2025-03-06, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMongoKid
Nu menade jag inte Anjo, men då detta är Flashback förstår jag att intelligensen hos Er inte nådde ända fram. Alla andra NORMALA människor fattade nog det!

ojojoj, snacka om att "vissa" ägnar dygnets alla timmar till att snacka skit om Anjo, Rask, Jocke, Motvikt osv.
Det är väldigt intressant när man går in och kollar att "vissa" här postar inlägg dygnet runt. Fan, har Ni verkligen inget annat att göra? Prova på att jobba kanske, för det är inget JOBB att vara Flashback-krigare, utan det är något som de med alldeles för mycket fritid kan göra, men ärligt - till vilken nytta?

Brukar gå in och kolla dessa trådar nån gång då och då när jag har tråkigt, och får varje gång en munter min på läpparna. För sannerligen hinner jag med så mycket mer under dagarna!

Long live "Sekten"!!
Kul att se att du inte har något att bidra till diskussionen, men det är klart, du är också throaxkirurg. Vad ser du i mannen bakom filmen med 1.8 i betyg på imdb som vi dödliga missar?
Citera
2025-03-06, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Han tar bort videor som kritiserar honom och hans dokumentär.

Har Anjo fått ngn av skilleras videos borttagna?
Citera
2025-03-06, 14:33
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Vad har han skrivit/sagt om skilleras?
Anjo påstod bland annat att Skrilleras hotat med att slita armarna av en 15 årig kille.
Skrillera bevisade snabbt att Anjo ljög som vanligt.

Skrillera gick även ut och sa att han skulle reagera på Anjos dokumentär. Och då kom Anjo snabbt ut och sa att han skulle strika alla som reagerade på hans dokumentär.
Citera
2025-03-06, 14:34
Medlem
Citat:
Två videor är blockade om han inte tar bort klipp från Anjo-videor. Detta kom Anjo på att göra nu efter att han insåg att han aldrig kommer vinna med ordet. Problemet är att han inte vet att han börjat bråka med den bjäbbigaste av hundar som aldrig slutar tills han får rätt.

En sak som är kul med detta är att Anjo fixar strikes för detta men hela Anjos content bygger ju på detta.
Citera
2025-03-06, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoktIkeaKorv
Se där, Ursäkta-podcast pratade om Antonio-filmen i några minuter. Kan sammanfatta det korta segmentet för er som inte lyssnar:

Förhoppningsvis gav det en törn på Anjos orimligt grandiosa självbild eftersom de inte bemödade sig att nämna hans namn, det har de nog inte ens lagt på minnet. Till Anjos förtret var de inte heller några rosor till ”dokumentären” utan snarare skratt över hur patetiskt det är att en outbildad och okunnig YouTuber ska lajva Uppdrag Granskning à la Kevin-fallet. Antonio är dömd, punkt, det borde inte ha dragits upp till ytan. Filmmakaren försöker helt enkelt skapa problem som inte finns. Edvin var märkbart upprörd över respektlösheten att ”dokumentären” ens blev gjord, med allt det innebär för brottsoffret - han kallade det till och med ”ett stort hot mot vår demokrati” att personer som Anjo gör filmer ämnade att vara till dömda brottslingars fördel och sedan ha mage att kalla skiten för ”dokumentär”.

Anjo är körd och det är dödsryckningarna från hans s.k. karriär vi ser på nu.

Kommer Ninetone ta avstånd från Anjo och droppa honom som klient?

Han får skylla sig själv, han skulle ha lyssnat! Men lyssna på andra är inte hans starka sida.
Citera
2025-03-06, 14:49
Medlem
Citat:

skilleras:

...// "Anjo har valt att "claima" två av mina videor med "content idea" så det är ingen copyrightstrike
men...de är blockade om jag inte tar bort material som är från hans video för jag sitter och reactlordar på andras content oftast, och nu har Anjo lite ont i stjärten över att han får så mycket kritik för sin dokumentär - som han såklart raderar överallt och så visar han bara upp alla de som slickar honom i röven.
"...//
Senast redigerad av Pippi64 2025-03-06 kl. 15:03.
Citera
2025-03-06, 14:56
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Japp, allt som skrivs i denna tråd är ironi. Denna tråd om Anjo bör inte läsas av någon - någonsin.

Haha, precis så. Det kan vara så att jag menade SARKASTISKA, men när man kan så många ord som jag gör så är det ibland lätt att blanda ihop dem. Jag får ofta beröm för mitt fantastiska vokabulär.

Otroligt roligt att den vedervärdiga dokumentären har 1.8 i betyg på imdb. Anjo påstår ju att han BOMBAS med kärlek i dm? Inte skulle väl han, mannen som inte bryr sig om vad folk tycker, ljuga om något sånt?
Citera
2025-03-06, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Reviewsen av hans skitdokumentär inne på IMBD är inte nådiga
Roligt att ett konto heter "realrask" som har recenserat.
Citera
2025-03-06, 14:59
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Anjo har gett sig på Skilleras också, in och ge han support:

https://www.youtube.com/watch?v=Y5tHppFFrYg
Härligt att se hur en normalbegåvad person sätter dessa halvt utvecklingsstörda mobbare på plats.

Man ska alltid stå upp mot mobbare, bra där Axel
Citera
2025-03-06, 15:00
Medlem
Varför strikes mot kreatörer som reagerar på Anjos videos när det är vad Anjo själv har livnärt sig på under flera år? Sjukt beteende, ett storhetsvansinne att tycka han har ensamrätt till sådan content.

Sektens övertygelse tycks också vara att all kritik mot deras videos kommer från flashback. Dags att dra av skygglapparna och se verkligheten för vad den är.
Citera
2025-03-06, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Vad anjos film bevisade

Antonio är skyldig
Robin kom lindrigare undan pga samtyckte.
Book familjen är alla störda på ett eller annat sätt.

Antonio har missbruks och agressionsproblem.

Anjo försöker rentvå en våldtäksman.
Robin kom lindrigare undan för att han sa i förhör att han inte visste åldern, hade skett samma med Antonio om han var smartare.
Citera
2025-03-06, 15:05
Medlem
vichy6s avatar
Tänk om den fete Anjo Put(a)in kunde bemöta kritik sakligt uta glåpord, tänk så mycket bättre klimat det hade varit på YT.

Han tuggar fradga nu, vill strajka allt och allas kanaler. Fascistfasoner från en kvinnohatare och nu även bara allmän hatare.

Obs. Mitt inlägg innehåller viss ironi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in