Citat:
Ursprungligen postat av
Leaston
Nej, det har jag väldigt svårt att se.
Har du slutat slå din fru?
Vem skrev såhär 2021-10-13:
Citat:
Vi är eniga i att Bitcoin bara är i sin linda, ja.
Fler och fler (även de rika) börjar nu upptäcka Bitcoin, och det totala värdet som är investerat i Bitcoin växer stadigt över tidig. Fortsätter Bitcoin på inslagen bana, så är priset uppe i 100k inom några månader och går om guldet inom 1-3 år, vilket ger ett pris på över 500k per Bitcoin.
Jag ser inte varför Bitcoin nödvändigtvis INTE skulle fortsätta på inslagen väg, ser du?
Något försenat, mer än 3 år senare, nådde Bitcoin strax över 100k, för att sedan falla tillbaka till 78k. När citat ovan skrev låg Bitcoin på 56. Trots all inflation etc etc så har alltså Bitcoin hamnat på mindre än 30k från dagen för citatet. Snacka om att underprestera ...