2025-03-04, 21:20
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
OM Anjo attackerar Cluees fru o barn så lovar jag att vi är många som är på Cluees sida. Så han har hotat Cluee med att attackera hans fru o barn? Varför har ingen ringt polisen haha ärligt ska han få fortsätta hota folk så?
Anjo har ju redan attackerat cluees familj. Gjordes kläder med bild på cluees barn på, och när cluee bad honom slutar så njöt Anjo och fortsatte.
Citera
2025-03-04, 21:37
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Nu på eftermiddagen la Pontus reklam på sin senaste video ”mitt sista meddelande” typ 🤢 den där det flitigt raderas kommentarer.

Den uppmaningen till sina 208,000 följare genererade 700 tittare tills nu...
Vimeo kommer sno Anjos pengar när den svalnat och de lätt kan komma med förklaringen att han bryter mot Vimeos guidelines....
Det går bra nu...
Citera
2025-03-04, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Vimeo kommer sno Anjos pengar när den svalnat och de lätt kan komma med förklaringen att han bryter mot Vimeos guidelines....
Det går bra nu...

*håller tummarna* Detta är en av de få gånger jag håller tummarna att det ska dåligt för någon annan. I detta fall Anjo. Men han har förtjänat det.
Citera
2025-03-04, 21:52
Medlem
flugornass avatar
Kan någon ge en kort förklaring hur alla dessa Youtubers är i konflikt med varandra eller inte?
Det blev av intresse att följa i och med den fantastiska domumentären "ironi"

Vem är och vad gör vilken kanalen bäst att följa avsende åsikter om dokumentären?
1: Rasks
2: Chrippa
3:Cluee
4: Lokal
5: Kollade på en Brott och blandat, men där var det mest reaktioner när personen fick in bidrag.

Troligen helt fel tråd att ställa frågan i men hittar ingen bättre, hur man selekterar bland alla dessa Youtubers.
Något förslag på var jag ställer frågan bäst?

Alltså jag vill veta vad alla dessa youtubers står för för och varför dom är oense?
Aha är det det som är grejen med att vara Youtuber att man har olika åsikter och tjafsar om det?
Citera
2025-03-04, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Det går bra nu...

700 tittare på Vimeo?? Räknar man högt med 100 kr per tittare är det 70.000 kr minus provision till Vimeo och sen skatt på det som är kvar. Misstänker att moms ska inkluderas in i det där också. Det är katastrof för 2 års arbete.
Citera
2025-03-04, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Anjo har ju redan attackerat cluees familj. Gjordes kläder med bild på cluees barn på, och när cluee bad honom slutar så njöt Anjo och fortsatte.

Sjukaste jag hört, och folk bara låter honom fortsätta med det..
Citera
2025-03-04, 22:02
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
700 tittare på Vimeo?? Räknar man högt med 100 kr per tittare är det 70.000 kr minus provision till Vimeo och sen skatt på det som är kvar. Misstänker att moms ska inkluderas in i det där också. Det är katastrof för 2 års arbete.

nej tittare på youtubevideon som han promota.... hela hans riktiga army genererade 700 visningar på youtube efter uppmaningen
Citera
2025-03-04, 22:07
Medlem
Krakatoas avatar
Otippat. Anjo kom precis ut med sitt nya projekt...

https://ibb.co/JjXHYHzZ
Citera
2025-03-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Problemet är ju att OM cluee gör en kritisk video om Anjo då riskerar han att Anjo attackerar hans fru och barn.
Om cluee inte gör en kritisk video om Anjo så blir han inte attackerad.
Problemet är att Youtube tillåter detta sjuka beteende som egentligen bryter mot deras regler.

Ja så då borde inte Cluee gråta då när ingen står upp för honom när hans barn blir uthängda.
Cluee vet hur det känns, och sen låter han själv andra vara offer för Anjo.

En person som har ryggrad viker sig inte för mobbaren Anjo.
En person med ryggrad står upp för BO i dokumentären.
Citera
2025-03-04, 22:09
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
I grund och botten handlar det om att Jockiboi är pedofil och att Anjo försvarar pedofiler.
Tack för svar, då förstår jag så icke pedofiler håller på Anjo och andra Jockiboi, rätt uppfattat så övergår till att bli premium på Aftonbladet.
Edit: Nej tvärtom blir det väl?

Skämt åt åsido så är det svårt att hänga med i turerna när man vill kritisera dokumentären och höra/läsa andra åsikter om den. Det är Youtuber kanaler som jag normalt inte är intresserad av, men just på grund av den här nya eminenta UG liknande personen jag blir nyfiken på andras åsikter om karln är helt galen eller om han gjort ett scoop?

Var hittar jag grunden att läsa för att Jockiboi är pedofil?
Senast redigerad av flugornas 2025-03-04 kl. 22:12.
Citera
2025-03-04, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc

Låter omöjligt att han bara fått 700 tittare hittills, men ja, om det stämmer så får han bara 70 000 mer än han förtjänar
Citera
2025-03-04, 22:12
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Ja så då borde inte Cluee gråta då när ingen står upp för honom när hans barn blir uthängda.
Cluee vet hur det känns, och sen låter han själv andra vara offer för Anjo.

En person som har ryggrad viker sig inte för mobbaren Anjo.
En person med ryggrad står upp för BO i dokumentären.
Fast om valet är skydda sin familj från psykopat Anjos uthägning eller skydda BO. Då tror jag de flesta väljer att skydda sin familj och sina barn. Jag tror ingen vill offra sin familj för att skydda en okänd BO.
Vi får vara glad att bästa Axel finns som kan kritisera Anjo, och Anjo är rädd för Axel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in