Citat:
Ursprungligen postat av
bergen28
Holder Frida i 5 mil i fristil da? Det er det vel største usikkerhetsmomentet på forhånd, ikke formen.
Jag tror inte det borde vara något problem, i en masstart får hon ju "hjälp" att hålla rytmen och tekniken, det är ju främst i individuella löp hon har haft problem med fristilen den här säsongen. Tror hon kommer stänga av allt vad eventuellt smärta är och kriga in i det sista över mål, hennes fotproblem bör inte vara något som förvärras och ger bestående men av ett enda lopp, särskilt inte om hon gör en operation efter säsong som det ju ryktas om.