2025-03-09, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Han är ju väldigt snygg och vältränad, så det är klart att damer är intresserade.

Tycker vi kan vara stolta över Måns, men han hade inte det starkaste bidraget i år.

Han är inte alls snygg utan en sminkad flintskallig ful liten dvärg utan sångröst.
Citera
2025-03-09, 01:00
Medlem
Enligt aftonbladet ..

Efter finalen stormade artisten ut från arenan och han syntes till en början inte till på pressträffen. Senare kom han tillbaka, nu ombytt från scenkläderna till jeans och en hoodie.

– Jag kommer inte säga något annat än att jag är 100 procent superbesviken, säger han om sin andraplats. Jag ville vinna detta igen.
Citera
2025-03-09, 01:03
Medlem
wrongdaytodies avatar
Vilket moget beteende att storma ut från mello och sparka på saker och förstöra sin mobiltelefon när man blir tvåa. Förstår att han blev besviken men det ser inte så bra ut.

https://www.expressen.se/noje/melodi...ter-forlusten/
Citera
2025-03-09, 04:59
Medlem
Sexmissbrukaren klarar inte av andrahandsplaceringen. Vilken idiot .
Citera
2025-03-09, 08:40
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen009
Enligt aftonbladet ..

Efter finalen stormade artisten ut från arenan och han syntes till en början inte till på pressträffen. Senare kom han tillbaka, nu ombytt från scenkläderna till jeans och en hoodie.

– Jag kommer inte säga något annat än att jag är 100 procent superbesviken, säger han om sin andraplats. Jag ville vinna detta igen.

HAHA
Vilken jävla tönt. Har aldrig tyckt något om honom egentligen. Aldrig lyssnat på sån musik.

Men va fan. Att bli arg, besviken och vad det är han blir, för att han inte vinner en jippotävling där barn en lördagkväll röstar på den låten de tycker är skojig.

Så otroligt jävla mesigt och töntigt
Citera
2025-03-09, 09:04
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eatmypoo
Han är inte alls snygg utan en sminkad flintskallig ful liten dvärg utan sångröst.

....Med höknäsa....
Citera
2025-03-09, 09:47
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Vem blir Måns tröstknull månne? Frugan får ta hand om barnen nere i Småland medans Pappa Måns knullar tonårsflickor på "Mello" efterfesten
Ciara och barnen var på plats i arenan men det kanske inte gick fram helavägen då....
Citera
2025-03-09, 10:52
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
HAHA
Vilken jävla tönt. Har aldrig tyckt något om honom egentligen. Aldrig lyssnat på sån musik.

Men va fan. Att bli arg, besviken och vad det är han blir, för att han inte vinner en jippotävling där barn en lördagkväll röstar på den låten de tycker är skojig.

Så otroligt jävla mesigt och töntigt

Jippo och jippo. För han skulle det ju blivit speciellt som tidigare vinner stått i centrum igen i ett par månader fram till finalen. Surrat om honom och han hade fått ställa upp på intervjuer runt om i Europa. Med några reportage i veckan i svensk media om hur uppladdningen går, och snack om oddsen.

Klart han blir sur, nu blir det att vara småbarnsförälder och enstaka gig som vanligt...
Citera
2025-03-09, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eatmypoo

Han ser ut som Kalle Moraeus med andra ord....
Citera
2025-03-09, 11:59
Medlem
KAJ:s ord efter Måns Zelmerlöws utbrott
Publicerad 9 mar 2025 kl 05.24
Uppdaterad kl 08.32

Efter KAJ:s vinst lämnade Måns Zelmerlöw arenan i tårar.

På efterfesten berättar han för Expressen vad som egentligen hände när känslostormen slog till.

– Att jag rusade ut gråtande från presskonferensen var kanske fyrtio procent av det som hände i kväll.
Jag vill inte hamna 2a. Jag ville vinna hela skiten.
Citera
2025-03-09, 12:34
Medlem
Han har blivit en gubbig diva..han kan åka hem och sätta sig i gungstolen....
Citera
2025-03-09, 13:16
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Han har ju varit nån slags ordförande för MUF på sin gamla skola iaf, lite judestil över de men han se ju inte ut som en jude iaf.

På Flashback är alla judar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in