2025-05-30, 11:27
Medlem
Purple kush någon provat? Fin drysift
Citera
2025-05-30, 12:15
Medlem
Undrar också på purple kush.
Någon som testat moussen som krängs med stämpeln "treangel"?
Misstänker att det är skräp men efter denna torka och prisökning börjar man fan bli desperat...
Citera
2025-05-30, 12:33
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Har inte känt sån torka sen 2019, bara hos er som finns bajsmus eller bra grönt i lösa mängder? Finns inget vettigt på gatorna även på arch känns det torrt

Sitter spanjorer (!) och diskuterar samma saker online.. "Is actually impresive that hash is also missing in northen spain cause here in canaries are in the same situation, although we live next to marruecos, i dont fucking know whats happening since I've been out of street hash since 3-4 months "

Folk från typ hela Europa hoppar in och säger "samma här".

Nånting med dålig skörd i Marocko. Ifjol sköts några spanska poliser ihjäl av smugglare och nu har Spanien bestämt sig för att stänga ned några rutter. I samband med det visade det sig att nån polischef samarbetat med gängen i många år. Spaniens premiärminister träffade Marockos kung för nån vecka sen. Oklart vad de kom fram till men det handlade om det här.

Plus det här... marknaden håller på att göras om
https://canamo.net/noticias/mundo/pa...de-forma-legal

Nederländerna börjar köpa sitt hasch lagligt i Marocko.

Så det som finns nu är liksom superskräp med gud vet vad i.

På gatan då.
Citera
2025-05-31, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Sitter spanjorer (!) och diskuterar samma saker online.. "Is actually impresive that hash is also missing in northen spain cause here in canaries are in the same situation, although we live next to marruecos, i dont fucking know whats happening since I've been out of street hash since 3-4 months "

Folk från typ hela Europa hoppar in och säger "samma här".

Nånting med dålig skörd i Marocko. Ifjol sköts några spanska poliser ihjäl av smugglare och nu har Spanien bestämt sig för att stänga ned några rutter. I samband med det visade det sig att nån polischef samarbetat med gängen i många år. Spaniens premiärminister träffade Marockos kung för nån vecka sen. Oklart vad de kom fram till men det handlade om det här.

Plus det här... marknaden håller på att göras om
https://canamo.net/noticias/mundo/pa...de-forma-legal

Nederländerna börjar köpa sitt hasch lagligt i Marocko.

Så det som finns nu är liksom superskräp med gud vet vad i.

På gatan då.
Låter fullt logiskt varför faktiskt, hoppas stora gråaa resellers får tag på de lagliga hashet från Morocco så dom kan skicka vidare det till Europas marknad med 🤣
Citera
2025-06-01, 21:51
Medlem
Rekommenderar purple Punch som satan! Fint drysift röka bubblar sönder vid låga hoppas den stannar ett tag
Citera
2025-06-01, 22:41
Medlem
Citat:
Rekommenderar purple Punch som satan! Fint drysift röka bubblar sönder vid låga hoppas den stannar ett tag
Då blir de nästa inköp, tack för tipset 🫡
Citera
2025-06-02, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blahblahblah018
Då blir de nästa inköp, tack för tipset 🫡
inga problem kommer inte va någon höjdare för folk som röker riktigt frozen eller high class röka men det är såklart värt det och även för en daglig brukare riktigt fint röka, sålänge de är 5f5 inga klagomål från min del, indica dominerande fyfan
Citera
2025-06-02, 16:31
Medlem
Citat:
Purple kush någon provat? Fin drysift

Inget fel på Purple Kush!
Ljus zutt, doftar gott, ej kladdig och bubblar bra!
Dock så är den inte lika bra som Lemon tree x zkittles som fanns för 4 veckors sen ish
Citera
2025-06-02, 20:05
Medlem
OdCaBos avatar
Hämtade lite purple kush jag med. Frozen har inte hunnit till sthlm än. Känner mig som ett barn som väntar på sin glass.

Purple kush verkar typ som skittlez-haschet men annan smak och lite smuligare. Lite väl att dom tar 500 för 3.5 för den men... ja bra. Man blir inte besviken iallafall.

Kommit en till "frozen static wax" 11,000 kronors platta. Önskar jag var rik. Och nåt mörkt bubbelhasch som verkar superbra. Och en staticplatta som heter Nicole/Red Bull.

Samma har mbappe-mousse så... en gissning är att det är ett hyffsat mousse. Om ni stöter på.
Citera
2025-06-03, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Hämtade lite purple kush jag med. Frozen har inte hunnit till sthlm än. Känner mig som ett barn som väntar på sin glass.

Purple kush verkar typ som skittlez-haschet men annan smak och lite smuligare. Lite väl att dom tar 500 för 3.5 för den men... ja bra. Man blir inte besviken iallafall.

Kommit en till "frozen static wax" 11,000 kronors platta. Önskar jag var rik. Och nåt mörkt bubbelhasch som verkar superbra. Och en staticplatta som heter Nicole/Red Bull.

Samma har mbappe-mousse så... en gissning är att det är ett hyffsat mousse. Om ni stöter på.
ajj jag fick mitt 900 för 10 så ändå schysst, undrar också hur nicole/redbull är, Ganska övernöjd med purple kush något sömnigare än skittles dock men lika potent. Tryggt man inte behöver röka grönt längre hah
Senast redigerad av janer2k 2025-06-03 kl. 01:27.
Citera
2025-06-03, 15:31
Medlem
Snackades om super lemon ett par sidor bak men inte kan det väl vara denna?
Ser ju ut som en vanlig bajsmousse...
https://imgur.com/a/V75GCpz
Citera
2025-06-03, 15:45
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadRobot
Snackades om super lemon ett par sidor bak men inte kan det väl vara denna?
Ser ju ut som en vanlig bajsmousse...
https://imgur.com/a/V75GCpz

Rätt säker på att dom menade den här https://i.imgur.com/vFkCLaf.jpeg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in