Citat:
Ursprungligen postat av
kontextuell
Ja för Frida skämtade absolut inte. Förövrigt så är "ni" som hela tiden använder ordet bimbo och sopa om Frida jävligt tröttsamma och tjatiga.
Ska bli intressant att se sen när säsongen är slut om hon gör en operation på sin fot.
Hon måste komma tillrätta med sin skada.
Det har dessutom gett belastningsskador,eftersom Frida tvingats ombalansera.
Jag har fortfarande svårt att frikoppla mig från tanken att Frida Guldspände sig för mycket i mil loppet.
Det skulle troligen frigöra mycket om hon kan spräcka Guldbubblan så fort som möjligt.
Går tyvärr inte att tippa Frida på Söndag..men jag har väldigt gärna helt fel härvidlag.