Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Jo extremt märkligt. Jag tror att det är hennes enda flykt undan sin ångest. Att ge sig ut ur rummet, drick viiiin och söka blickar från alla som tycker hon är så "sexig" ger en lindring och hon slipper möta sina egna tankar i det där källarrummet skulle jag tro. Klassiska försvarsmekanismer i full action!
Men skulle roomisen råka vara hemma för kvällen då stannar hon inne minsann, så han är nog på "jobb" inatt..
Det sjuka är hur verklighetsfrånvänd hon är. Hon klagade ju häromdagen på att "ingen vågarkomma fram och prata" med henne. I hennes skalle pga att hon är för sexig antagligen. I verkligen är det nog så att ingen VILL prata med henne. Hon är ett spektakel tyvärr och många känner igen henne, eller tittar lite i ögonvrån för att hon beter sig udda och filmar folk som inte är beredda osv. Klär sig oftast som ett fnask också. Och full som en toka. Det blir inte så charmigt som Gräddskallen hoppas på.
Jo, du har nog rätt. Undrar om hon trivs med sin ensamhet? 🤔 Hennes barn är ju inte lastgamla och hon borde fått kontakt med andra föräldrar under årens lopp, när det varit fotbollsmatcher, hämtning hos kompisar osv, man tycker att hon borde skaffat sig ett nätverk på så sätt, men det verkar inte så. Kanske har hon skrämt iväg människor stor del av livet?
Kan se en liten Pia framför mig, hur hon stör i klassrummet och klasskamraterna och läraren klagar, men Pia lyssnar inte, för ingen pissfitta ska säga åt henne vad hon får göra eller inte. Och på rasten så är det en liten mallig och överlägsen Pia som skryter om veckopengen och slänger med håret, inte konstigt att hon aldrig får vara med.
Vet inte om jag ska tycka synd om henne eller inte, för hon säger ju extremt sällan att hon har det dåligt och lider, men det måste hon ju göra, för annars skulle hon inte dricka 24/7