2025-09-30, 20:12
Medlem
zebra121s avatar
Har Frida haft Tinder eller hur träffar hon sina ONS? (jag förutsätter att hon legat sedan uppbrottet med Porooma)
Citera
2025-09-30, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Har Frida haft Tinder eller hur träffar hon sina ONS? (jag förutsätter att hon legat sedan uppbrottet med Porooma)
Hon behöver knappast Tinder för att komma i kontakt med killar. Instagram eller gemensamma bekanta skulle jag gissa
Citera
2025-09-30, 20:58
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Hon behöver knappast Tinder för att komma i kontakt med killar. Instagram eller gemensamma bekanta skulle jag gissa

Du tror det? Ja så kan det nog vara. Frida ska hitta killar på översta hyllan. Inget annat ska gälla.
Citera
2025-09-30, 22:53
Medlem
vackertsvin...s avatar
Citat:
Du tror det? Ja så kan det nog vara. Frida ska hitta killar på översta hyllan. Inget annat ska gälla.

Där håller jag helt med dig Zebran. Frida är som ÖFK. Bara det bästa är gott nog.
Citera
2025-10-12, 17:15
Medlem
Såg just att man kan se hela Fridas rättegång här i efterhand: https://www.youtube.com/watch?v=hUANL0C6Fmc

Väldigt trist att se Frida så där nere och efter att ha lyssnat på rättegången och hört stalkern skulle man bara hoppas att han skulle vara i fängelse resten av hans liv för att han verkade som en helt galen person för att vara helt ärlig.
Citera
2025-10-12, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langrennsfan
Såg just att man kan se hela Fridas rättegång här i efterhand: https://www.youtube.com/watch?v=hUANL0C6Fmc

Väldigt trist att se Frida så där nere och efter att ha lyssnat på rättegången och hört stalkern skulle man bara hoppas att han skulle vara i fängelse resten av hans liv för att han verkade som en helt galen person för att vara helt ärlig.
Tack, jag har lyssnat på idiotens inledningsanförande nu. Precis så knäppt man kunde tro och det dröjde ju inte länge innan han började babbla om ”den annekterade lägenheten”

Visar väldigt emotionellt stabil när han ska läsa en dikt för att bevisa att han inte är dator och förberett 40 sidor på att han inte är galen
Citera
2025-10-12, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Tack, jag har lyssnat på idiotens inledningsanförande nu. Precis så knäppt man kunde tro och det dröjde ju inte länge innan han började babbla om ”den annekterade lägenheten”

Visar väldigt emotionellt stabil när han ska läsa en dikt för att bevisa att han inte är dator och förberett 40 sidor på att han inte är galen

Enligt honom börjar allt från att de skulle ha träffats i Augusti 2022 i Eskilstuna och det skulle ha uppstått en magnetisk connection mellan dom. Han nämner även att den tjejen han träffade i Eskilstuna presenterade sig med ett annat namn än Frida Karlsson och sade att hon jobbar som konsult men han är ändå övertygad över att det var just Frida Karlsson fast Frida var inte ens i närheten av Eskilstuna just då. Dessutom är han övertygad om att Frid Karlsson pratat om honom i intervjuer fast hon aldrig nämnt ens någon kille i några intervjuer. Dessutom känner han sig emotionellt bedragen av Frida då hon farit till rätten mot honom då han tyckt att det har varit hon som skulle ha drivit på kontakten mellan dem två via bilder hon publicerat på Instagram fast hon blockat hans telefonnummer och aldrig svarat på hans meddelanden samt sagt rakt ut till honom face to face i Östersund att jag vill inte ha något att göra med dig. Så han måste ju leva i någon helt egen drömvärld.

Måste bara tillägga att är nog en ofattbart stark prestation av Frida att prestera på den nivån hon gjorde förra säsongen med allt detta vid sidan om. Dessutom väldigt kul att hon hittat en så bra kompis som Linn i landslaget som hon har kunnat övernatta hos i långa perioder under denna tuffa tid.

Framförallt om man lyssnar en stund efter 1 timme 20 minuter så är det ganska skrämmande att lyssna på. Han verkar väldigt aggressiv. Kan inte förstå att en människa som han bara får en liten villkorlig dom. Som person verkar han tyvärr alltför lik människor som gjort riktigt hemska handlingar och därför skulle han behöva så snabbt som det bara går ordentlig vård. Skönt iallafall att Frida fått skyddad identitet och ny bostad.
Senast redigerad av Langrennsfan 2025-10-12 kl. 20:47.
Citera
2025-10-13, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langrennsfan
Enligt honom börjar allt från att de skulle ha träffats i Augusti 2022 i Eskilstuna och det skulle ha uppstått en magnetisk connection mellan dom. Han nämner även att den tjejen han träffade i Eskilstuna presenterade sig med ett annat namn än Frida Karlsson och sade att hon jobbar som konsult men han är ändå övertygad över att det var just Frida Karlsson fast Frida var inte ens i närheten av Eskilstuna just då.

Denna del reagerade jag på när jag lyssnade. Det är jättelätt för åklagare att ta upp detta och debunka hela hans historia. Jättelätt att verifiera.
Men de sa inget.
Senast redigerad av KlinkersAerBra 2025-10-13 kl. 09:11.
Citera
2025-10-13, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
Denna del reagerade jag på när jag lyssnade. Det är jättelätt för åklagare att ta upp detta och debunka hela hans historia. Jättelätt att verifiera.
Men de sa inget.

Det är rätt uppenbart att de klippt innan Frida börjar prata eftersom de nämner bilder och bevis som visats tidigare. Minns från det som rapporterades live att man tog up det där och använde hennes träningsdagbok och instagram för att slå ner de.

Man har ju bleepat/inte namngett alla namn på vittnen eller vänner, (förmodligen för att skydda dem) och lämnat detaljer som rapporterats tidigare utanför också.
Citera
2025-10-13, 22:44
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Vilken feg och patetisk människa han är, helt klart schizoida tendenser.
Citera
2025-10-14, 13:49
Medlem
Citat:
Jag har chockerande nyheter: folk fick knulla innan det fanns nätdejting.
Citera
2025-10-14, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Det ser lovande ut, men hon kunde skippat godiset. Inte så seriöst att en elitidrottare skyfflar Tutti-Frutti.
Antonio Pinto var en av världens bästa marathonlöpare på 90-talet. Han halsade 2 pavor vin om dagen under lågsäsong. Tror inte att lite godis gör ett endaste dugg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in