2025-02-10, 15:53
Medlem
Ruskigbusss avatar
AI - Artificiell intelligens --> Dator- och konsolspel
/Moderator
Citera
2025-02-12, 15:13
Moderator
^Eazs avatar
Infogade tråd om GTA6 i befintlig tråd.
/Mod
Citera
2025-02-20, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snestang97
WW3 innan GTA 6?

Haha ja WW3 känns faktiskt närmare just nu.
Citera
2025-02-23, 21:12
Medlem
Bluehawk5s avatar
Känns allmänt konstigt att inte en trailer har släpps ännu.
Vi har ju fått bekräftat återigen att spelet ska släppas under hösten 2025. Är det inte typ läge nu att släppa lite mer information om spelet? Jag köper tanken om att rockstars inte behöver ge reklam till spelet då det ändå kommer att säljas.

Men herregud? Ge oss lite information om spelet åtminstone.
Citera
2025-02-23, 23:13
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluehawk5
Känns allmänt konstigt att inte en trailer har släpps ännu.
Vi har ju fått bekräftat återigen att spelet ska släppas under hösten 2025. Är det inte typ läge nu att släppa lite mer information om spelet? Jag köper tanken om att rockstars inte behöver ge reklam till spelet då det ändå kommer att säljas.

Men herregud? Ge oss lite information om spelet åtminstone.

Jag håller med, någon video där man se lite gameplay hade varit trevligt och inte bara animerade videos där de kan visa exakt vad som helst.
Citera
2025-03-11, 04:11
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Ja om det kostar närmare två lax som sagts, lär jag inte spela det på release i alla fall. Tror det blir någon woke skit precis som alla andra västerländska spel nu för tiden. Enorm karta, helt tom utanför stan. Köra 20 minuter för att sno någon bil, sedan 20 minuter tillbaka. Kommer absolut vänta någon vecka innan köp i alla fall så jag får se hur online ser ut. Är inte online bra kommer jag inte köpa det. Hoppas jag har fel men det är i princip enbart tanter med lila hår som jobbar på Rockstar idag.
Citera
2025-03-11, 05:20
Medlem
Bluehawk5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Ja om det kostar närmare två lax som sagts, lär jag inte spela det på release i alla fall. Tror det blir någon woke skit precis som alla andra västerländska spel nu för tiden. Enorm karta, helt tom utanför stan. Köra 20 minuter för att sno någon bil, sedan 20 minuter tillbaka. Kommer absolut vänta någon vecka innan köp i alla fall så jag får se hur online ser ut. Är inte online bra kommer jag inte köpa det. Hoppas jag har fel men det är i princip enbart tanter med lila hår som jobbar på Rockstar idag.

Fast när man kollar på trailern så är det inte woke alls.
Citera
2025-03-11, 05:43
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluehawk5
Fast när man kollar på trailern så är det inte woke alls.

Nej trailern ser grym ut.
Citera
2025-03-11, 07:11
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:

Några 2000kr har jag inte läst någonstans så du får gärna ta fram texten där du läst detta. Jag gissar att spelet kommer kosta mellan 900-1100kr till PC, konsolpriserna har jag dålig koll på men brukar väl vara lite dyrare där.
Kommer inte bli woke så du kan nog slappna av.
Citera
2025-03-11, 07:13
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Rockstar har alltid varit anti-woke.
Citera
2025-03-11, 07:24
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Några 2000kr har jag inte läst någonstans så du får gärna ta fram texten där du läst detta. Jag gissar att spelet kommer kosta mellan 900-1100kr till PC, konsolpriserna har jag dålig koll på men brukar väl vara lite dyrare där.
Kommer inte bli woke så du kan nog slappna av.

"Några 2000kr har jag inte läst någonstans så du får gärna ta fram texten där du läst detta."

Men är du en idiot? Det har varit på mattan i snart ett halvår. Får du din information enbart från flashback?
Citera
2025-03-11, 07:25
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Rockstar har alltid varit anti-woke.

Absolut, absolut. Men det är ny personal nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in