Citat:
Ursprungligen postat av
hazenectar
Med tanke på hur det gick senast du köpte Bitcoin skulle jag avråda dig från att använda hävstång alls.
Jag kan inte vara ensam om att ha trott att priserna skulle stiga efter den 7 mars.
Jag har också svårt att tro att alla här inne köpte Bitcoin för 3 000 USD och sålde på 106 000 USD. Jag är nog inte ensam om den uppfattningen. För min del är en av fördelarna att jag inte investerade allt. Jag har fortfarande 30 % av mina tillgångar i PAXG, vilket jag ursprungligen övervägde att investera i Bitcoin. Det känns bra att jag valde att inte göra det.