2025-03-11, 09:39
  #21973
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Ta det lugnt. Snart vänder det.

Också du:

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Först ska vi till pre-trump nivåer ca 50000

Sen om han misslyckas ännu mer drar han med sig bitcoin. Så på tre månader kan vi se 10000 dollar. Samtidigt kan dollar gå till 7 kr i den här perioden
Citera
2025-03-11, 10:41
  #21974
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Också du:

Ja det står och väger nu. Kan bli 50000, kan bli 90000
Citera
2025-03-11, 10:42
  #21975
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Läst på lite och är inte helt övertygad om att detta var botten, så jag stängde den redan till ynka +16%. Siktar på att öppna en ny 5x OM vi får en ny liten dipp. Gråter inte om så inte blir fallet dock, tvärtom.


Vilken sida använder du?

Är inte riktigt nöjd med Kucoin.

Och kraken har Max 5x
Citera
2025-03-11, 10:55
  #21976
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Vilken sida använder du?

Är inte riktigt nöjd med Kucoin.

Och kraken har Max 5x

Med tanke på hur det gick senast du köpte Bitcoin skulle jag avråda dig från att använda hävstång alls.
Citera
2025-03-11, 11:05
  #21977
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Vilken sida använder du?

Är inte riktigt nöjd med Kucoin.

Och kraken har Max 5x
Kraken är bra just för att dom bara har 5x
Bytte från Kucoin, till Bybit efter hacket och den stabila intrycket VDn gjorde efteråt. Dom har 10x (och mer tror jag).
Citera
2025-03-11, 11:18
  #21978
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Ta det lugnt. Snart vänder det.
Det har man hört sedan i december, men jag som har varit med ett tag vet att det kan ta ganska lång tid innan det vänder.

Fed har gått ut och varnat för lågkonjuktur dessutom så ser inte precis ljust ut även på övriga marknaden.
Citera
2025-03-11, 11:57
  #21979
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Therak900
Fed har gått ut och varnat för lågkonjuktur dessutom så ser inte precis ljust ut även på övriga marknaden.
Om Fed varnar för lågkonjunktur kan det leda till att kapital flyr till säkrare tillgångar som statsobligationer. Det kan i sin tur ge Fed anledning att sänka räntorna för att stimulera ekonomin, vilket isf leder till ökad likviditet på finansmarknaderna.
Oddsen för åtminstone 2 räntesänkningar i år har sjunkit dramatiskt senaste tiden.
Citera
2025-03-11, 11:59
  #21980
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Med tanke på hur det gick senast du köpte Bitcoin skulle jag avråda dig från att använda hävstång alls.


Jag kan inte vara ensam om att ha trott att priserna skulle stiga efter den 7 mars.

Jag har också svårt att tro att alla här inne köpte Bitcoin för 3 000 USD och sålde på 106 000 USD. Jag är nog inte ensam om den uppfattningen. För min del är en av fördelarna att jag inte investerade allt. Jag har fortfarande 30 % av mina tillgångar i PAXG, vilket jag ursprungligen övervägde att investera i Bitcoin. Det känns bra att jag valde att inte göra det.
Citera
2025-03-11, 12:21
  #21981
Medlem
Just NU ser det ganska bra ut. En stadig uppgång från $77k i natt till snart $82k. Jag tror att detta fortsätter upp till $90k inom några dagar
Citera
2025-03-11, 12:24
  #21982
Avslutad
Hoppet står till femårsgrafen då följer vi en trend som startade på 26000 september 2023 då ska vi strax vidare upp igen
Citera
2025-03-11, 12:32
  #21983
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Hoppet står till femårsgrafen då följer vi en trend som startade på 26000 september 2023 då ska vi strax vidare upp igen

Men 10k först, eller hur?
Citera
2025-03-11, 12:47
  #21984
Medlem
10K BTC...
Det är mer sannolikt att BTC når 100 miljoner USD än 10K.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in