2025-03-06, 17:22
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Ja, men också utan produktionsteam att kunna påverka.... några övervakningskameror, några de kan kånka runt på själva och en bikt av nåt slag... tror det hade varit nåt... varje tinget tillfälle får dom laddade batterier till utrustningen och lite kameramän närvarande för tävlingen. "Jaha nu missade jag att fånga den dumheten eftersom x skulle bytt batteriet men inte gjort det, jag blir galen!?" Skulle det kunna låta en vanlig tisdag när någon kränker någon eller slentrianheilar innan mjölkningen

Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Farmen borde göra en spin off serie som utspelar sig i vintermiljö som sänds på tv på vintern, tror det hade blivit succe faktiskt.
2025-03-06, 18:26
Medlem
santos_devilles avatar
Gillade Sofia men vilken jävla fitta hon är. Satan i gatan vad lätt tjej att köra över. Och vilken jävla orm den fake blatten Adam är. Riktig äcklig fitta

Jag trodde ful finnen och hon som redan åkt ut var polare med Niklas? Fan vilka ormar
Senast redigerad av santos_deville 2025-03-06 kl. 18:31.
2025-03-06, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Ja, han vattenkammar väl sej eller så använder han ister för att får sletorna att ligga åt rätt håll. Dvs
bakåt.
Micke påminner om en "swingpjatt" ala 50-talet.
2025-03-06, 19:34
Medlem
Crapmagics avatar
Det enda attraktiva med ALida är hennes stora öron, hon är alltså bra på att lyssna på män varför evolutionen tagit hand om öronen, när hennes hesa röst försvinner från Farmen kommer jag dock må lite psykiskt bättre
2025-03-06, 19:44
Medlem
Sofia.. Dum blondin som låtsas vara hård men med noll karaktär. Hon har lovat Niklas att han inte ska bli vald och sedan ska hon alltså låta Adam välja för att hon är helt ryggradslös. Och sedan snack om lottning.
2025-03-06, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Gillade Sofia men vilken jävla fitta hon är. Satan i gatan vad lätt tjej att köra över. Och vilken jävla orm den fake blatten Adam är. Riktig äcklig fitta

Jag trodde ful finnen och hon som redan åkt ut var polare med Niklas? Fan vilka ormar
Håller med. En riktig vindflöjel som inte kan stå för något eget beslut. Sådana människor är inget att lita på.
2025-03-06, 19:58
Medlem
Adam är riktigt fake och vidrig (blir det så när ens föräldrar är kusiner?) och det är inte underligt de två mest korkade i Farmen tillsammans med Adam; Sofia och Amanda är allierade med honom.

Jisses vilka hjärndöda och falska människor. Kan de verkligen må bra över sig själva när de ser detta på tv?
2025-03-06, 20:09
Medlem
Crapmagics avatar
Micke säger i Törpet att han kommit Marika sjukt nära, innebär inte det att dom legat?

Nej ty Marika verkar vara en fag-hag av rang, för hennes sexskämt riktar sig enbart till Jesper och ingen annan, man tramsar runt ordet ståndare lite för länge, jag sympatiserade för för första gången med Micke som inte orkade lyssna
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-06 kl. 20:15.
2025-03-06, 20:23
Medlem
Jag ska komma Micke nära säger Jesper. Låter spännande.
2025-03-06, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Micke påminner om en "swingpjatt" ala 50-talet.
han är väl raggare. Påminner om rockabillyfrisyr
2025-03-07, 00:37
Medlem
Undrar om Amanda visste att hon var gravid när hon gick in på Farmen?
2025-03-07, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Adam är riktigt fake och vidrig (blir det så när ens föräldrar är kusiner?) och det är inte underligt de två mest korkade i Farmen tillsammans med Adam; Sofia och Amanda är allierade med honom.

Jisses vilka hjärndöda och falska människor. Kan de verkligen må bra över sig själva när de ser detta på tv?

Adam är väl ändå en av de obehagligare karaktärerna i Farmens historia. Att vilja få ut någon tillhör spelet, men att lura någon som är snäll och blåögd är bara elakt. Varför var han tvungen att hitta på något och få med sig andra på ljug? Hade det inte varit mer rakryggat att säga vad som helst annat, t ex att han har kommit honom minst nära, att han är ett hot, etc.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in