Citat:
Ursprungligen postat av
Svepps
Sen gick det inte att undvika att se irritationen över att H hade lämnat ungarna hos E. Känns som L varit helt ovetande om detta, jösses så oansvarigt att killarna tar självständiga beslut 😲
Citat:
Ursprungligen postat av
Retrouvailles
Det intressanta är att detta hintades av anhöriga redan 2013 i deras dåvarande blogg.
Ja alltså.. I vloggarna nu på senare tid så har verkligen min bild av Hampus ändrats helt. Jag "ramlade" in på deras konto då jag fått skvallrat för mig om dramat. Popcorn poppades.
Hampus upplevde jag som dryg, tvär & .. Hög av sig själv på nå vis. Uppenbart mådde han kasst då, för nu - vilken skillnad! Verkar vara en trevlig snubbe man gärna skulle ta en öl med. Hittar på kul grejer med barnen, har ordning på sina prioriteringar & verkar njuta av livet.
Linda däremot... ojojoj. Strömsunds ensammaste kvinna? Allt hon gör är att shoppa, städa, laga mat till sig själv. Och alla hennes vloggar genomsyras av en bitterhet över livet, hon har fucking mage att klaga på HUR Erik hjälper henne slänga sopor, & det är tydligt att inga av dom äldre barnen vill ha med henne att göra längre. Så sjukt att verkligen se blicken hon fick då hon berättade att H lämnat barnen hos E, svart blick liksom. Obehagligt!