2025-03-06, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Anjo har gett sig på Skilleras också, in och ge han support:

https://www.youtube.com/watch?v=Y5tHppFFrYg

skilleras växer med nästan 100 prenumeranter per dygn, lol jag tror inte han behöver support från flashback. Men för all del, gå in och stötta honom.

skilleras(om Anjos strikes): "Anjo fick lite ont i stjärten..//...Anjo är skör och han är feg."
Citera
2025-03-06, 13:19
Medlem
(FB) Skvaller om Stefan Hallgren (ninetone)

Om man vill snacka om Stefan Hallgren 🙂
Citera
2025-03-06, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
(FB) Skvaller om Stefan Hallgren (ninetone)

Om man vill snacka om Stefan Hallgren 🙂

Kung är du som skapat en tråd om denna Anjos "manager"!
Citera
2025-03-06, 13:34
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMongoKid
Nu menade jag inte Anjo, men då detta är Flashback förstår jag att intelligensen hos Er inte nådde ända fram. Alla andra NORMALA människor fattade nog det!

ojojoj, snacka om att "vissa" ägnar dygnets alla timmar till att snacka skit om Anjo, Rask, Jocke, Motvikt osv.
Det är väldigt intressant när man går in och kollar att "vissa" här postar inlägg dygnet runt. Fan, har Ni verkligen inget annat att göra? Prova på att jobba kanske, för det är inget JOBB att vara Flashback-krigare, utan det är något som de med alldeles för mycket fritid kan göra, men ärligt - till vilken nytta?

Brukar gå in och kolla dessa trådar nån gång då och då när jag har tråkigt, och får varje gång en munter min på läpparna. För sannerligen hinner jag med så mycket mer under dagarna!

Long live "Sekten"!!

Med tanke på att du totalt missade att de två svaren du citerar var ironiska så får du ännu en gång stå med dumstruten. Intelligensnivån på ”sektens” följare är sannerligen slående låg.

Edit: Du har ett passande användarnamn!
Citera
2025-03-06, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Anjo har gett sig på Skilleras också, in och ge han support:

https://www.youtube.com/watch?v=Y5tHppFFrYg

Vad har han skrivit/sagt om skilleras?
Citera
2025-03-06, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Med tanke på att du totalt missade att de två svaren du citerar var ironiska så får du ännu en gång stå med dumstruten. Intelligensnivån på ”sektens” följare är sannerligen slående låg.

Edit: Du har ett passande användarnamn!

Japp, allt som skrivs i denna tråd är ironi. Denna tråd om Anjo bör inte läsas av någon - någonsin.
Citera
2025-03-06, 13:47
Medlem
Älskar att Johanna och Edvin tar upp detta i sin podd idag 🙏 fler behöver göra det! Så mkt Anjo måste koka nu hahahah inte som att han kan strika en podd direkt 🤣 det går bra för dig nu Anjo 🥳
Citera
2025-03-06, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Vad har han skrivit/sagt om skilleras?
Han tar bort videor som kritiserar honom och hans dokumentär.
Citera
2025-03-06, 14:01
Medlem
Se där, Ursäkta-podcast pratade om Antonio-filmen i några minuter. Kan sammanfatta det korta segmentet för er som inte lyssnar:

Förhoppningsvis gav det en törn på Anjos orimligt grandiosa självbild eftersom de inte bemödade sig att nämna hans namn, det har de nog inte ens lagt på minnet. Till Anjos förtret var de inte heller några rosor till ”dokumentären” utan snarare skratt över hur patetiskt det är att en outbildad och okunnig YouTuber ska lajva Uppdrag Granskning à la Kevin-fallet. Antonio är dömd, punkt, det borde inte ha dragits upp till ytan. Filmmakaren försöker helt enkelt skapa problem som inte finns. Edvin var märkbart upprörd över respektlösheten att ”dokumentären” ens blev gjord, med allt det innebär för brottsoffret - han kallade det till och med ”ett stort hot mot vår demokrati” att personer som Anjo gör filmer ämnade att vara till dömda brottslingars fördel och sedan ha mage att kalla skiten för ”dokumentär”.

Anjo är körd och det är dödsryckningarna från hans s.k. karriär vi ser på nu.

Kommer Ninetone ta avstånd från Anjo och droppa honom som klient?
Citera
2025-03-06, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMongoKid
Nu menade jag inte Anjo, men då detta är Flashback förstår jag att intelligensen hos Er inte nådde ända fram. Alla andra NORMALA människor fattade nog det!

ojojoj, snacka om att "vissa" ägnar dygnets alla timmar till att snacka skit om Anjo, Rask, Jocke, Motvikt osv.
Det är väldigt intressant när man går in och kollar att "vissa" här postar inlägg dygnet runt. Fan, har Ni verkligen inget annat att göra? Prova på att jobba kanske, för det är inget JOBB att vara Flashback-krigare, utan det är något som de med alldeles för mycket fritid kan göra, men ärligt - till vilken nytta?

Brukar gå in och kolla dessa trådar nån gång då och då när jag har tråkigt, och får varje gång en munter min på läpparna. För sannerligen hinner jag med så mycket mer under dagarna!

Long live "Sekten"!!

Och du sitter alltså och läser inlägg om Anjo dygnet runt? Hur kan du annars vara så insatt i postandet?
Citera
2025-03-06, 14:09
Medlem
Krakatoas avatar
Podden Ursäkta. 19:30 in:

https://poddtoppen.se/podcast/1505368922/ursakta/258-johanna-slickar-sig-mellan-tarna-edvin-alskar-bullar
Citera
2025-03-06, 14:13
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Det gjordes en sk dokumentär om Olof K .. (han hette så va?) Nästan glömt den killen nu.
Och Anjo har gjort en nu ..
Tycker bägge är lika dåliga/bra.
Bättre lycka nästa gång denna föll platt som en pannkaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in