2025-02-05, 14:32
Medlem
Jag är visst blockad nu, det var kul så länge det varade 😭
Citera
2025-02-05, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Det var jag 😇
Fan vad bra ide 👌👌 hoppas det gav resultat
Citera
2025-02-05, 16:52
Medlem
vonDys avatar
Något jag tänkt på ett tag, och framförallt nu, i dessa dystra tider, är hur 50-åriga PissPia aldrig tyckts haft några andra intressen eller engagerat sig i något annat än Sig Själv?

Kanske hör till den odiagnostiserade diagnosen?
Osmakligt är det, i varje fall.
Citera
2025-02-05, 20:40
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Kan det finnas en möjlighet att Fiffiga Fia har rosa tights? Det stod en kärringjävel med rosa tights (som jag nu ser är jävligt lik vår gräddis) och gormade om något inne på COOP Älvsjö för några timmar sedan.
Citera
2025-02-06, 05:58
Medlem
Hur fan sliter ma ut sulorna på ett par boots på några dagar då? Det var inga billiga boots, finns dyrare men de kostade en del. Jag är känd för att slita skor, bor på landet med grusväg men har hon ens haft dem en vecka och behöver sula om dem..... Stockholms bakgator är tuffa..
Citera
2025-02-06, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuthgerT
Hur fan sliter ma ut sulorna på ett par boots på några dagar då? Det var inga billiga boots, finns dyrare men de kostade en del. Jag är känd för att slita skor, bor på landet med grusväg men har hon ens haft dem en vecka och behöver sula om dem..... Stockholms bakgator är tuffa..
Hon är så jävla snål så hon åker inte T-bana. 🤠
Citera
2025-02-06, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hon är så jävla snål så hon åker inte T-bana. 🤠
Fast...alltså jag har ett par boots, liknande dem fast billigare. Dem har jag haft i 20 år även om de stått i garderoben de sista 10 åren så var de frekvent använda iaf de första 3-4. Det går ingen tunnelbana på Västgöta slätten...många tusen steg och många kvällar på dansgolvet och de är inte slut i sulorna även om de säkert skulle må bättre av att sulas om. De kommer dock att skänkas till loppisen nu efter att Gräddis blivit en boots-girl 🫣
Citera
2025-02-06, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuthgerT
Fast...alltså jag har ett par boots, liknande dem fast billigare. Dem har jag haft i 20 år även om de stått i garderoben de sista 10 åren så var de frekvent använda iaf de första 3-4. Det går ingen tunnelbana på Västgöta slätten...många tusen steg och många kvällar på dansgolvet och de är inte slut i sulorna även om de säkert skulle må bättre av att sulas om. De kommer dock att skänkas till loppisen nu efter att Gräddis blivit en boots-girl 🫣
Som gammal cowboy vet jag att svindyra cowboyboots är det första man gör är att sula dom.
Citera
2025-02-06, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Som gammal cowboy vet jag att svindyra cowboyboots är det första man gör är att sula dom.
Det kanske dom kunde upplyst henne om när hon köpte dom och det kanske dom också gjorde men att hon inte trodde att det var så bråttom! 😝
Citera
2025-02-06, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det kanske dom kunde upplyst henne om när hon köpte dom och det kanske dom också gjorde men att hon inte trodde att det var så bråttom! 😝
Ja för jävligt att Sko-Uno inte påtalade det för henne.
Citera
2025-02-06, 14:35
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja men nu när vi fått livstecken igen och hon är lite kryptisk med vad hon gjort så har vi bara ett alternativ kvar känner jag. HASSAN! Hon skäms bara för att erkänna det..

Hon har varit hos Hassan som alla förstod... Hon uppvisar alla symptom på borderline personlighetsstörning. Känner igen det från mitt ex. Hon ömsom nedvärderar och ömsom hyllar till skyarna. Hon har anklagat Hassan för våldtäkt, tänk på det. Sedan så har hon en orealistisk rädsla för övergivelse, fast hon hatar honom. Väldigt borderline s a s. Och ja, dom är skitjobbiga att ha att göra med.
Citera
2025-02-06, 17:00
Medlem
Pia är live nu! Hemma hos… Hassan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här