jag tycker är standard ska vara nya premium 😭 besprutat eller så tycker jag dock inte den är

Jag har cookies and cream framför mig och den andra hashen som jag glömt namnet på som hämtades över en månad sen. Det är samma hash.
Som sagt så röker jag äzi istället, meckar 0,4 med en halv cigg och halvvägs igenom så känner jag alltid den.
Men du menar att när jag rökte 0.6 av den här zutten så skulle jag inte känna för att min tolerans är för hög?
Flera som också kommenterat att den är dålig. Kan komma med bild också så får ni se att dom är exakt likadana i utseende, lukten är samma också men det får ni ta mig på ordet på.
Citera
2025-03-03, 17:34
Medlem
Vill också tillägga att min kran har sagt att det bara är vissa som klagar.
Vilket också spär på min tanke om att det ska vara besprutat och att vissa bara inte reagerar på ämnet.
Men jag lovar på heder och samvete att det inte är någon nämnvärd THC i skiten och skulle gärna analysera och ta reda på vad vi röker.
Citera
2025-03-04, 18:25
Medlem
Citat:
tror inte det finns någon mousse som kan slå drysift kvalitet. Dom ljög om sorten och mikronstorlek men tyckte ändå cookies och lemon slog på som fan, inget nära static kvalitet dock
Citat:
Ursprungligen postat av Shoozz
I Sthlm finns det en pino fruit väldig fin!
Rekommenderar den!
Inget la mousse skit
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Precis, ingen Moouse är bättre än Semi Dry.
Royce Farm är samma sort som Cali Static (med Mickey Mouse på klisterlappen, 50g).
Som sagt det finns inget riktigt Static Sift i Sverige hos vanliga kranar, riktigt Static kostar runt 300kr/g.
Well, så är det iaf. Har säkert plöjt 30 keffa mousse sorter o bland dom så har 2 stk varit feta - mycket bättre än denna ”Cookies Static” från Royce (kände ärligt knappt något - typ cbd rus. Var verkligen inge static. Men den luktade o smakade bra) - om dom varit felmärkta vet jag inte. Men det var enorm klass skillnad på ”Pino Fruit” - den va dunder.

Citat:
Ursprungligen postat av PoopooKakka
Vill också tillägga att min kran har sagt att det bara är vissa som klagar.
Vilket också spär på min tanke om att det ska vara besprutat och att vissa bara inte reagerar på ämnet.
Men jag lovar på heder och samvete att det inte är någon nämnvärd THC i skiten och skulle gärna analysera och ta reda på vad vi röker.
Intressant. Med tanke på att vissa här höjer den o vissa tycker den e skräp
Citera
2025-03-04, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splir0n
Well, så är det iaf. Har säkert plöjt 30 keffa mousse sorter o bland dom så har 2 stk varit feta - mycket bättre än denna ”Cookies Static” från Royce (kände ärligt knappt något - typ cbd rus. Var verkligen inge static. Men den luktade o smakade bra) - om dom varit felmärkta vet jag inte. Men det var enorm klass skillnad på ”Pino Fruit” - den va dunder.

Har bild på att det är samma hash som kommit dom senaste månaderna, har även en mindre bit av ett tredje hash som även den är samma. Om du vill laddar jag gärna upp den på någon sida.
Det finns ingenting för mig att tjäna på att ljuga för folk att den är sämre än den är.
Men den är skit.
Citera
2025-03-05, 02:02
Medlem
Citat:

vad tycker du om pinu fruit? Vissa stämplar det som 3x filtered dry, andra som "static", är det vanlig (standard comm) drysift eller? Eller riktigt fin drysift? kran erbjuder 4or för 500
Citera
2025-03-05, 10:03
Medlem
Citat:
vad tycker du om pinu fruit? Vissa stämplar det som 3x filtered dry, andra som "static", är det vanlig (standard comm) drysift eller? Eller riktigt fin drysift? kran erbjuder 4or för 500
Fin oldschool hasch bara, inte mer än så. Tycker det är så löjligt med alla era ord. Dunder men ganska hård alltså inte färsk. Mörk utsida typ grå insida. Sativa/hybrid. 8.5/10

Super Lemon såg typ likadan ut, inte hunnit testa den ordentligt
Citat:
Ursprungligen postat av PoopooKakka
Har bild på att det är samma hash som kommit dom senaste månaderna, har även en mindre bit av ett tredje hash som även den är samma. Om du vill laddar jag gärna upp den på någon sida.
Det finns ingenting för mig att tjäna på att ljuga för folk att den är sämre än den är.
Men den är skit.
Vet inte vilken du menar att cookies är samma som, men släng du upp en bild 🤙🏼 du har säkert rätt
Senast redigerad av splir0n 2025-03-05 kl. 10:07.
Citera
2025-03-05, 23:07
Medlem
Citat:
Fin oldschool hasch bara, inte mer än så. Tycker det är så löjligt med alla era ord. Dunder men ganska hård alltså inte färsk. Mörk utsida typ grå insida. Sativa/hybrid. 8.5/10

Super Lemon såg typ likadan ut, inte hunnit testa den ordentligt

Vet inte vilken du menar att cookies är samma som, men släng du upp en bild 🤙🏼 du har säkert rätt
Fan asså marknaden ser taskigt ut
Citera
2025-03-06, 00:00
Medlem
steff60s avatar
Lider med er. Slutade köpa hash helt när de kletiga-mörka-klister bruna kom in på marknaden för typ 5 år sedan. Mjukt, oljigt och klistrigt som satan. Väldigt mörkt, samma färg både på utsidan och insidan. Egen unik lukt som ger mig huvudvärk. Kan läggas in i frysen - fortsatt mjukt stelnar ALDRIG. Fanns ingen "unik" stämpel för de, såldes under flera olika typer av stämplar och namn. Både på nätet och gatan.

Utgår från att de fortsatt cirkulerar runt samt att de tagit fram nyare varianter som "bättre" kan lura köparna.

Har inte rökt nån brun på säkert 3 år. Suger men de fick vara nog då jag av en av de kranar jag har störst förtroende för, samt hade varit extremt tydlig med att får du in hash likt de jag beskrivit ovan SÄLJ DET INTE TILL MIG / KÖP INTE IN DET. Ändå köper han in de och försöker sälja det till mig. Inte fått en krona av mig sen dess och lär fan aldrig få det igen heller, jävla mongos.

Jag älskar annars hash men drar mig från att köpa det pga det är så jävla utbrett med skit idag. Jag kan köpa att det är dåligt hash osv men de jag beskriver och stött på ÄR FAN INTE ENS HASH.
Citera
2025-03-15, 09:49
Medlem
Någon som testat Amnesia Gold (La Moouse)?
Citera
2025-03-15, 14:08
Medlem
LionFromZions avatar
Citat:
Någon som testat Amnesia Gold (La Moouse)?
Samma kvalité som moussen brukar vara, den gör sitt jobb.
Citera
2025-03-15, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionFromZion
Samma kvalité som moussen brukar vara, den gör sitt jobb.

Ok, men alla plattor är ju inte samma och tänkte på om den är färsk? Bubblar den?
Citera
2025-03-15, 14:18
Medlem
LionFromZions avatar
Citat:
Ok, men alla plattor är ju inte samma och tänkte på om den är färsk? Bubblar den?
Den är färsk och mellanporös. Går att trycka ihop enkelt till en bit av flera. Om den bubblar kan ja inte svara på inte testat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in