2011-08-03, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dyrklocka

Ditt jobb är att vara programledare inte hoppa in 3/10 gånger i andra artisters shower och ta över showen hela tiden..Försök även slappna av, sluta med dina poser och ögonbrynsposande hela tiden i kameran ..

Nej han är inte programledare. Han är Allsångsledare!
Citera
2011-08-03, 14:42
Medlem
dazed-and-confuseds avatar
Jaha? om inte detta utlöser något slags bisarr kedjereaktion och nedåtsprial som gör att Sernerholt hamnar i porrens värld så känner jag mig ganska ointresserad av detta.
Citera
2011-08-03, 14:51
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Måns är nu redo att träffa en man. Marie har bara varit en täckmantel och ett sätt att inte avslöja sitt verkliga jag. Att Måns föredrar manlig stock i mun är ingen nyhet. Nu kommer han få böga loss hur mycket han vill, Mark Levengood nästa?
Citera
2011-08-03, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Måns är nu redo att träffa en man. Marie har bara varit en täckmantel och ett sätt att inte avslöja sitt verkliga jag. Att Måns föredrar manlig stock i mun är ingen nyhet. Nu kommer han få böga loss hur mycket han vill, Mark Levengood nästa?

Är inte Mark Levengood tillsammans med Jonas Gardell?
Citera
2011-08-03, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LunkZor
"Spelar ingen roll hur snygg en tjej än är, det finns alltid en kille som är trött på att knulla henne"

Nonsens
Citera
2011-08-03, 15:31
Medlem
Bluebeast72s avatar
Inside information: hetaste skvalleret:

Marie hörde av sig igår, ja hon ville ses. Känner henne flyktigt då hon ridit min påle ngr ggr men att hon skulle lämna måns pga detta var även en nyhet för mig.
Well, inte många brudar som motstår gamle Blue
Senast redigerad av Bluebeast72 2011-08-03 kl. 15:34.
Citera
2011-08-03, 15:35
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72

Marie hörde av sig igär, ja hon ville ses. Känner henne flyktigt då hon ridit min påle ngr ggr men att hon skulle lämna måns pga detta var även en nyhet för mig.

Sitt inte o skriv i sömnen, vakna för helvete Blue!
Citera
2011-08-03, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72

Marie hörde av sig igår, ja hon ville ses. Känner henne flyktigt då hon ridit min påle ngr ggr men att hon skulle lämna måns pga detta var även en nyhet för mig.

Hon är nog rätt kass i sängen. Den tjejen behöver en riktig manlig man som knullar henne ordentligt. Med en metrosexeull feminin "pojkvän" som Mens så kan det inte ha blivit mycket till sex.
Citera
2011-08-03, 15:59
Bannlyst
Måns förtjänar bättre..
Citera
2011-08-03, 16:03
Bannlyst
Gick rykten för 1½ vecka sedan redan. Min kära mor avslöjade från Hänt Extra eller va fan hon läser.
Citera
2011-08-03, 16:35
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Rätt svårt att hålla ihop när båda är i branschen och väldigt upptagna med sitt eget. Jag menar hur ofta träffas de egentligen? Annars passar de bra ihop - två unga präktiga käcka artister som älskar att synas.
Citera
2011-08-03, 16:50
Medlem
Shaytaniss avatar
Gråtit mig till sömns... Ja, vad ska man göra med alla känslorna?

Till fakta: Marie är ett riktigt stycke fläsk, och den asexuelle Måns (vars enda sexuella erfarenhet är att onanera till sin egen spegelbild) som bara vill kramas kan inte fylla ut eller perva sönder henne i den omfattning hon behöver. Den omättliga kvinnan behöver fistas och spankas, samt på klassiskt Falshback-mane'r tas brutalt i 2an. Detta avslutas med en riktig ASS to mouth och tomteskägg bukkake.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in