Citat:
Ursprungligen postat av
Genelkurmay
Så märklig app.
Köpte plus och har gillat typ halva Sverige. Så antingen har alla dessa klickat nej, eller så är alla dessa helt enkelt inte aktiva trots att det står ”aktiv nu”. Kan man få ut statistik som visar hur många som aktivt rejectat en?
Har bara fått typ 5 matchningar sen jag köpte plus för ett par dagar sedan. Ibland när man har gratisversionen har man blivit bombarderad med matchningar.
Men det lär väl helt plötsligt kicka igång med matchningar med plus efter en vecka då abonnemanget börjar ta slut i syfte att få en att förnya abonnemanget. Allt i den här appen är så konstigt då allting går i vågor.
Så där är det med alla dejtingsajter/appar. Jag betalade 600kr för 3 månader på Mötesplatsen. En jättesöt tjej gillade mig, jag gillade henne tillbaka och blev en matchning. Vi skrev en-två dagar och jag frågade henne vad som fick henne att "gilla mig", hon försvann i någon dag och återkom och skrev att "det är väldigt mycket nu med allt julfirandet jag kommer tillbaka när det firandet är över".
Hon återkom aldrig...
Sedan en annan kvinna som ja fråga samma sak och fick ett generiskt svar "du såg mysig ut". Så svara jag och fråga om intressen. Inget svar.
Dagen efter min Plusmedlemskap gick ut fick jag 1 "like" på min profil. Vilket sammanträffande!
Och sist men inte minst ett par stycken som jag gillade och de gillade mig tillbaka och jag tar ALLTID första steget och skriver. Men inget svar får man. Då är ändå Mötesplatsen en mer seriös sida än Tinder.
Ibland undrar man om det är AI bottar där på dejtingfronten eller tjejer som är anställda av dejtingföretaget för att locka och hålla kvar män. Skulle inte förvåna mig iallafall.