Citat:
Ursprungligen postat av
ziggarillen
Håller med. Trist också att det inte finns någon favorit vilket höjer såpor. Det där skrattandet efter varje mening och kramandet står mig upp i halsen. Tycker att dom mest sitter och äter vilket är lika upphetsande som när dom får brev hemifrån. TV4 älskar ju gråt så det är konstigt att dom inte fått dom där tårdrypande breven ännu. Sen den där rättvisan då dom ska ta medaljer från den som har mest och absolut inte från sina bästa vänner vilka är många. Ett riktigt sömnpiller som är bra om man har problem med att somna. Funkar till 100%.
Hela Farmen-konceptet har barkat åt h-vete.
Numera är det en sk "mentor"vid namn Hans Wincent som överöst deltagarna med godkännande av usla utförda uppdrag, mat i överflöd och medverkat på ett ynkligt sätt. Anna ska vi inte prata om. Pratar efter " manus" och har förmodligen noll att säja till om.
Första säsongen nånsin som jag inte har nån favorit. Och då har jag ändå sett alla säsonger sen början. En sak till...
Flera av deltagarna har startat upp poddar & YT-kanaler där de vecka efter vecka "förklarar" allt. Speglar samhället idag. ALLA vill vara Youtubare.
Jag kräks mest på dessa patetiska prod.team som
i sin vekhet och infantila okunnighet vräker ut sk "sensationsklipp" i varje avsnitt. Klippa & klistra var det ja för att få det att verka så intressant som möjligt.
Ser framemot när Farmen Norge på Tv4 play börjar nu i Mars. Brukar alltid va mer kul att titta på.👍🌝