2025-03-10, 22:51
  #21961
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Bra försök men den där har jag reviderat flera gånger för länge sedan. Hade du inget bättre än skåpmat så förstår jag nivån på dig.
Bara för du "reviderat" betyder inte att du kan få det osagt ditt troll. Du har snackat så mycket skit om XRP så visa lite ödmjukhet gällande BTC och dina tidigare uttalanden.
Citera
2025-03-10, 22:52
  #21962
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Bra försök men den där har jag reviderat flera gånger för länge sedan. Hade du inget bättre än skåpmat så förstår jag nivån på dig.

Så hur står sig dina reviderade idéer? Blir det några 500k eller 1000k de närmsta månaderna eller?
Citera
2025-03-10, 23:05
  #21963
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Nej, det har jag väldigt svårt att se.

Har du slutat slå din fru?

Vem skrev såhär 2021-10-13:


Citat:
Vi är eniga i att Bitcoin bara är i sin linda, ja.
Fler och fler (även de rika) börjar nu upptäcka Bitcoin, och det totala värdet som är investerat i Bitcoin växer stadigt över tidig. Fortsätter Bitcoin på inslagen bana, så är priset uppe i 100k inom några månader och går om guldet inom 1-3 år, vilket ger ett pris på över 500k per Bitcoin.

Jag ser inte varför Bitcoin nödvändigtvis INTE skulle fortsätta på inslagen väg, ser du?

Något försenat, mer än 3 år senare, nådde Bitcoin strax över 100k, för att sedan falla tillbaka till 78k. När citat ovan skrev låg Bitcoin på 56. Trots all inflation etc etc så har alltså Bitcoin hamnat på mindre än 30k från dagen för citatet. Snacka om att underprestera ...
Citera
2025-03-10, 23:14
  #21964
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Vem skrev såhär 2021-10-13:




Något försenat, mer än 3 år senare, nådde Bitcoin strax över 100k, för att sedan falla tillbaka till 78k. När citat ovan skrev låg Bitcoin på 56. Trots all inflation etc etc så har alltså Bitcoin hamnat på mindre än 30k från dagen för citatet. Snacka om att underprestera ...

Du ser grandet i din broders öga men inte bjälken i ditt eget. Med noll (!) bitcoin i portföljen borde du visa lite mer ödmjukhet och vilja att lära i stället för att kritisera andra. Du är troligen en av de sämsta i denna tråd på att placera pengar och hantera privatekonomin.
__________________
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-03-10 kl. 23:20.
Citera
2025-03-10, 23:28
  #21965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Kommer ni oavsett hur mycket btc sjunker till, inte att sälja?

Eller har ni någon gräns? Har ni någon gräns där ni vill köpa på er mer?
Jag säljer när jag måste sälja. Det måste jag troligen inte i år.

Men det kan bli aktuellt att låna pengar för att köpa mer om vi dippar under $50k
Citera
2025-03-11, 00:34
  #21966
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Kommer ni oavsett hur mycket btc sjunker till, inte att sälja?

Eller har ni någon gräns? Har ni någon gräns där ni vill köpa på er mer?

Ju mer det sjunker, desto mindre anledning till att sälja och större att köpa.

Nej, kommer inte sälja. Köper istället konstant under dippen. Fast köpte iofs på toppen också.

Köper helt enkelt bara.
Citera
2025-03-11, 01:59
  #21967
Medlem
Ser bra ut med mina shorts.

Otippat, med en så uppenbar graf.
Citera
2025-03-11, 06:52
  #21968
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Vem skrev såhär 2021-10-13:




Något försenat, mer än 3 år senare, nådde Bitcoin strax över 100k, för att sedan falla tillbaka till 78k. När citat ovan skrev låg Bitcoin på 56. Trots all inflation etc etc så har alltså Bitcoin hamnat på mindre än 30k från dagen för citatet. Snacka om att underprestera ...
Herregud vad svagt av dig. Inte ens värt att bryta ner och bemöta.
Höj dig.
Citera
2025-03-11, 07:13
  #21969
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Du ser grandet i din broders öga men inte bjälken i ditt eget. Med noll (!) bitcoin i portföljen borde du visa lite mer ödmjukhet och vilja att lära i stället för att kritisera andra. Du är troligen en av de sämsta i denna tråd på att placera pengar och hantera privatekonomin.

Jag gillar verkligen den här sidan av Stopp.Belagg.
Citera
2025-03-11, 07:19
  #21970
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Du ser grandet i din broders öga men inte bjälken i ditt eget. Med noll (!) bitcoin i portföljen borde du visa lite mer ödmjukhet och vilja att lära i stället för att kritisera andra. Du är troligen en av de sämsta i denna tråd på att placera pengar och hantera privatekonomin.
Måste man ha "bitcoin i portföljen" för att kunna eller lära sig om bitcoin?
Citera
2025-03-11, 09:25
  #21971
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Bull-div och översålda på dagliga. Öppnade ett nytt försök på en 5x long här. Entry 78.5k Den blir likviderad vid 45k
Läst på lite och är inte helt övertygad om att detta var botten, så jag stängde den redan till ynka +16%. Siktar på att öppna en ny 5x OM vi får en ny liten dipp. Gråter inte om så inte blir fallet dock, tvärtom.
Citera
2025-03-11, 09:32
  #21972
Avslutad
Ta det lugnt. Snart vänder det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in