Citat:
Såg käringens klädsel! Herrejävlar ser mer ut som en riktig prostituerad vinhora för varje dag som går! Och om hon går runt med en massa diverse könssjukdomar så är hon enligt lag skyldig att boka tid på vårdcentralen och få behandlingar för skiten så hon inte sprider sina sjukdomar vidare men det skulle fan inte förvåna mig att hon minsann gör som hon vill med alla sina äckliga könisar och sprider dom vidare på ren ondska mot män som hon avskyr
Jag tror inte hon sprider av ondska - i första hand , för då måste hon sätta andra känslor före sina egna till en viss del. Alltså att känslan av hat skulle stå före känslan av skam att Pia inte identifierar sig med sånt smuts som att ärva könsjukdomar / etc
Jag tror hon helt enkelt är för egoistisk och har överlevnadsstrategier som är mer ego- fokuserade ,
än att göra så med flit i detta .
Men sen har hon ju samtidigt visat att hon är
Hämndlysten och elak när hon skulle skura golvet med kiss, spridde ut smutstvätt, lät alla tomma vinflaskor likt ett systembolag va kvar , gammal mat , la ägg under entré -mattan , sände TikTok-live när kronofogden kom för lägenhetsvisningen .
Men då hade Pia MER energi och var inte lika alkoliserad och känslomässigt störd som nu,
Jag menar att hon är för rädd för att lägga sig i gynstolen och möta en läkares sanning och ärliga frågor om gulnaden i ansiktet och oro = som översätts till ” fördömande ” ( enligt Pia ) när den bara talar om vilken åkomma hon har, hennes skyldigheter att uppge namn / kontakt till alla hon haft sexuell kontakt med, för att kunna kontaktas enligt smittskyddslagen.
Och det är ”förnäädrande” att HON ska behöva göra det när hon inte riktigt är klar med känslorna över ’ansvaret’ i den frågan - eftersom det är HASSANS FEL och alla hans tjäjer! Så , ah.
Sen kommer läkaren kanske fråga ” HUR MÅR DU ?” Och då kommer Pia bryta ihop och tuff-tjäj-fasaden kommer slås i tusen bitar och .. Hon orkar inte dä. Så . Ah . Ah. Liksom .
Pia är ett barn känslomässigt som inte kan ta ett vuxet ansvar och göra vuxna handlingar som går i linje med att kunna ta hand om sig.
Förstår alla hur långt ner på listan ” förmågan över att ta full eller delvis omvårdnad över barn” är ?
Man ser att hennes ångest ökar inför sin egna situation - när Pia bygger en sänghimmel som en 10åring och köper inredning till sitt rum från HM-Home, hänger upp en tjusig natt-kiss-p’jamas för att må liiiite bättre med sig själv och intala sig att hon är ”hemma” allt är ” bra” .
Illusionen av att ha en ”Familj” runt sig har hon också ordnat när hon skaffar ”roomies” och läser bibeln på kvällarna, varvat med att tar fnittrande emot stöldgods som gåvor för att hon är en ” snygg 50årig tjäj ba , ” och förtjäänar det! *sipp på ört-te* . Ah ah .
Senast redigerad av Kustenklar 2025-03-06 kl. 08:36. Anledning: Ändring av ord i mening pga Risk för Misstolkning
Senast redigerad av Kustenklar 2025-03-06 kl. 08:36. Anledning: Ändring av ord i mening pga Risk för Misstolkning