2025-03-05, 18:07
  #2725
Medlem
Noterade nu att Frida lagt upp en bild på Facebook på sig, sin familj och Marcus Grate..

I en artikel på Sportbladet verkade det också som Grate följde loppet tillsammans med Fridas familj
Citera
2025-03-05, 18:12
  #2726
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Noterade nu att Frida lagt upp en bild på Facebook på sig, sin familj och Marcus Grate..

I en artikel på Sportbladet verkade det också som Grate följde loppet tillsammans med Fridas familj

De är ju goda vänner så jag vet inte riktigt vad du vill ha sagt med det.
Citera
2025-03-05, 18:14
  #2727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
De är ju goda vänner så jag vet inte riktigt vad du vill ha sagt med det.
Vad jag insinuerar är väl uppenbart? Varför är Grate med på familjefotot?
Citera
2025-03-05, 18:16
  #2728
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Vad jag insinuerar är väl uppenbart? Varför är Grate med på familjefotot?

Varför skulle han inte få vara det?
Citera
2025-03-06, 12:53
  #2729
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ski-entusiasten
Hi-hi, nei ikke mye negative rapporter om Frida her. Hele opplegget på torget var jo at guldmikrofonen og guldmössan var forbeholdt
enbart guldmedaljørene, noe som Valnes og over 30 andre medaljevinnere hadde respektert så langt i mesterskapet.

Det hadde hun nog blitt fortalt av arrangørene når hun kom dit med sin guldmössa på, for medan Ebba og Therese og Ebba var blide og
glade i intervjuet innen, og på pallen, så Frida ikke specielt glad ut. Det ble jo bare lite humoristisk for Valnes og de andre medaljevinnerne
på podiet i går.

Var vel kanskje ikke så overraskende for oss at det var just Frida som saktens også ville ha guldmössa på, som vi kjenner henne,
men det tog vi med et skjevt smil og et leende Var ikke noe negativt, var knapt en pik.

Citat:
Ursprungligen postat av katw
Det är förbundets idé att alla svenska medaljörer ska ha likadana mössor. Så har det väl dessutom varit de senaste märsterkapen. Även Jonna hade det när hon tog brons i skiathlon:

https://cdn.ntm.se/api/v1/images/jn93pvmr/smart/width/980/height/551/as/jpeg/redirect

Så det är verkligen en icke-sak. Valnes kan gå gömma sig i ett hörn.

BlondiBimbon är ytterst svagbegåvad så bli inte förvånad över att hon har fel mössa på sej. Det blir spännande att se om hon törs ställa upp på 5 milen, om hon så gör lär hon bryta tävlingen eller hamna på nedre halvan av resultatlistan. Att vara korkad och så långt ifrån ödmjuk man bara kan komma är ingen trevlig kombination, så vad ska Bimbo skylla på efter 5 milen?
__________________
Senast redigerad av MisterSeven 2025-03-06 kl. 12:57.
Citera
2025-03-06, 13:08
  #2730
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
BlondiBimbon är ytterst svagbegåvad så bli inte förvånad över att hon har fel mössa på sej. Det blir spännande att se om hon törs ställa upp på 5 milen, om hon så gör lär hon bryta tävlingen eller hamna på nedre halvan av resultatlistan. Att vara korkad och så långt ifrån ödmjuk man bara kan komma är ingen trevlig kombination, så vad ska Bimbo skylla på efter 5 milen?

Mår du bra?
Citera
2025-03-08, 07:18
  #2731
Medlem
Mrkakksnakks avatar
Inför femmilen. Johaug vinner nog tyvärr, men personligen hoppas jag på vår drama Queen.

Det våras för FK! Hela vägen nu.
Citera
2025-03-08, 10:16
  #2732
Medlem
Frida sa väl förövrigt skämtsamt att hon ”var orolig” att behöva göra en Heimlich på Ebba. Inte att hon gjorde det när hon dunkade Ebba i ryggen.
Citera
2025-03-08, 10:24
  #2733
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Frida sa väl förövrigt skämtsamt att hon ”var orolig” att behöva göra en Heimlich på Ebba. Inte att hon gjorde det när hon dunkade Ebba i ryggen.

Såklart. Men incelsällskapet härinne ser varje chans att göra sig "lustiga".
Citera
2025-03-08, 10:30
  #2734
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakantheb
Bimbon tror att om man lägger handen på någons rygg så gör man en heimlich manöver.
Hur pantad kan hon vara?

Ja för Frida skämtade absolut inte. Förövrigt så är "ni" som hela tiden använder ordet bimbo och sopa om Frida jävligt tröttsamma och tjatiga.



Ska bli intressant att se sen när säsongen är slut om hon gör en operation på sin fot.
Citera
2025-03-08, 10:39
  #2735
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Ja för Frida skämtade absolut inte. Förövrigt så är "ni" som hela tiden använder ordet bimbo och sopa om Frida jävligt tröttsamma och tjatiga.



Ska bli intressant att se sen när säsongen är slut om hon gör en operation på sin fot.

Hon måste komma tillrätta med sin skada.
Det har dessutom gett belastningsskador,eftersom Frida tvingats ombalansera.

Jag har fortfarande svårt att frikoppla mig från tanken att Frida Guldspände sig för mycket i mil loppet.
Det skulle troligen frigöra mycket om hon kan spräcka Guldbubblan så fort som möjligt.
Går tyvärr inte att tippa Frida på Söndag..men jag har väldigt gärna helt fel härvidlag.
Citera
2025-03-08, 10:43
  #2736
Bannlyst
Äsch, det är väl allmänt känt att Frida inte har den skarpaste hjärnan av damåkarna? Måste dock säga att hennes åkstil är elegantast av alla. I klassisk stil alltså.

Dessutom är hon vacker som få (även om Jonna är vackrare)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in