2025-03-04, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Cluee blev påhoppad och han var ledsen att ingen stod upp för honom.
Alla bara drevade i video efter video, och ingen stod upp för Cluee.

Nu när en dokumentär görs där ett offer för barnvåldtäkt hängs ut och traumat sprids på socialamedier då ska Cluee vara tyst.

Cluee önskade att folk stod upp för honom.
Han kan inte ens stå upp för offret.

Blir förbannad när jag tänker på det

Cluees barn har väl sportlov nu och han skulle väl prioritera dem nu.

Men det kommer nyheter - det vågar jag lova.
Citera
2025-03-04, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Cluees barn har väl sportlov nu och han skulle väl prioritera dem nu.

Men det kommer nyheter - det vågar jag lova.

Jag ifrågasätter inte om det kommer en video.
Jag bara är övertygad att den kommer utspela sig för neutralt. Nästan så neutralt att man "Okejar" Anjos piss dokumentär.

Precis som Cluees story där han har omröstning om dokumentären.
Citera
2025-03-04, 19:04
Medlem
Citat:
Cluee blev påhoppad och han var ledsen att ingen stod upp för honom.
Alla bara drevade i video efter video, och ingen stod upp för Cluee.

Nu när en dokumentär görs där ett offer för barnvåldtäkt hängs ut och traumat sprids på socialamedier då ska Cluee vara tyst.

Cluee önskade att folk stod upp för honom.
Han kan inte ens stå upp för offret.

Blir förbannad när jag tänker på det

Att kräva att Cluee ska gå ut och dreva eller skapa drama emot Anjo pgav dokumentären känns lite off?
Han gjorde en riktigt bra intervju där han ställde kritiska frågor, tycker dok de va synd att han inte hade läst igenom dom/fup inför intervjunen för att kunna pressa Anjo ännu mer när han ljuger eller säger halvsanningar.

Cluee har sagt tydligt att han bara kommer rapportera nyheter och att han inte vill vara inblandad i någon som helst drama på yt. Vilket är förståeligt då hans barn bland annat blivit uthängda tidigare. Så kan tänka mig att han njuter av att se Anjo skämma ut sig men att han inte säger något offentligt är för att hålla sin nyhetskanal utanför drama.
Citera
2025-03-04, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HSHH
Att kräva att Cluee ska gå ut och dreva eller skapa drama emot Anjo pgav dokumentären känns lite off?
Han gjorde en riktigt bra intervju där han ställde kritiska frågor, tycker dok de va synd att han inte hade läst igenom dom/fup inför intervjunen för att kunna pressa Anjo ännu mer när han ljuger eller säger halvsanningar.

Cluee har sagt tydligt att han bara kommer rapportera nyheter och att han inte vill vara inblandad i någon som helst drama på yt. Vilket är förståeligt då hans barn bland annat blivit uthängda tidigare. Så kan tänka mig att han njuter av att se Anjo skämma ut sig men att han inte säger något offentligt är för att hålla sin nyhetskanal utanför drama.

Sålänge han inte normaliserar Anjos dokumentär är det ok.
Han borde ju tex säga att den fått massiv kritik.

Känns dock som han kommer smeka Anjos ego
Citera
2025-03-04, 19:49
Medlem
MagganMedSaabens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Garanterat hahahaha

Finns här också:

https://www.bitchute.com/video/6gVqoxMIRXXt
eller här:

https://ok.ru/video/10076630616581

Och här har "Rask" delat den
https://www.bitchute.com/video/rIHkb8IWwd2J/
Citera
2025-03-04, 20:09
Medlem
Citat:
Cluee saknar ryggrad och jag hoppas Anjo printar upp nya T-shirtar på hans barn om inte Cluee tar ställning i detta.

Nu är det någon annans barn som blir uthängd och Cluee är tyst!!! IDIOT är han

Jag gillar Cluee, men tyvärr har du rätt. Ingen kommer ifrågasätta Cluee om han granskar Anjo, tvärtom hade det varit bra för Cluee att exposa allt en gång för alla. Alla är trötta på Anjos skit.
Citera
2025-03-04, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Teoretiskt skulle det kunna bero på att Cluee faktiskt har ett hjärta och han har inte som mål att "sänka" folk. Eller möjligen vill han helt enkelt inte bli alltför indragen i drama-drev?

Cluee verkar snäll.

Tyvärr är det ett problem att vara alltför snäll i dramaslafset som Anjo anstiftar. Det kan tom bli Cluees undergång?

Alltså visst, köper det. Men om man tänker på all skit som Anjo har utsatt Cluee för så borde han inte tveka. Det handlar inte om att "beefa" med Anjo, det handlar om att han har gått långt över gränsen nu, och någon borde sätta honom på plats.
Citera
2025-03-04, 20:14
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Cluee saknar ryggrad och jag hoppas Anjo printar upp nya T-shirtar på hans barn om inte Cluee tar ställning i detta.

Nu är det någon annans barn som blir uthängd och Cluee är tyst!!! IDIOT är han
Problemet är ju att OM cluee gör en kritisk video om Anjo då riskerar han att Anjo attackerar hans fru och barn.
Om cluee inte gör en kritisk video om Anjo så blir han inte attackerad.
Problemet är att Youtube tillåter detta sjuka beteende som egentligen bryter mot deras regler.
Citera
2025-03-04, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Problemet är ju att OM cluee gör en kritisk video om Anjo då riskerar han att Anjo attackerar hans fru och barn.
Om cluee inte gör en kritisk video om Anjo så blir han inte attackerad.
Problemet är att Youtube tillåter detta sjuka beteende som egentligen bryter mot deras regler.

OM Anjo attackerar Cluees fru o barn så lovar jag att vi är många som är på Cluees sida. Så han har hotat Cluee med att attackera hans fru o barn? Varför har ingen ringt polisen haha ärligt ska han få fortsätta hota folk så?
Citera
2025-03-04, 20:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Alltså, det var nästan en timme sedan. Skilleras lär väl lägga ut det i efterhand. Väldigt lite prat om Anjo dock. Chrippa trollar också en del som vanligt.

Kolla Chrippatråden. Alla idioter som låter sig trollas gällande väktarutbildningen. Han äger dom, liksom han ger Anjo en väl värd recension ang dokumentären
Citera
2025-03-04, 21:14
Medlem
miapetters avatar
Rasks reaktionsvideo på Anjos film....

Sa någon "sekt"?
Citera
2025-03-04, 21:19
Medlem
Citat:
Sålänge han inte normaliserar Anjos dokumentär är det ok.
Han borde ju tex säga att den fått massiv kritik.

Känns dock som han kommer smeka Anjos ego

Nja de tror jag inte, han har ju redan sagt att Anjo fått mycket kritik osv, men förstår vad du menar tror Cluee kommer vara rätt neutral men han kommer nog nämna att dokumentären har mött mycket kritik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in