Citat:
Ursprungligen postat av
reisq
Nej det är det inte. TDS är mer eller mindre en träningstour inför dom riktiga mästerskapen dessutom kul att du väljer att skriva medaljer och inte guld som är det enda som räknas inom längdskidor.
Varför skulle jag inte kunna jämföra dom två, dom har ju nästan exakt samma resultat hitintills?
Nej,nu ljög du så tungan blev svart.
Det råder inga som helst tvivel om att Frida Karlssons meriter vida överstiger Anna Haags.
Vem som helst som kan läsa en meritförteckning ser ju detta svart på vitt.
Däremot så är det uppseendeväckande att Frida ännu inte har vunnit ett stort individuellt seniorGuld.
Jag får inte ihop hennes lopp igår.Frida var snabbast i fältet från 5,9 och in till mål 11 Km.
Frida i toppförfattning lägger inte upp sina lopp så.Hon tar kommandot direkt.
Jag undrar om hon inte spände sig..när Guldchansen var sumpad så slappnade hon av och var snabbast.
Jag hoppas att hon vinner fem milen.Jag tror dock inte det.