2025-03-04, 12:23
Medlem
Gillar Jesper, bögig men ändå inte ”bögig”
2025-03-04, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Hon är bara 23år jag var med ganska bäng i huvudet när jag var 23år, sedan har hon ljugit littegrann men det tror jag bara beror på att hon är kär i Micke, och då håller en del tjejer på sådär, inte alls ovanligt faktiskt.

Det ovanliga är väl att Micke trott på vad Amanda sagt, han kan inte ha så stor erfarenhet av tjejer.
2025-03-04, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Andreas är inte snygg nånstans, du får nog undersöka dina kretsar
Du är mer en Micke-kille, du alltså?
2025-03-04, 14:50
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Gillar Jesper, bögig men ändå inte ”bögig”

Han kanske är Bi-sexuell? Ingen aning men bara en tanke.

Inte för att jag begriper vad det är för intressant med det - men som ett svar på din undran.
2025-03-04, 15:05
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natalih
Du är mer en Micke-kille, du alltså?

Min smak är mer åt Andreas-håller. Ett ansikte av karaktär medan Micke ser ut som vilken ung pöjk som helst!

Sedan handlar inte attraktion till någon om enbart utseendet: Andreas verkar vara singel och yngre dvs kanske troligtvis (oklart där!) ha mindre livserfarenhet pga av det och med sin ålder, medan Micke är äldre och har 3 barn men ... singel. Att vara Singel är inte fel på ngt vis men man kan alltid undra varför? Både Alida och Amanda har en flört med Micke inne på Farmen. Något skar sig nog mellan Micke och Alida - som vi sett i senaste avsnitten av serien - mellan dem. Amanda och Micke flörtar på i Farmen i de avsnitt vi sett OCH blir sambos en "kortare tid" efter Farmen när de har kommit hem - dock avslutade tydligen Amanda den relationen och med otydlig kommentar om: Att hon kände sig lite "o-fri" i deras samborelation. Kan det? Kanske tyda på att Micke är för dominant i en relation? ELLER - att han är mer ansvarstagande än unga Amanda? Med sina 3 barn att umgås med titt som tätt. Oklart men ngt att fundera på!

Det vi "ser" i TV är en sak och inte lika med sanningen av deras karaktärer eller hur vi attraheras av dem så som de blir presenterade i media. Likaså vad som skrivs i Media-pressen (typ Hänt-i-veckan m fl medier) och vad som de EGENTLIGEN är som personligheter.

Summan av kardemumman är väl att som i vanlig ordning: För att kunna bilda sig en "vettig" uppfattning av alla deltagare så behöver man nog umgås med dem privat och under en längre tid. I verkliga livet. Precis som livet fungerar helt enkelt! Vi vet det. Vi kan det. Men vill sällan ta till oss det!

Nåja. Jag tycker en sak - ni andra en annan

Själv just för nu så ser jag mer att Andreas (trots ung jmfrt med Micke) har mer attraktionskraft på mig gentemot Micke, då han visar alltför sluga planer (för mig oattraktivt!) och att hans yttre inte tilltalar mig.

Men lugn: Bägge är och förblir små pojkar i mina ögon då jag själv är 60+ = Skulle inte för allt smör i Småland ens bry mig i verkliga livet och de skulle inte göra detsamma med denna Tantaloonen - Tack och Lov
2025-03-04, 15:08
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Jesper och Niklas är det ärligaste deltagarna, de är de enda som inte håller på och snackar skit och går bakom ryggen på folk, och som du säger säger i synkarna vad de verkligen känner och gör, det var ett tag sedan man såg sådana deltagare gå ganska långt i ett sådant här program, men frågan är om det kanske blir deras fall tillslut ändå.

Håller med dig i det tänket! Av vad vi får se i TV iaf.
2025-03-04, 15:10
Medlem
Kotte456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Anna behövs ju inte som programledare för Wincent klarar ju Det är bra Själv.
Hon har använt upp Smålands förråd av Botox och måste åka till Stockholm för påfyllning.
Senast redigerad av Kotte456 2025-03-04 kl. 15:27.
2025-03-04, 15:14
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Adam eller Amanda kommer säkert hamna på 2:a plats, dumt att släppa någon man garanterat vinner mot

Bra fråga - HUR lyckas Adam hålla sig kvar på Farmen ens???
Senast redigerad av CS128 2025-03-04 kl. 15:18.
2025-03-04, 15:38
Medlem
drinksareonmes avatar
Har man ens fått se dom äta av den stackars grisen de tog av daga, eller ruttnade allt bort?
2025-03-04, 16:17
Medlem
Blir mer och mer övertygad om att Sofia spelar för motståndarlaget.

Inte nog med att hon tog med Bullfittan på middagen, hon kallar henne för "älskling" och leker ekivoka lekar med maten. Sedan passar hon på att tafsa och talla på Amanda så fort hon kommer åt. "Lillasyster"? Pyttsan!
2025-03-04, 16:34
Medlem
VINNARE AV ÅRETS UPPLAGA ÄR, 100% SÄKERT.

UNDER SPOILERN.

2025-03-04, 17:46
Medlem
Tyckte Jesper var alldeles för bögig i början när han sprang och var rädd för en mus men han har vuxit och är nu riktigt kul och smart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in